Să ne amuzăm împreună

BANCURILE SĂPTĂMÂNII
.
* Femeile moderne poartă peruci, își vopsesc părul, își fac extensii cu gene și unghii false, fac corecția figurii și lifting facial, își introduc silicoane… și se mai plâng că e dificil să găsească un bărbat adevărat!
.
* Proverb din Moldova: fimeia vânată azi, îi fimeia îmbufnată di ieri.
.
* O cunoștință voia să-și închirieze garsoniera și avea dilemă la redactarea anunțului:
– Cum naiba să scriu că nu accept romi fără să pară rasist?
– Scrie: „… să aibă un loc de muncă stabil”.
.
* Un cuplu de agenți secreți proaspăt căsătoriți se află în luna de miere, cazați la un hotel de lux:
– Auzi, oare or fi microfoane pe aici?
– Nu știu, o să caut…
Caută după perdea, după tablouri, în telefon, sub pat…
– Aha!!
Sub carpetă găsesc un disc, în care se ascundeau fire, prins în patru șuruburi. Își scoate cuțitul, le deșurubează, ia discul și îl aruncă pe geam.
La recepție, dimineață, sunt întrebați:
– Cum a fost camera până acum, cum au fost serviciile, cum vă simțiți la noi?
– De ce îmi puneți toate întrebările astea?
– Păi, cuplul de sub dumneavoastră s-a plâns că a căzut lustra pe ei…
.
* În București, un bărbat a fost împușcat de o femeie, în urma unei altercații în trafic.
Primarul Oprescu a convocat de urgență consilierii, pentru rezolvarea problemei femeilor fără stăpân.
.
* Pentru țările arabe, Dacia va produce, în premieră, mașini-capcană.
Conform obiceiului, Băsescu va testa primul exemplar.
.
* După programul „cornul și laptele” se studiază implementarea unor noi programe pilot:
– perna și plapuma la Senat,
– copy și paste la Guvern și
– lacrimi și whiskey la Președenție.
.
* Deputatul Raluca Turcan, despre TVR HD:
„De ce domnilor, îmi puteți explica și mie de ce are nevoie România de un post TV Hunedoara, chiar așa am ajuns?”
Îi răspundem noi: din același motiv pentru care România are nevoie de un deputat suficient de idiot încât să confunde High Definition cu Hunedoara.
.
* Dacă aveți de gând să mergeți la Cazino, îmbrăcați cei mai frumoși chiloți. S-ar putea să vă întoarceți numai în ei!
.
* Bineînțeles că ajutorul psihologului este întotdeauna binevenit. Dar să înjuri este mult mai ieftin.
.
* – Eu am ajuns în sfârșit la o înțelegere cu soția mea. O zi mă duc eu la cumpărături, o zi ea.
– Și sunteți mulțumiți?
– Bineînțeles! O zi bem, o zi mâncăm…
.
* Statisticile arată că 25% dintre femei iau medicamente pentru afecțiuni psihice.
Asta este groaznic! Înseamnă că 75% dintre ele trăiesc în societate fără nici un tratament!
.
* Statisticile divorțurilor arată că părinții care fug de acasă sunt mult mai mulți decât copiii.
.
* Bulă, la reuniunea de 20 de ani, se adresează foștilor lui dascăli:
– Stimații mei profesori. Mă tot frământă o întrebare: Chiar atât de imbecil eram, de mă tot lăsați corijent?
– Vaaai, se poate, domnule ministru?!?
.
* Bărbații sunt ca fierul de călcat. Te aburesc până te ard!
.
* Într-o grădiniță din America, educatoarea le promite copiilor 2 $ dacă vor răspunde exact la întrebarea: „Cine a fost persoana cea mai importantă din istoria omenirii?”
Se scoală Sean, irlandezul, și zice că St. Patrick.
– Greșit, următorul la rând!
Se scoală Mc. Queen, scoțianu, și zice că St. Andrew.
– Greșit, următorul…
Se scoală Shlomo, evreul, și zice că Isus Cristos.
Educatoarea îi dă cei 2 $ pentru răspunsul corect, și-l întreabă, totuși, cum se face că evreii îl recunosc pe Isus ca cel mai important om din istorie.
Răspunsul lui Shlomo:
– Eu știu de fapt că cel mai tare din istoria umanității a fost MOISE, dar BUSINESS IS BUSINESS!

