Dragoste cu handicap

S-a născut din dragoste, a fost crescut cu iubire și inima lui s-a umplut de acest sentiment minunat. Nu era un băiat urât și nici prost nu era. Ba chiar avea ceva tupeu și dorință de socializare, cum e la modă să se spună acum. De mic copil a ținut să împărtășească din iubirea ce-i mustea în suflet, și s-a îndrăgostit de multe fete. Ele râdeau de el și plecau mai departe, lăsându-l neconsolat.

Apoi și-a revărsat dragostea către profesoara lui de limba maternă, considerând-o cea mai frumoasă și mai inteligentă femeie. Ea l-a dojenit spunându-i că întâi trebuie să se maturizeze. Dar când e un om matur în iubire? Ea nu ține cont de vârstă sau de judecată. Pentru cel car au acest sâmbure sădit în suflet, simte înrobirea ei la fel de tare în tinerețe ca și atunci când are tâmplele cărunte. Vedem mereu exemple în jurul nostru.

Doar că el vroia ca acum să-și găsească jumătatea, să o iubească nelimitat și necondiționat până la sfârșitul vieții. O căuta mereu și spera întotdeauna că o va găsi la următoarea ființă pe care o va întâlni. Însă, deși o aborda cu îndrăzneală și sinceritate, era exclus cu un râs ironic ce-l dezamăgea amarnic.

Vedea în jurul lui perechi fericite care durau de ani de zile sau care se destrămau cu nonșalanță, iar partenerii se schimbau cu mai mult sau prea puțin regret. El nu vroia decât o singură iubire, durabilă și statornică. Să venereze o femeie, iar ea să-i răspundă cu afecțiune și măcar o parte din pasiunea pe care i-ar fi dăruit-o. Doar că pentru el părea imposibil, căci era refuzat constant în toate demersurile sale. Se întreba mereu de ce și încerca să se mintă, dând vina pe o iluzorie stângăcie sau pe o abordare deficitară. Doar că, în sinea lui, știa care este adevărul dureros.

Nu comportamentul sau educația sa era cauza eșecurilor repetate în a-și găsi iubirea mult visată. Nici înfățișarea sa, care era destul de atrăgătoare. Chiar și situația lui materială i-ar fi permis o căsnicie fără griji, binevenită mai ales în acești ani de recesiune. Deci ar fi avut toate premisele să găsească o femeie pe care să o facă fericită.

Toate, cu excepția unui defect pe care Ea nu l-ar putea trece niciodată cu vederea, un defect care sare în ochi de la prima întâlnire și care generează eticheta preconcepută că e indezirabil. E vorba de cel mai mare defect pe care-l poate avea un om și care-i taie orice șansă de a fi iubit de o ființă de sex opus: handicapul fizic.

Dacă ar fi fost prost, agresiv, bețiv, sărac lipit pământului, egoist sau chiar pușcăriaș, și tot ar fi putut găsi o fată frumoasă și iubitoare. Dacă ar fi neglijat-o și nici nu ar fi avut un loc de muncă, tot avea șanse să rămână lângă el. Ceea ce ar fi trebuit să facă, era să o ducă de mână la dans și să-i toarne cât mai mulți plozi, de grija cărora nici nu ar fi trebuit să-i pese. Vedea asta mereu în jurul lui. Dar faptul că el nu se putea deplasa normal era de neiertat. Femeile se uită la felul cum îți arată corpul și dacă nu corespunzi, ai ieșit din ecuație, fără drept de replică. S-a convins și el, de nenumărate ori, însă nu s-a învățat minte.

Din poziția șezând a făcut multe cuceriri: în tren, în autobuz, în săli de așteptare sau chiar în localuri. Era carismatic și dialogul se închega firesc, promițător. Fetele își arătau rapid interesul pentru o relație mai apropiată, dar când se ridica în cele două bastoane îl părăseau instantaneu, uneori cu reproșuri dure, pentru că a omis să specifice de la început că e o persoană cu dizabilități fizice.

A mai încercat să găsească pe cineva prin corespondență și apoi online. Totul decurgea perfect până când se apropia momentul întâlnirii și trebuia să deconspire marele secret. Din acea clipă era condamnat la uitare sau, în cel mai bun caz, la o prietenie cu o compătimire umilitoare.

