28 thoughts on “Cele mai populare nume de pe Facebook

  1. Va sa zica Andrei si Maria… Olivia si Oliver… Francesco si Giulia… etc. Interesant! Iar Andrei al nostru nu e departe de AleksANDR sau OleksANDR. 😛

  2. M-aş fi asteptat să fie şi Ana, aveam impresia că este un nume des întâlnit. Pe de altă parte, îmi plac mult Anastasia şi, mai ales, Yasmine. Le ştie pe toate Facebookul, nu numai in ceea ce priveşte numele. Important este unde ajung informațiile. Şi la cine. ☺☺☺

  3. Bine ca sunt si nu sunt, asta e de bine, zic eu 😉
    Ileana nu vazui, ma tine ascunsa facebook :))
    Nume colorate ioc, si sunt pe facebook… :)))
    inger topit, indurerat, uitat, samd…:)
    O seara faina! 🙂

    1. Eu zic că Ileana e, totuși, un nume des întâlnit pe site-uri și plăcut la auz. 🙂
      Pe de altă parte, mulți folosesc pseudonime și au mai multe conturi.
      Weekend minunat! 🙂

      1. Asta cu pseudonimele, chiar mi-a placut 🙂 cunosc personal destui 😉 Multumesc, o zi frumoasa ! 🙂

      1. 😊 Petru, sigur iți trimit o scrisoare, numa’ sa-mi dai adresa , ca de când n-am mai trecut pe la tine, eheee vreme lungă 😉
        Sigur nu îl schimb, Maria a spus popa(că – mi aduc aminte 😃), așa rămâne !
        Da nici tu “apostole” să nu îl schimbi. E tot mai rar și devine mai prețios ! 😊

      2. Adresa mea de e-mai e inclusă în articolul „Povestirile unui maramureșean”. M-ar bucura să mă contactezi. 🙂
        Nici eu nu-mi schimb numele, că mi l-a lăsat tata, cu toată dragostea. 😉

  4. Interesantă statistică. Mi-am găsit și numele meu pe acolo, pe la „tovarășii” de la Răsărit! Cât privește „feisbuciucul”…. sunt total imun la el și hotărât să stau departe de el. Este mult prea „cronofag”! 😀

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.