La cules de zâmbete

UMORUL DUMINICAL
.
* Ițic și Ștrul își povestesc visele:
– Se făcea că mi-a venit poftă de borș – zice Ițic. Am pus carne la fiert și fuga în piață după mărar, dar de unde? În piață nici un fir de mărar. Atunci am luat avionul și am plecat în Canada după mărar.
– Fleacuri, zice Ștrul. Să vezi ce vis am avut eu! Se făcea că dormeam și aud un ciocănit la ușă. Deschid și cine crezi că-mi cade de gât? Jennifer Aniston! Jennifer, auzi? A fost o nebunie. La despărțire, mi-a declarat cu mâna pe inimă că este cea mai fericită femeie din lume. Dar abia a plecat și aud alt ciocănit în ușă. Când deschid, să cad jos nu alta. Cine crezi că era? Vechea mea pasiune, Demi Moore! Demiuța, auzi? Deși eram epuizat, dragostea mi-a turnat noi puteri în vine și m-am purtat ca un performer, am iubit-o cu patimă dureroasă pe Demiuța. După ce a plecat, am încuiat ușa și se făcea că m-am culcat din nou cu gândul să nu mai dau drumul la nimeni. Dar bătăile în ușă s-au întețit din nou. Mi-am zis hotărât că nu mai primesc pe nimeni și așa am făcut. Cine crezi că era nenorocoasa? Angelina Jolie! Dar spusesem nu și „nu” a fost! A insistat ea cu vorbe frumoase, cu gesturi incitante, da’ eu am fost incoruptibil și am dat-o afară.
– Dobitocule, se supără Ițic, de ce n-ai adus-o la mine?
– Băi, eu te-am căutat, dar erai plecat în Canada, după mărar!
.
* Un ofițer, după ce a băut aproape toată noaptea, n-a reușit să se trezească dimineață.
Sună telefonul. O voce plăcută de femeie îl întreabă:
– Domnule, doriți sex prin telefon?
– Bineînțeles!
– Perfect, vă fac legătura cu comandantul unității dumneavoastră!
.
* Un arab cu o mitralieră și niște grenade era alergat de un tanc israelian. Arabul se oprește o clipă, trage cu o mitralieră în tanc, tancul nu pățește nimic, arabul aleargă, tancul după el.
Se mai oprește o dată arabul, trage cartușele din mitralieră, tancul nimic. Arabul aruncă mitraliera, continuă să alerge, tancul după el.
Iar se oprește arabul, aruncă o grenadă, tancul nu are nimic, arabul aleargă, tancul după el…
Arabul aruncă ultima grenadă, tancul după el.
Arabul nu mai are muniție, se lasă în genunchi și așteaptă. Tancul oprește lângă el, se deschide turela și evreul îl întreabă:
– Auzi, arabule, cumperi niște muniție?
.
* Dacă femeile ar conduce lumea, n-ar mai exista războaie, doar niște țări invidioase, care nu-și vorbesc…
.
* Istoria medicinei pe scurt:
2000 î.Hr. – Ia și mănâncă rădăcina asta și o să-ți treacă.
1000 d.Hr.- Rădăcina asta nu e leac de la Dumnezeu. Mai bine spune rugăciunea asta.
1850 d.Hr. – Rugăciunea e superstiție, mai bine bea poțiunea asta.
1940 d.Hr. – Poțiunea asta e treabă băbească, e făcută din untură de șarpe, mai bine ia pastila asta.
1985. d.Hr. – Pastila asta nu e eficientă, mai bine ia antibioticul ăsta.
2000 d.Hr. – Antibioticul e artificial. Ia și mănâncă rădăcina asta.
.
* – Iubitule, pe o scară de la 1 la 10, cât mă iubești?
– Iubito, de la 1 la 10 te iubesc foarte mult, dar să știi că de la 11 ies cu băieții la bere!
.
* La un interviu de angajare:
– Care sunt punctele forte ale dumneavoastră?
– Sunt un optimist convins, întotdeauna gândesc pozitiv.
– Puteți să-mi dați un exemplu?
– Da. La ce oră să mă prezint mâine la serviciu?
.
* Badea Gheorghe și badea Vasile dormeau într-o cameră de hotel. A doua zi, badea Vasile e găsit mort! Vine poliția și-l întreabă pe badea Gheorghe:
– A zis ceva badea Vasile înainte de a muri?
– Păi o zâs „Mi-e rău!”
– Și tu n-ai făcut nimic?
– Păi ce, mie mi-e mai bine?!
.
* Fiul de 6 ani îl întreabă pe taică-su:
– Tată, cum am apărut pe lume?
– Barza te-a adus, fiul meu.
– Tată, sunt atâtea femei frumoase în jur și tu umbli cu berze?

31 thoughts on “La cules de zâmbete

      1. ” Mai bine mai tarziu decat niciodata ” 😦
        Uitandu-ma pe CALENDAR, am constatat ca pe 18 MAI
        de Sfantul Mucenic PETRU ………….
        deci ziua NUMELUI tau,
        nu ti-am spus LA MULTI ANI …………..
        O fac acum din toata inima ! !! 🙂 🙂 🙂
        Aliosa.

      2. Nu ai omis nimic, dragă prietene! Adevărata sărbătoare de Sf. PETRU se ține în 29 iunie (Sfinții Petru și Pavel), zi marcată cu roșu în calendarul ortodox. Deci, până atunci mai este!🙂
        Mulțumesc oricum pentru gândul bun, Alioșa!🙂

  1. Soare am, citind ce liniste si pace ar fi in lume daca noi am conduce, ma intreb ce ii face pe barbati sa nu cedeze puterea cand se plang cat de vorbarete sunt femeile ! :)))

    1. Femeile chiar conduc lumea, dar o fac din umbră! Nu se spune că în spatele fiecărui bărbat care conduce, se află o femeie puternică?
      Trimite și mie oleacă de soare, că mi-e rece!😉

  2. ,,Dacă femeile ar conduce lumea, n-ar mai exista războaie, doar niște țări invidioase, care nu-și vorbesc… .,, – stii cata dreptate e in cuvintele astea😆

  3. Ha, ha! O portie buna de ras si de asta data. Primul banc este…mortal! Ce nu face omul in…vis! Ca altfel…. nici dupa marar nu se duce.
    O duminica frumoasa, draga Petru!🙂

  4. Am cules o mulţime de zâmbete, Petru şi-ţi mulţumesc mult pentru că ni le-ai oferit, ca întotdeauna, cu mult drag.
    O seară armonioasă şi-o nouă săptămână binecuvântată îţi doresc, Petru!🙂

  5. ” La cules de zambete ”
    LUMEA nu va sta la coada
    Dar la pomeni de sambete
    Se inghesuie naroada !!!🙂 🙂 🙂

    O saptamana plina de zambete !
    Aliosa.

  6. Mi-au inseninat ziua bancurile astea! :)))

    I-as fi spus lui Itic sa puna leustean in bor – iese mai bun, mai gustos, se duce mirosul pe toata scara sau ulita😀

Leave a Reply