Parcă ar fi avut râie sau era picat de pe altă planetă. Se întreba uneori dacă aceste prejudecăți sunt omniprezente sau nu a avut el inspirația de a căuta acolo unde trebuie. Poate că există oameni care te privesc doar în ochi atunci când vorbesc cu tine și nu coboară mereu privirile spre picioarele neputincioase. Poate că va găsi un astfel de om, chiar și în ceasul al doisprezecelea. O femeie care să-i descopere sufletul încărcat de atâta iubirea strânsă de-a lungul vieții, dar care să-i ignore defectul fizic, fără nici un efort interior.

Atunci ar fi și el un om împlinit, cu o familie normală, poate cu un copil care să-i spună tată și care sigur îl va considera o persoană completă, fără nici un defect. Până atunci el tot încera, în virtutea obișnuinței, intrând pe diferite site-uri și căutând noi prietene. E încrezător că acolo, undeva, există o ființă minunată, precum persoana lui, care îl va înțelege și-l va iubi la fel de mult cât o va iubi și el. Totul e să aibă răbdare.

Sursa: blogul meu de pe „Esențe Literare”

38 thoughts on “Dragoste cu handicap

  1. M-ai lăsat fără cuvinte. Sunt sigură că omul despre care vorbești compensează prin inteligență. Că are sumedenie de prieteni și că nu e niciodată singur.

  2. Eu cred ca NU ” handicapul fizic” este cauza principala ci,
    lipsa INCREDERII in posibilitatile sale,
    a CURAJULUI de a ” lua TAURUL de coarne ” 🙂
    Ajunge cu
    ” Ochii vad, inima cere ” 🙂
    Vreau IUBIRE, nu-i putere ………………………

    Un sfarsit de saptamana cu bucurii
    Si o superba DUMINICA de FLORII 🙂 🙂
    Aliosa.

  3. Mulțumesc mult pentru urări și cadourile cu care mă răsfeți mereu, dragă prietene!
    Să ai zile călduroase și luminate, în aceste zile ce preced marile evenimente ale Paștelui, Alioșa! 🙂

    1. În occident nu sunt atât de mari prejudecățile, iar noi avem nevoie de educație și informare în acest sens. O persoană cu handicap poate fi la fel de utilă ca și una normală dacă societatea știe și vrea să-l integreze în câmpul muncii și a unei vieți cât mai normale. Plus că ea poate fi mai ambițioasă să-și depășească limitele, tocmai pentru a arăta ce poate.

      1. La noi e… cum sa zic, nici nu merita sa deschidem subiectul.. romanii fug de boala ca de nu stiu ce…
        Ai dreptate, trebuie lucrat mult la capitoul acesta, la educatie si cultura.
        Cat despre persoana cu handicap in cauza, trebuie sa aiba vointa, putere sa treaca peste lipsa de defectul pe care il are si sa incerce sa se comporta ca un om normal, pentru ca asa va fi tratat la randul sau!
        Eu asa vad lucurile, nu trebuie sa iti plangi de mila, pentru ca mila primesti, trebuie sa arati ca poti si sa mergi mai departe!
        Sper ca nu am fost prea dura!

      2. Cuvintele tale nu au nici o duritate, și chiar dac-ar avea, ar fi mai utilă decât compasiunea, care îl umilește cel mai tare pe cel care are un handicap fizic. Numai tratarea de la egal la egal și criticile firești oricărui om, îl face pe subiect să se simtă în largul lui.

  4. Multa rabdare si incredere in viata, sper ca intr-o zi va rasari soarele si pe starada ta, sa nu incetezi sa speri.

  5. Daca este purtat cu demintate, handicapul innobileaza. E ca vinul….. odata cu trecerea anilor aduce valoare. Daca nu te-a ucis, cu siguranta te-a-ntarit! Referitor la “dragoste”……….daca un handicap fizic ii sta in drum “daragostei”, profunzimea ei lasa de dorit. Fruntea sus si piepu’-nainte!!!!!