.

* Într-o maternitate nasc o unguroaică, o ardeleancă și o negresă. Se încurcă brățările la copii și atunci doctorul zice:
– Să-l chemăm pe ardelean că-i mai calculat și dacă își recunoaște copilul am scăpat.
Vine ardeleanul și alege copilul negru, la care doctorul zice:
– Ce faci, băi, ești nebun? Nu vezi că-i negru?
La care ardeleanul răspunde:
– Da, dar unul dintre ăia doi e ungur și eu nu risc.

40 thoughts on “Să ne amuzăm împreună

  1. Ha, ha! Buna portie de ras si voie buna. Mi-au placut mult acela cu garsoniera si mai ales ultimul! Stie el ardeleanul ce stie!😀
    O duminica frumoasa, draga Petru!

    1. Se pare că e recunoscută calitatea ardeleanului de a fi om „calculat”!🙂
      Mulțumesc pentru apreciere și îți doresc o săptămână cu vreme și vremuri bune, Alex!🙂

  2. Foarte amuzante bancurile, Petru, m-au bine dispus şi îţi mulţumesc mult pentru asta.
    Ai o seară lină, Petru şi-un start bun în noua săptămână!🙂

  3. Buna dimineata, Petru !
    Prima zi a saptamanii ce se-anunta racoroasa,
    marcheaza
    ” Inceputul Postului Sfintilor Apostoli PETRU si Pavel ” !!! 🙂 🙂 🙂
    Ce RETETE de POST ne indici prietene ? 😦
    Acest POST pica la tanc acum la inceput de VARA
    plina cu LEGUME, ZARZAVATURI si FRUCTE proaspete,
    recoltate de gospodari harnici NU ADUSE din import de
    ” mafia pietelor ” locale, centrale , balcanice si europene !!! 😦 😦 😦
    O saptamana de POST
    ca basistii stau si mai prost
    in sondaje pentru prezidentiale
    ca-s pusi pe fapte dementiale …………….
    Aliosa.

    1. E adevărat mai sunt două săptămâni până la praznicul Sf. Petru și Pavel, iar de azi am intrat în post. În această peroasdă, fiecare are la dispoziție o sumedenie de legume, tocmai bune pentru mâncăruri de post delicioase. Eu prefer păstăi cu usturoi, salată orientală, ciorbă de legume, salată de roșii și castraveți cu cartofi pai, bineînțeles. Poftă mare, prietene!🙂

  4. Măi, Petru, inspirată am fost să-ți citesc rândurile de azi, înainte de a pleca la Constanța. Printre hohote de râs spun Mulțumesc pentru sfatul legat de Cazino!😆

  5. – Business is business şi eu nu risc!
    – Vai, se poate, domnule ministru!?

    Cam asta mi-a combinat mintea; păcat că am să le uit în următoarele cinci minute. Mulţumesc totuşi, pentru moment am zîmbit.🙂

      1. Aici e buba: cu cît îmi pierd capacitatea de concentrare, cu atît vizitele mele se răresc. Nu mai pot ţine pasul nici cu mine însumi, darămite cu lumea înconjurătoare. Într-o zi o să mă opresc, m-aşez pe-o piatră mare şi m-apuc să cînt din frunză pînă vine noaptea. Apoi o să am timp de toate. O eternitate…😉

      2. Mi-ar plăcea să-ți aud cântecul din frunză, dar până atunci mai ai timp destul, că ești tânăr și mai ai putere! Eternitatea să mai aștepte…😉

      3. Pînă la sfîrşit o să tot aud eterna replică “eşti tînăr încă”… Blestemul vieţii mele: m-am născut bătrîn, dar containerul m-a trădat întotdeauna. Cred că sunetul frunzei se aude doar în sferele inaccesibile fiinţelor omeneşti…

Leave a Reply

