Spirit călător: Floriana

Era esenţial pentru mine să nu pierd legătura cu spiritul femeii cu care m-am întâlnit în afara planetei. De aceea, imediat când mi-am revenit şi am fost în stare să o fac, am  sunat la informaţii pentru a-i afla  numărul de telefon. Am fost inspirat când, înainte ca trupul să-şi revendice dreptul la proprietate asupra sufletului, mi-am încărcat memoria cu numele de pe uşă şi adresa de pe bloc ei. Astfel am avut norocul să-i găsesc numărul de fix şi am sunat afectat de emoţie.

Telefonul ţârâia întruna, iar eu, deşi eram conștient că nu e civilizat să-l laşi să sune mai mult de cinci ori, mă încăpăţânam să nu închid. Şi insistenţa mea a dat rezultate, căci într-un târziu cineva a ridicat receptorul şi o voce caldă a răspuns, fără nicio umbră de iritare:

– Alo, da.

M-am precipitat şi, prin urmare, m-am bâlbâit zicând:

– Alo… cine e?… Aş dori să vorbesc cu Florica… adică Floriana!

– Eu sunt Floriana. Cine sunteţi?

Eram foarte bucuros şi mi-a trebuit câteva clipe să intru într-un ritm normal al unei conversaţii:

– Cred că ne-am cunoscut azi-noapte… Mai precis spiritele noastre s-au întâlnit şi te-am vizitat acasă, în Alba Iulia…

– Cine eşti?, i-am auzit vocea uimită.

– Numele meu e Serdi Valeriu şi sunt din Baia Mare. Te-am văzut pe pat, în stare de comă indusă…

Un timp nu s-a auzit nimic şi mă temeam că o să închidă. Apoi i-am perceput din nou glasul:

– De fapt noi îi zicem stare de separare… Deci tu eşti spiritul rătăcitor pe care l-am abordat! Călătoreşti de mult?

– Cred că da, am răspuns satisfăcut. Depinde ce înţelegi prin mult. Tu?

– Eu o fac de mai mulţi ani…

– Poţi să-mi povesteşti şi mie? Am atâtea întrebări să-ţi pun!

– Putem să ne cunoaştem mai bine, dar nu prin telefon. Dă-mi adresa ta de e-mail şi am să te conactez.

Bineînţeles că nu am ezitat şi am făcut schimb de adrese. În ziua aceea nu am mai vorbit, dar a urmat o perioadă în care petreceam mai multe ore în faţa camerelor de pe laptop, timp în care am aflat multe lucruri interesante.

Floriana avea 61 de ani şi arăta cu vreo zece ani mai tânără, fiind o ființă firavă şi mignionă. De la o vârstă fragedă a suferit de poliomelită şi a rămas cu sechele grave la membrele inferioare: nu se putea deplasa decât cu căruciorul, aşa ca mine. Mama ei a practicat yoga de când era tânără şi, în măsura în care era posibil, a convins-o şi pe fiica ei să practice anumite mişcări şi trăiri specifice. Astfel a ajuns Floriana să-şi dea seama de existenţa separată a spiritului şi să încerce a se folosi de capacitatea lui de a se desprinde din trupul imobilizat.

Spre deosebire de mine, ea nu avea nevoie de substanţe chimice puternice, care pot avea repercursiuni nocive asupra organismului, ci se folosea exclusiv de esenţe din plante. Acestea au fost aduse de mama ei, din diferite zone ale lumii şi preparate după o reţetă învăţată de la un călugăr ce s-a stins de mult şi care, la rândul lui, a experimentat călătoriile spirituale.

I-am cerut Florianei să-mi dea şi mie din esenţele vegetale, dar mi-a explicat că la mine nu ar evea efectul scontat, din cauza lipsei de practică în yoga. La întrebarea dacă mai cunoaşte călători cu spiritul, mi-a răspuns că sunt destul de mulţi, dar unii dispar în timp. Cum se întâmpla asta? M-a lămurit tot ea.

Poţi să călătoreşti cu spiritul pe toată planeta: în aer, sub apă şi chiar pe sub pământ. Eşti liber să zbori prin sistemul planetar, prin toată galaxia chiar, să vezi planete locuite de diferite specii de vieţuitoare sau sori incandescenţi care nu te pot afecta. Doar căldura sensibilă a unui alt spirit e sesizabilă, atunci când te obişnuieşti cu perceperea ei.

Un singur loc e fatal duce la dispariţia conştiinţei tale şi pierderea spiritului. E vorba de Eternia şi ea constă într-o Gaura Neagră din galaxie. Una nu e departe, şi dacă te apropii prea mult de ea, te aspiră cu o forţă căreia nimic nu-i poate rezista. Astfel trupul îţi va rămâne gol şi se va stinge inevitabil, conducând la starea căruia toată lumea îi zice deces.

Ce se întâmplă însă cu sufletul? Se pare că în miezul Eterniei, scăpând de conştiinţă, memorie şi tot ceea ce-l făcea să aibă personalitate, spiritul devine atât de uşor, practic fără vreo consistenţă, încât nu mai poate fi afectat de atracţia Eterniei. Golit de orice substanţă îşi reia plutirea liberă prin Univers. O altfel de putere este cea care-l atrage către o materie goală, materie vie ce aşteaptă să fie completată cu un spirit pur ce urmează să se reâncarce cu amintiri, conştiinţă şi să formeze o nouă personalitate. S-au văzut cazuri, e drept că foarte rare, când spiritul a scăpat din Eternia, fără să fie purificat complet şi au dat oamenilor senzaţia de reîncarnare. Ceea ce nu e departe de adevăr.

Toate acestea, şi încă multe altele, mi le-a povestit Floriana iar eu le-am notat consecvent în jurnalul meu. Despre călătoriile spirituale făcute cu ea, şi nu numai, voi reveni în alte părţi ale relatărilor mele.

Leave a Reply