      1. Iarta-ma ca intervin din nou in acest subiect. Fiind si eu persoana cu handicap pun altfel problema in ceea ce priveste dragostea in randul celor care infrunta acest stigmat. Poate si lovitura cuvintelor mele nu-l vor durea atat de tare pe eroul frumoasei tale povesti. Sunt o persoana trecuta bine prin viata, am infruntat si complexe din partea mea dar si respingere din partea altora. Cel mai tare m-a durut faptul ca nici barbatii cu handicap nu au stat la rand la mine. In randul nostru al persoanelor cu dizabilitati primul criteriu de acceptare intr-o relatie (eliminitatoriu) este tocmai handicapul. Daca ai un handicap mai mare decat ce-l ce cauta partener/partenera vei fi eliminat fara a ti se mai verifice si alte calitati. Sunt abonata acum la o revista in care exista o rubric de matrimoniale. Constat cu durere ca toti, majoritatea barbati, cauta “suflet pereche” dar musai sa aiba handicapuri mai mici sau deloc. Ma intreb….. oare isi cauta infirmier sau un partener de viata??? De unde incepe discriminarea de care ne vaicarim neincetat?? Cu siguranta vor fi carcotasi care vor gasi argumente pentru a ma contrazice. Va asigur ca si din punct de vedere economic doua personae cu dizabilitati fizice de acelasi grad vor fi in avantaj. Exp. O persoana singura, plateste o persoana sa o ajute la curatenie, cumparaturi, platit facturi. Daca ar mai fi o persoana cu acelasi handicap cu aceleasi venituri , ar plati aceeai persoana ca sa faca aceleasi activitati care le face pentru o singura persoana. Si acum te intreb pe tine Petru, daca tu cunosti eroul acestei povesti ce i-a induiosat pe multi dintre cititori, ai convingerea ca isi cauta sufletul perche cu sufletul +creierul sau doar cu creierul si-si raneste singur sufletul? Sper ca nu v-am suparat prea tare pe niciunul dintre voi , va saluta o persoana cu handicap care a infruntat in viata aceleasi furtuni ca si eroul tau dar ca nu a ingenuncheat.

      2. Mă bucură foarte mult completările tale, mai ales că vin de la o persoană „avizată”, care a trecut cam prin aceeași experiență de viață ca prietenul meu. Și el a simpatizat o fată care avea deficiențe fizice, când erau tineri, iar ea îl îndrăgea la rândul ei. Doar că au intervenit părinții din ambele părți. cu prejudecățile lor, și le-au împuiat capul precum că două persoane cu handicapuri de același fel nu vor putea să răzbată în viață. Și li s-a inoculat această falsă idee.
        Mai apoi au văzut că alții au reușit să aibă chiar și copii frumoși și bine educați. Dar aceia au fost deschiși la minte și au avut norocul să se întâlnească.
        Din rândurile tale răzbate tărie și optimism și sper să mai comentezi și alte articole pe care le vei considera interesante.
        Îți doresc o zi plină de iubire și frumusețe, Crina! 🙂

      3. Iti dau dreptate Petru, in cazul persoanelor cu dizabilitati (din pacate) familia se implica atat de mult intr-o hiperprotectie incat pe multe le sufoca. Multe dintre persoanele cu dizabilitati nu doar ca nu-si hotarasc singure soarta dar multe nici nu-si dezvolta abilitati de viata indepententa ajungand sa regrete mai tarziu, uneori prea tarziu. Nu este cazul eroului tau, constat ca cineva in comenturile de mai sus intuia ca este un om inteligent. Intuiesc si eu acelasi lucru si nutresc speranta ca poate sa-si gaseasca resurse pentru un nou inceput. Da, Petru, sunt un om optimist atat de optimist incat uneori “dau cu capul in gard”. O zi cu iubire si frumusete iti doresc si tie!

  6. Cât mă revoltă accentul pus pe exterior… Am mai scris şi eu mărunţişuri pe temă… nici vârsta şi nici aspectul fizic nu ar trebui să stea în calea iubirii… Frumuseţea exterioară e trecătoare… o faţă ce poartă câteva cute… îmi pare atât de expresivă… la urma urmei, timpul îşi scrie poezia peste noi toţi…
    Nu… am cuvinte… însă textul de mai sus o face foarte bine… Iubim nişte învelişuri efemere… ne trezim peste ani… cu interioare pustii şi exterioare uzate de vreme…
    La ce bun toate astea?
    ….
    O zi cât mai liniştită…

    1. Pe tema asta nimic nu poate fi mărunțiș și fiecare vorbă poate alina sau durea. Mulțumesc pentru apreciere și aș fi bucuros să aflu ce ai scris și tu.
      P.S.- Scuze pentru răspunsul întârziat, însă datorită ție am mai găsit și alte comentarii pierdute din neglijență. Mai bine mai târziu decât deloc, zic eu ca să mă scot! 🙄

