Pentru destinderea minții

BANCURILE SĂPTĂMÂNII
.
* Luptați împotriva terorismului!
Președintele Statelor Unite ne-a cerut să ne unim pentru o cauză comună tuturor: combaterea terorismului. Este bine de știut că musulmanii se opun consumului de alcool și consideră vederea unei femei dezbrăcate (alta decât nevast’sa) drept un păcat. Pe acest considerent lansăm un apel pentru ca astăzi, la ora 17.00, toate femeile să se dezbrace complet și să alerge prin birouri, iar bărbații să le urmeze cu o bere în mână. Această acțiune ne va ajuta să detectăm teroriștii care se ascund la noi în firmă. Statele Unite vă sunt recunoscătoare pentru efortul făcut împotriva terorismului. Colaborați!
.
* Doi șobolani, într-un cinematograf, mâncau o rolă de film. Unul din ei întreabă:
– Ei, cum e, ți-a plăcut filmul?
– Nu prea, mai mult mi-a plăcut cartea!
.
* Un tip irascibil, la magazin:
– Doamnă, nervi aveți?
– Nu!
– Nu-i nimic, vă fac eu…
.
* Dan Voiculescu prinde peștișorul de aur. Acesta-i zice:
– Dacă mă eliberezi…
Dan Voiculescu:
– Da’ dacă te torn?
.
* După primul zbor în afara dulapului, molia mică este întrebată de mă-sa:
– Ei? Cum a fost?
– Bine, lumea se bucura de mine, toți aplaudau.
.
* Gândurile unei blonde:
– Sunt atât de frumoasă… atât de frumoasă… încât nimeni nu observă cât sunt de deșteaptă!
.
* Din categoria: „Replicile copiilor… mai bune decât orice banc!”
– De ce au cruce pe spate unii păianjeni?
– Unii păianjeni au cruce, că ei sunt popă la paianjeni. (7 ani)
.
* Acum câteva luni m-am dus și eu cu noua mea prietenă la preselecțiile de la „Românii au talent”.
Mihai Petre: – Care e talentul dumneavoastră?
– Pot face o femeie să dispară, i-am răspuns emoționat.
– Ați mai făcut asta înainte?, m-a întrebat Andra.
– Da, o singură dată.
– Foarte tare! Vă urăm succes, domnule Cioacă.
.
* 90% dintre români urăsc corupția, dar acceptă o mică sumă de bani ca să se facă că n-o văd.
.
* În timpul cutremurului din 4 martie 1977, Ceaușescu era în vizită într-un stat din Africa. Imediat după cutremur (care a avut epicentrul în Vrancea), acesta primește o telegramă cifrată: VRANCEA.
În traducere însemnând: Vino Repede Acasă Nicolae, Capitala Este Avariată.
.
* Când femeia indiană este de acord, punctul roșu de pe frunte devine verde!
.
* Între noi era chimie, acum e matematică, îmi faci numai probleme!
.
* – Ai ceva de băut?
– Apă.
– Dar ceva mai tare?
– Gheață!
.
* Foarte puțini dintre cei care tușesc merg la doctor. Majoritatea merg la teatru!
.
* Cică a apărut o aplicație care îți spune cât de deștept este câinele tău.
Iată cum cred eu că funcționează: Dacă ai cumpărat aplicația, e clar! Câinele tău e mai deștept ca tine!
.
* Un polițai găsește pe malul mării o lampă gen Aladin. O ridică, o deschide și dinăuntru iese, evident, un duh.
– Îți îndeplinesc 3 dorințe!
– Vreau mai întâi o halbă de bere care să nu se golească niciodată!
Zis și făcut. Apare halba, bea polițaiul de se satură, halba tot plină.
Varsă din ea pe jos, dar halba rămâne plină.
– Nemaipomenită chestia asta! Poți să-mi mai dai încă două?
.
* Supermarketurile românești își liniștesc clienții: „La noi, nici carnea de cal nu e carne de cal”.
.
* Merge unul cu mașina cu 100 km/h. La un moment dat, îl depășește o găină. Omul apasă accelerația, dar n-o ajunge. După ce a parcurs el așa vreo 5 km, vede cum găina intră pe teritoriul unei ferme. Se apropie de fermier și îl întreabă:
– Ce fel de găini sunt astea? E prima dată când văd să fugă așa tare o găină.
– Este o specie nouă, pentru carne.
– Și-i gustoasă carnea?
– Nu știe nimeni, fiindcă nu le putem prinde.

36 thoughts on “Pentru destinderea minții

  1. Ha, ha! Am râs pe cinste! Cel cu apa şi cu gheaţa m-a amuzat cel mai mult.
    Mulţumesc pentru porţia de voie bună, dragă Petru. Să ai o zi frumoasă!🙂

    1. Mă bucură buna dispoziție pe care ai preluat-o! În cazul menționat, eu aș fi sperat la un gin, da’ ce poți să faci când oferta e săracă?!
      O zi „cool” (!) îți doresc, Alex!🙂

  2. :)))…:)))…etc…Strasnice, ca intotdeauna! Sigur voi face riduri de la atata ras, ca riduri de somn (ultima descoperire!!! :)) cu siguranta nu voi avea niciodata!!! :)))) La multi ani, Petru-Copile cat si copilului din fiecare dintre voi!🙂

    1. Am văzut și eu avertizările despre ridurile provocate de somn, dar nu m-au convins. În schimb, sunt sigur că de la râs nu vei avea nicio daună asupra frumuseții!🙂

  3. Super bancurile, Petru. Toate mi-au plăcut, m-au amuzat şi îţi mulţumesc mult pentru asta.
    O seară minunată îţi doresc, Petru şi-o nouă săptămână excelentă!🙂

  4. Si astazi este o zi …………
    Iar eu am ras inca de la prima ora ! 🙂
    Faine bancuri !
    Minunat indemnul :
    ” Luptati impotriva terorismului ” ! 🙂
    Din pacate, am ajuns prea tarziu😦 😦 😦
    Ieri am avut treaba cu ” GROPARII PNL ” 😦
    si am ascultat ” Cantec de INMORMANTARE ”

    a unui fost mare partid istoric romanesc ! 😦
    Aliosa.

  5. Asta e politica românească, prietene! Cu manifestări de victorii vremelnice și cu prohoduri inevitabile. Dar nu fi trist, chiar dacă ai simpatii PNL-iste, că partidul nu moare. A mai dispărut el câteva decenii, însă a renăscut ca pasărea Phoenix!
    Mă bucur că te-am făcut să zâmbești și sper s-o ții așa toată ziua, Alioșa!🙂

Leave a Reply

