Erotism in autobuz

Aveam 19 ani și eram angajat de un an în Seini, orășelul meu de suflet.Terminasem școala profesională de electrician constructor de mașini electrice și m-am înscris la Liceul Teoretic din Negrești-Oaș, pentru a da examenele de diferență în vederea absolvirii liceului. Era iarnă și făceam naveta cu autobuzul. M-am trezit devreme și la ora 7.00 eram în stație, știind că va fi aglomerat, iar eu voiam să prind un loc pe scaun. Am avut noroc și m-am așezat confortabil în spatele șoferului.

Până la Orașul-Nou a fost bine, dar acolo s-au urcat mulți călători și majoritatea oamenilor stăteau in picioare, lipiți unul de altul, precum sardelele. Chiar lângă mine era o oșencuță tânara ,cam de vârsta mea, blondă, cu părul lung și o rochiță scurtă, în ciuda frigului de afară. Câteva minute s-a ținut de bara care delimita spațiul șoferului de restul autobuzului, după care, încet ,încet ,fără să se uite către mine, mi-a alunecat în brațe. A lăsat bara și mi-a strâns piciorul stâng ca într-un  clește puternic, dar incitant. Eram holtei și încă nu cunoscusem ce e aia dragoste sau iubire. Sângele îmi clocotea în vine, fiind prima oară când țineam o fată în brațe… sau mai degrabă ea ma ținea pe mine între pulpele-i ferme. Părul ei înmiresmat îmi mângâia fața, și inima îmi bătea nebunește.

Simțeam căldura trupului ei care ma inunda de jos în sus și, la fiecare groapă peste care trecea autobuzul ,corpul îi sălta in brațele mele, tăindu-mi respirația. Și cum gropile erau multe pe acest drum, trupurile noastre se mișcau ritmic și voluptos, ca într-un dans erotic. Oșencuța nu slăbea strânsoarea, ci se împingea mai îndrăzneață în mine. La un moment dat, am simțit că erup într-o căldură plăcută și necontrolată, precum un vulcan ce-și revarsă lava și, instinctiv, mi-am trecut mâna dreaptă peste mijlocelul ei subțire, strângând-o și mai tare in brațe. Nu a făcut niciun gest de aprobare sau de respingere, dar aș fi dat oricât să-i văd fața. Eram copleșit și simțeam că am trăit o experiență extraordinară. Așa am ajuns in autogara din Negrești. Mi-am retras discret mâna din jurul ei și ea s-a strecurat încet spre ieșire. Înainte de a coborî ultima treaptă, și-a intors capul și mi-a aruncat o privire .Era deosebit de frumoasă și avea un zâmbet victorios.

Nu am mai coborât din autobuz, ci am așteptat până a făcut cale întoarsă. Eram ud și stors, la propriu și la figurat, dar nu-mi părea rău .Am avut parte de prima mea experiență sexuală, a fost minunată și cu o fată nemaipomenită! M-am întors acasă, iar examenul l-am dat de altădată. De atunci și până am terminat liceul, tot am acaparat scaunul din spatele șoferului și mă uitam cu speranțe la cine urcă în autobuz. Nu am mai văzut-o pe fetișcană, dar nu am să uit niciodată strânsoarea ei sublimă si zâmbetul ei ștrengăresc.

2 thoughts on “Erotism in autobuz

Leave a Reply