  7. Foarte emoţionantă povestea, Petru. Poate că acest tânăr nu a întâlnit încă jumătatea care să-l completeze, iar o altă jumătate poate că nici nu i-ar aduce împlinirea pe care ar merita-o şi s-ar simţi tot singur în doi şi atunci ar fi mult mai rău.
    Un week-end binecuvântat îţi doresc, Petru! 🙂

    1. Cine știe?! Soarta sau Dumnezeu are planuri pe care noi degeaba încercăm a le înțelege. Trebuie să le acceptăm cu speranța că totul are un rost.
      Să fii iubită și fericită mereu, Ștefania! 🙂

  8. Tind a crede in nevinovatia ta… Tocmai mi-a fost si mie atrasa atentia… doar ca la mine… s-au dus de tot…Nici la spam nu le gasesc! 😦
    Asta este…WP-ul are toane… ca noi, toti… 🙂
    E bine, cand se termina cu bine!
    Eu iti multumesc!

  9. Bună ziua.ma numesc dan și am 40 de ani și sunt nevăzător gradul și caut și eu o fata sincera care dorește să-si întemeieze o familie.

  10. Ma intreb cum poti sterge lacrimile unui om care plange in tacere si in singuratate?cum sa ma stranga cineva in brate daca sufletul meu s-a inchis in temnita dureri si stau acolo in intuneric? cine poate sa-mi zica vorbe calde cand eu imi astup urechile?cine poate sa treaca de zidurile pe care eu le-am inaltat in jurul meu?Pesemeni ca sufletul omului intinde sa se retraga intr-un coltisor intunecat si rece atunci cand este lovit puternic de viata/stiu ca dragostea poate aparea de unde nu te astepti.Si uneori e mai bine sa lasi garda jos,si sa te prinzi de firul de speranta care atarna firav deasupra mea.Ma numesc. Pavel florin locuiesc în Iași. În anul 2008 am divorțat de soția mea căzând în depresie spunând viata nu mai are rost pt mine. În anul 2015 am facut o arterita la gamba stanga ne tratata la timp am facut o cangrene sa infectat mult in cat a fost nevoiti sa.mi amputeze gamba stanga. Am zis ca viata mea s.a sfarsit, dar trebuie sa fim tari si noi trebuie. Sa fim singuri psihologi si sa iesim din greutatile vietii. Pavel florin nr meu de tel este 0749941691
    Ih de e.mail. pavel_florin2006@yahoo.com este tare frumos sa te trezesti langa persoana iubita! Este tare frumos sa ai cui sa zici ca te iubesc! Frumos cuvant insa din pacate acest cuvant este pe cale de disparitie. Sunt un om familist,iubitor calm am 45 de ani. Eu am fost casatorit cu o femeie cu handicap avea fractura.luxatie la bazin L5.L4. Eu eram sanatos nu ma uitam ce zic altii . o iubeam enorm de mult dar in zilele noastre nu se mai pune pret pe iubire totul se rezulta numai la bani, si multa avere. Cand faci un bine se uita. Va astep sa socializam mai mult pe adresa mea de e.mail pavel_florin2006@yahoo.com. sau la tel 0749941691 multe pupikuri cu stima Florin.

  11. Fii tare, Florin, și nu uita că fericirea depinde numai de tine! Foarte mulți dintre noi trecem prin perioade grele, dar printr-o gândire pozitivă și bucurii mărunte, viața devine suportabilă și chiar frumoasă. Socializarea e o metodă eficientă, iar dacă nu se poate face direct, lumea virtuală e un substitut care vine în sprijinul nostru. Și eu sunt singur, dar am o mulțime de prieteni și cunoscuți pe blog și facebook, cu unii dintre ei ajungând să mă cunosc și în realitate. Am să te contactez în zilele următoare, pe telefon sau email. Să fii iubit și s-auzim de bine!

