Conversaţii operator-client

Client: “Sun de două zile la o700 2300 şi nu pot prinde deloc.Mă puteţi ajuta?”

Operator: “De unde aveţi acest număr,domnule?”

Client: “Era pe uşa companiei.”

Operator: “Domnule,acela este programul nostru.”

Client: “Asigurarea europeană a maşinii acoperă defecţiunile dacă călătoresc în Australia?”

Operator: “Numele asigurării nu vă spune nimic?”

Un client respira extrem de greu în timp ce vorbea cu operatorul,aşa că acesta l-a întrebat îngrijorat dacă se simte bine.Omul a răspuns: “Nu am pix la mine,aşa că suflu pe geamul cabinei telefonice ca să pot scrie numărul pe el.”

Operator: “În partea dreaptă a ecranului,jos,vedeţi butonul pe care scrie OK?”

Client: “Wow! Cum puteţi să-mi vedeţi ecranul de acolo?”

Aceasta este o conversaţie adevărată care s-a petrecut la linia de ajutor Word Perfect.Operatorul a fost concediat după această discuţie însă nimeni nu-l poate învinui.

Operator: “Ridge Hall,asistenţa cu clientul; cu ce vă pot ajuta?”

Client: “Da,păi,am probleme cu WordPerfect.”

Operator: “Ce fel de probleme?”

Client: “Păi,în timp ce scriam,dintr-o dată mi-au fugit cuvintele”

Operator: “Au fugit?”

Client: “Da,au dispărut”

Operator: “Acum ce vă apare pe ecran?”

Client: “Nimic”

Operator: “Nimic??”

Client: “Este gol;nu acceptă nimic din ce scriu”

Operator: “Mai sunteţi pe WordPerfect,sau aţi ieşit din program??”

Client: “Cum să-mi dau seama?”

Operator: “Vedeţi fereastra programului pe ecran?”

Client: “Ce-i aia fereastră?”

Operator: “Nu contează.Puteţi să mişcaţi cursorul pe ecran?”

Client: “Păi nu există niciun cursor.V-am zis,nu acceptă nimic din ce tastez”

Operator: “Monitorul are un beculeţ care să vă indice dacă e deschis??”

Client: “Ce e aia monitor?”

Operator: “Este chestia aia cu ecran care arată ca un televizor pe care vă arată ce scrieţi.Are jos o lumină micuţă care să vă arate dacă este deschis?”

Client: “Nu ştiu”

Operator: “Atunci uitaţi-vă în spatele monitorului şi vedeţi unde duce cablul de alimentare.Îl puteţi vedea?”

Client: “Da,este”

Operator: “Când eraţi în spatele monitorului,aţi văzut că acolo erau două cabluri în spate,nu doar unul?”

Client: “Nu”

Operator: “Păi,sunt două.Vă rog să vă uitaţi din nou în spate şi să găsiţi cel de-al doilea cablu”

Client: “L-am găsit”

Operator: “Urmaţi-l şi vedeţi dacă şi capătul celălalt este introdus corect în spatele computerului”

Client: “Nu ajung”

Operator: “Bine.Dar măcar puteţi vedea dacă este introdus bine?”

Client: “Nu”

Operator: “Chiar dacă încercaţi să vă aplecaţi mai mult tot nu vedeţi?”

Client: “Nu văd,nu pentru că nu ajung la el,ci pentru că e întuneric”

Operator: “Întuneric?”

Client: “Da,lumina din birou e stinsă şi singura lumină pe care o am vine de pe fereastră,dar nu e de ajuns”

Operator: “Păi,vă rog să deschideţi lumina pentru câteva minute”

Client: “Nu pot”

Operator: “Nu puteţi?De ce?”

Client: “Pentru că e pană de curent”

Operator: “Pană…pană de curent?!?Aha,mda,bine,am înţeles acum care e problema.Mai aveţi cutia în care a venit computerul şi manualele de funcţionare?”

Client: “Da,le ţin în dulap”

Operator: “Foarte bine.Luaţi-le,scoateţi computerul din priză,împachetaţi-l în cutie,aşa cum era când l-aţi cumpărat.Apoi duceţi-l la magazinul de unde l-aţi luat”

Client: “Chiar?Este chiar atât de grav?

Operator: “Da,mă tem că da”

Client: “Bine,atunci.Ce să le spun?”

Operator: “Spuneţi-le că sunteţi prea tâmpit pentru a avea un computer!!!”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.