  12. TOTUL A INCEPUT CAND AM AUZIT DE EA.NU STIAM CINE ESTE SI NICI CUM ESTE.DAR AM SPERAT CU NERABDARE SA O CUNOSC.AM SPERAT ZI DE ZI CA O VOI CUNOASTE. PANA A VENIT ACEA ZI,IN SUFLETUL MEU SE INTAMPLA CEVA,CEVA CU CARE NU MAI MA INTALNISEM.SI AM VAZUTO.ERA O SUPERBA. UNA INOCENTA. O FIINTA CU CARE NU PUTEAI SA STAI MAI MULT DE CATEVA SECUNDE CĂ AVEA SA TE ENERVEZE LA MAXIM. DAR NU S-AS INTAMPLAT ASTA.S-A INTAMPLAT SA- MI PLACA.CHIAR SA DORESC SA STAU CU EA,MAI MULT DE MI-AR PERMITE TIMPUL.SI S-A INTAMPLAT.AM STAT IN PREAJMA EI CAT AM PUTUT DE MULT.ERA INOCENTA DAR STIA SĂ SPOREASCA CURIOZITATEA.MĂ INEBUNEA CU FIECARE PRIVIRE PE CARE MI- O ARUNCA.PRIN EA AM DEVENIT SI EU DINTR-ODATA TIMID SI CURIOS IN ACELASI TIMP. IMI TULBURA MINTEA,NU MA PUTEAM CONCETRA, NU PUTEAM DORMI. ERA TOTUL SI PRETUTIDENI. INTR-O SEARA NU AM MAI PUTUT REZISTA, SIMTEAM CĂ EXPLODEZ SI AM INCERCAT SA VAD CE GANDESTE CU TOATE CA IMI ERA TEAMA SA NU MA REFUZE.AM PLECAT SPRE CASĂ SI FARA VOIE I-AM TRIMIS UN MESAJ. SIMT CĂ EXPLODEZ. CE AR FI DACA AI FACE TU PRIMUL PAS? TINEAM TELEFONUL IN MÂNA TREMURAND, ÎN ASTEPTAREA UNUI RASPUNS,CARE NU A INTARZIAT SA APARA.!!! EU AM FACUT PRIMII PASI SPRE UȘA ACUM DEPINDE DE TINE,DACA TE INTORCI SAU NU,MERGEM LA O BERE SI CONTINUĂM DISCUTIA PSIHOLOGICĂ. ERA RASPUNSUL EI. ERAM INCA IN TAXI IN APROPIERE DE CASA EI.AM COBORAT NESTIIND IN CE PARTE SA MERG. ERAM TULBURAT.NU VROIAM SA INTRU IN CASA,ÎN MOTONIA DE ACOLO.ERA PREA FRUMOS ÎNCEPUTUL, VROIAM SA MA INTORC,DAR NU AM PUTUT, AVEAM OBLIGATIA PE CARE PE CARE DACĂ NU LE-AS FI RESPECTAT, MI-AR FI INGREUNAT SITUATIA.INTR-UN TARZIU AM INTRAT IN CASA.SE PUTEA VEDEA FERICIREA, AURA DE FERICIRE CARE MA INCONJURA. DAR CE IMI MAI PASA DACA CINEVA SI-AR FI DAT SEAMA.ERA CEVA CE MA FACEA SI MAI PUTERNIC, MAI PLIN DE VIAȚĂ. NU- MI PASA DE NIMIC ERAM DIFERIT DE CEILALTI.ERAM FERICIT.EA PLACAND LA ȚARĂ A AVUT UN ACCIDENT LA COLOANĂ FRACTURA-LUXATIE CU DEPLASARE DE BAZIN. S-A INTERNAT IN SPITAL CU SANSE MINIME DE RECUPERARE PUTEA SA PARALIZEZE.NU M-AM LĂSAT BATUT SI AM LUPTAT IN CONTINUARE. URLA DE DURERE SARACUTA DE EA.M-am DUS LA EA LA SPITAL SI O INCURAJAM, CÂND PRIETENI MEI SE DUCEAU LA DISCO, NUNTI,CUMATRII. EU MERGEAM LA EA LA SPITAL. I-AM RASPUNS INTRO REPLICA”SOMNULAR FI MAI DULCE DUPA UN DULCE SARUT DE NOAPTE BUNA;!!! MI S-A RASPUNS, STIU… MAINE CAND NE VOM INTALNI, NE VOM ZAMBI SI VOM VEDEA CE SE VA INTAMPLA. ASTA A FOST. CEEA CE NU MA LASAT SA DORM , CE M-A PUS PE GANDURI.CE AVEA EA ASA DE DIFERIT? BOALA??? NICIODATA…NU M-AS FI GANDIT LA ASTA.CREDEAM CĂ E CEVA JOSNIC, FĂRĂ SCRUPULE SA O PARASESC…DAR NICIODATA NU POTI SA STII CE SE INTAMPLA CU VIATA…DAR A VENIT DIMINEAȚA. SI-AM PLECAT SPRE EA LA SPITAL CU INIMA TREMURAND. DORMEA,ERA ATAT DE FRUMOASĂ, IMI ERA TEAMA SA O ATING,ERA PENTRU MINE UN TEZAUR,DE CARE TREBUIAM SA AM GRIJA.ERA CEEA CE MA FACEA FERICIT,CE MA FACEA SA ZAMBESC.CUM AS FI PUTUT SA NU AM GRIJĂ DE CEEA CE ERA MAI BUN DECAT MINE! AM INGENUNGHEAT LÂNGĂ EASI AM MANGAIATO INDELUNG PARCA MAINILE MI SE LIPEAU DE CORPUL EI. NU MA PUTEAM OPRI. M-AM APLECAT SPRE EA SI AM SARUTATO,AM CONTINUAT IN SPERANTA CA SE VA TREZI SI VA VEDEA CA AM FACUT CEEA CE TREBUIE. DACĂ NU S-A INTAMPLAT AM LASATO SA DOARMA. CAND MA GANDEAM SA PLEC, MA PRINS DE MANA SPUNANDU-MI … BUNĂ DIMINEAȚA!!! NEAM CASATORIT DUPA UN AN DE LA ACCIDENT SI AM TRAIT IMPREUNA 12 ANI … DUPĂ 12 ANI EA A DAT DE GUSTUL BANILOR UMBLAND CU OAMENI DE AFACERI… NU O CONDAMN EU AM FOST
    UN BIET BARMAN NU AM AVUT BANUTI SA O DUC PRIN ȚĂRI STRAINE. DAR DE AICI A INVEPUT COSMARUL MEU… CAZAND IN DEPRESIE DUPA DIVORT SI DIN CAUZA SUPARARILOR M.-AM INBOLNAVIT DE ARTERITA NETRATATA LA TIMP AM FACUT O CANGRENĂ.. NU MAI A FOST NIMIC DE FACUT DECAT SA-MI AMPUTEZE GAMBA STÂNGĂ. ACUM AM PROTEZĂ POT ZICE CA SUNT UN OM NORMAL. OPERATIA AL DE AMPUTARE A FOST FACUT ANUL TRECUT.AM INCERCAT SA CAUT O ALTA IUBIRE,DAR NU AM GASIT SA O PUN IN ADANCUL INIMII MELE… PENTRU UN MOMENT SA O PRIVESC O DATA SI DA-I SOPTESC ” TE IUBESC!!! DAR CUI SA-I ZIC? MI-AM INTREBAT SUFLETUL DE CE NU SE POATE… SI EL MI-A RASPUNS FIIND CA INCA NU AI GASITO… ASI DORI SĂ OTIN IN SUFLET PENTRU TOTDEAUNA SPUNANDU-MI CA ESTE UN ÎNGERAȘ CARE TREBUIE DA IL HRĂNESC CU MULTĂ DRAGOSTE SI SA-L ASTÂMPĂR SETEA CU IUBIRE…. IMI DORESC TARE MULT O PERSOANA LA CARE AM VISAT TOATA VIATA… NU CER MULT DOAR SA MA IUBEASCA! IMI DORESC O PERSOANA IN CARE SĂ-I ZIC DIN TOATĂ INIMA “TE IUBESC!! CARE SUNT CELE DOUA CUVINTE CARE LE ROSTESTI INTR-O SECUNDA, DAR ITI TREBUIE O VIATA SA O TRAIESTI STAU SI PRIVESC CERUL INTELAT SI PARCA O STEA IMI ZAMBESTE… STAU SI MA GÂNDESC OARE ACEEA STEA NU ESTI TU? !? NU VOI STI NICIODATA ASTA… MA NUMESC FLORIN AM 45 DE ANI LOCUIESC IN IASI AM FACUT SPORT DE PERFORMANTA HALTERA SI CULTURISM. DACA DORESTI SA MAI SOCIALIZAM CU DRAGA INIMA SUNT UN FAMILIST INRAIT SI COVINS.

    1. Impresionantă povestea ta, trăită intens și cu un suflet plin de iubire. Sper să-i găsești o continuare fericită și să auzim și noi vești bune. Fii luptător și să nu te părăsească niciodată speranța!

  13. TOTUL A INCEPUT CAND AM AUZIT DE EA.NU STIAM CINE ESTE SI NICI CUM ESTE.DAR AM SPERAT CU NERABDARE SA O CUNOSC.AM SPERAT ZI DE ZI CA O VOI CUNOASTE. PANA A VENIT ACEA ZI,IN SUFLETUL MEU SE INTAMPLA CEVA,CEVA CU CARE NU MAI MA INTALNISEM.SI AM VAZUTO.ERA O SUPERBA. UNA INOCENTA. O FIINTA CU CARE NU PUTEAI SA STAI MAI MULT DE CATEVA SECUNDE CĂ AVEA SA TE ENERVEZE LA MAXIM. DAR NU S-AS INTAMPLAT ASTA.S-A INTAMPLAT SA- MI PLACA.CHIAR SA DORESC SA STAU CU EA,MAI MULT DE MI-AR PERMITE TIMPUL.SI S-A INTAMPLAT.AM STAT IN PREAJMA EI CAT AM PUTUT DE MULT.ERA INOCENTA DAR STIA SĂ SPOREASCA CURIOZITATEA.MĂ INEBUNEA CU FIECARE PRIVIRE PE CARE MI- O ARUNCA.PRIN EA AM DEVENIT SI EU DINTR-ODATA TIMID SI CURIOS IN ACELASI TIMP. IMI TULBURA MINTEA,NU MA PUTEAM CONCETRA, NU PUTEAM DORMI. ERA TOTUL SI PRETUTIDENI. INTR-O SEARA NU AM MAI PUTUT REZISTA, SIMTEAM CĂ EXPLODEZ SI AM INCERCAT SA VAD CE GANDESTE CU TOATE CA IMI ERA TEAMA SA NU MA REFUZE.AM PLECAT SPRE CASĂ SI FARA VOIE I-AM TRIMIS UN MESAJ. SIMT CĂ EXPLODEZ. CE AR FI DACA AI FACE TU PRIMUL PAS? TINEAM TELEFONUL IN MÂNA TREMURAND, ÎN ASTEPTAREA UNUI RASPUNS,CARE NU A INTARZIAT SA APARA.!!! EU AM FACUT PRIMII PASI SPRE UȘA ACUM DEPINDE DE TINE,DACA TE INTORCI SAU NU,MERGEM LA O BERE SI CONTINUĂM DISCUTIA PSIHOLOGICĂ. ERA RASPUNSUL EI. ERAM INCA IN TAXI IN APROPIERE DE CASA EI.AM COBORAT NESTIIND IN CE PARTE SA MERG. ERAM TULBURAT.NU VROIAM SA INTRU IN CASA,ÎN MOTONIA DE ACOLO.ERA PREA FRUMOS ÎNCEPUTUL, VROIAM SA MA INTORC,DAR NU AM PUTUT, AVEAM OBLIGATIA PE CARE PE CARE DACĂ NU LE-AS FI RESPECTAT, MI-AR FI INGREUNAT SITUATIA.INTR-UN TARZIU AM INTRAT IN CASA.SE PUTEA VEDEA FERICIREA, AURA DE FERICIRE CARE MA INCONJURA. DAR CE IMI MAI PASA DACA CINEVA SI-AR FI DAT SEAMA.ERA CEVA CE MA FACEA SI MAI PUTERNIC, MAI PLIN DE VIAȚĂ. NU- MI PASA DE NIMIC ERAM DIFERIT DE CEILALTI.ERAM FERICIT.EA PLACAND LA ȚARĂ A AVUT UN ACCIDENT LA COLOANĂ FRACTURA-LUXATIE CU DEPLASARE DE BAZIN. S-A INTERNAT IN SPITAL CU SANSE MINIME DE RECUPERARE PUTEA SA PARALIZEZE.NU M-AM LĂSAT BATUT SI AM LUPTAT IN CONTINUARE. URLA DE DURERE SARACUTA DE EA.M-am DUS LA EA LA SPITAL SI O INCURAJAM, CÂND PRIETENI MEI SE DUCEAU LA DISCO, NUNTI,CUMATRII. EU MERGEAM LA EA LA SPITAL. I-AM RASPUNS INTRO REPLICA”SOMNULAR FI MAI DULCE DUPA UN DULCE SARUT DE NOAPTE BUNA;!!! MI S-A RASPUNS, STIU… MAINE CAND NE VOM INTALNI, NE VOM ZAMBI SI VOM VEDEA CE SE VA INTAMPLA. ASTA A FOST. CEEA CE NU MA LASAT SA DORM , CE M-A PUS PE GANDURI.CE AVEA EA ASA DE DIFERIT? BOALA??? NICIODATA…NU M-AS FI GANDIT LA ASTA.CREDEAM CĂ E CEVA JOSNIC, FĂRĂ SCRUPULE SA O PARASESC…DAR NICIODATA NU POTI SA STII CE SE INTAMPLA CU VIATA…DAR A VENIT DIMINEAȚA. SI-AM PLECAT SPRE EA LA SPITAL CU INIMA TREMURAND. DORMEA,ERA ATAT DE FRUMOASĂ, IMI ERA TEAMA SA O ATING,ERA PENTRU MINE UN TEZAUR,DE CARE TREBUIAM SA AM GRIJA.ERA CEEA CE MA FACEA FERICIT,CE MA FACEA SA ZAMBESC.CUM AS FI PUTUT SA NU AM GRIJĂ DE CEEA CE ERA MAI BUN DECAT MINE! AM INGENUNGHEAT LÂNGĂ EASI AM MANGAIATO INDELUNG PARCA MAINILE MI SE LIPEAU DE CORPUL EI. NU MA PUTEAM OPRI. M-AM APLECAT SPRE EA SI AM SARUTATO,AM CONTINUAT IN SPERANTA CA SE VA TREZI SI VA VEDEA CA AM FACUT CEEA CE TREBUIE. DACĂ NU S-A INTAMPLAT AM LASATO SA DOARMA. CAND MA GANDEAM SA PLEC, MA PRINS DE MANA SPUNANDU-MI … BUNĂ DIMINEAȚA!!! NEAM CASATORIT DUPA UN AN DE LA ACCIDENT SI AM TRAIT IMPREUNA 12 ANI … DUPĂ 12 ANI EA A DAT DE GUSTUL BANILOR UMBLAND CU OAMENI DE AFACERI… NU O CONDAMN EU AM FOST
    UN BIET BARMAN NU AM AVUT BANUTI SA O DUC PRIN ȚĂRI STRAINE. DAR DE AICI A INVEPUT COSMARUL MEU… CAZAND IN DEPRESIE DUPA DIVORT SI DIN CAUZA SUPARARILOR M.-AM INBOLNAVIT DE ARTERITA NETRATATA LA TIMP AM FACUT O CANGRENĂ.. NU MAI A FOST NIMIC DE FACUT DECAT SA-MI AMPUTEZE GAMBA STÂNGĂ. ACUM AM PROTEZĂ POT ZICE CA SUNT UN OM NORMAL. OPERATIA AL DE AMPUTARE A FOST FACUT ANUL TRECUT.AM INCERCAT SA CAUT O ALTA IUBIRE,DAR NU AM GASIT SA O PUN IN ADANCUL INIMII MELE… PENTRU UN MOMENT SA O PRIVESC O DATA SI DA-I SOPTESC ” TE IUBESC!!! DAR CUI SA-I ZIC? MI-AM INTREBAT SUFLETUL DE CE NU SE POATE… SI EL MI-A RASPUNS FIIND CA INCA NU AI GASITO… ASI DORI SĂ OTIN IN SUFLET PENTRU TOTDEAUNA SPUNANDU-MI CA ESTE UN ÎNGERAȘ CARE TREBUIE DA IL HRĂNESC CU MULTĂ DRAGOSTE SI SA-L ASTÂMPĂR SETEA CU IUBIRE…. IMI DORESC TARE MULT O PERSOANA LA CARE AM VISAT TOATA VIATA… NU CER MULT DOAR SA MA IUBEASCA! IMI DORESC O PERSOANA IN CARE SĂ-I ZIC DIN TOATĂ INIMA “TE IUBESC!! CARE SUNT CELE DOUA CUVINTE CARE LE ROSTESTI INTR-O SECUNDA, DAR ITI TREBUIE O VIATA SA O TRAIESTI STAU SI PRIVESC CERUL INTELAT SI PARCA O STEA IMI ZAMBESTE… STAU SI MA GÂNDESC OARE ACEEA STEA NU ESTI TU? !? NU VOI STI NICIODATA ASTA… MA NUMESC FLORIN AM 45 DE ANI AM FACUT SPORT DE PERFORMANTA HALTERA SI CULTURISM. DACA DORESTI SA MAI SOCIALIZAM CU DRAGA INIMA

Leave a Reply

