Popas umoristic

BANCURILE SĂPTĂMÂNII
.
* La o agenție de fotomodele din Craiova, o voce pițigăiată spune:
– Alo! Agenția de fotomodele Royal Models?
– Da.
– Aș vrea să știu cât plătiți pentru o ședință foto.
– De plătit, plătim foarte bine, dar suntem foarte exigenți. Primim doar fotomodele care se încadrează în măsurile 90-60-90.
– Ooo, din punctul acesta de vedere vă asigur că nu vor fi niciun fel de probleme. La mine coincide întru totul: și înălțimea, și vârsta, și greutatea.
.
* O blondă merge cu peștișorul la veterinar.
– Eu cred că e epileptic, îi spune ea veterinarului.
Veterinarul aruncă o privire și răspunde:
– Mie mi se pare că e destul de liniștit.
– Stați, că încă nu l-am scos din apă!
.
* Conform revistei „Forbes” eu sunt al 2185549158-lea în lista celor mai bogați oameni din lume.
.
* Bulă mic, cu taică-su la piscină.
Merg ei pe marginea piscinei și Bulă alunecă pe faianța udă. În ultima clipă se apucă de „chestia” lu’ tat-su și se salvează. La care tat-su se uită în jos și îi zice cu dispreț:
– Vezi, bă, dacă acu’ erai cu mă-ta, îți spărgeai capu’!
.
* – Care e diferența dintre o nuntă rusească și o înmormântare rusească?
– La înmormântare e cu un bețiv mai puțin…
.
* „Dacia” a anunțat că, începând cu vara anului viitor, uzina de la Mioveni va produce mașini nemțești second hand, deoarece se vând mai bine…
.
* Înțelepciune bărbătească: „O tigaie plină te hrănește, una goală – te educă!”
.
* Se întâlnesc două prietene:
– Vai, tu, ce rău arăți! Auzisem eu că te-a lăsat soțul, da’ nu chiar de la etajul trei…
.
* – Dragul meu, ești un tip super-dotat! Ne cunoaștem doar de 3 luni și eu sunt deja gravidă în luna a 5-a!
.
* În urma deciziei Guvernului, instituțiile din aparatul de stat urmează a fi reorganizate. Panică mare printre angajați.
Pentru ca procesul reorganizării să fie înțeles mai bine de salariați, directorul unei instituții ia o pușcă de vânătoare și adună toți subalternii în curtea instituției:
– După cum știți, urmează o reorganizare în instituția noastră și vă voi explica cum stă treaba. Vedeți copacul ăla?
– Da, zic toți ceilalți.
Trage directorul un foc în direcția copacului și zboară toate vrăbiile. După 5 minute, se întorc toate în copac:
– Vedeți, zice directorul, cam așa stă treaba.
– Bine șefu’, zice unul, dar nu s-a schimbat nimic!
– Bă, ia uită-te mai atent. Toate vrăbiile sunt pe crengile pe care au fost înainte?
:
* Soțul și soția pe plajă.
Se apropie două… „fetițe”.
– Dragul meu, sper că nu o să întorci capu’ după sfrijitele astea două.
– Stai liniștită, mi-a intrat soarele în ochi de când au apărut pe plajă…
.
* Soția către soț:
– În curând e ziua de naștere a mamei. Ce-i dăruim?
– Păi… ultima dată ce i-am dat?
– Un scaun.
– Anul ăsta îl racordăm la rețeaua electrică!
.
* – Care este motivul divorțului?
– Din cauza divergențelor în privința religiei!
– Cum adică?
– Soțul meu nu vrea să recunoască nici în ruptul capului că sunt o Zeiță!
.
* Profesoara îl întreabă pe Bulă despre viitor:
– Visez să fiu miliardar, ca și tatăl meu.
– Dar tatăl tău e miliardar?
– Nu, dar și el visează…
.
* Azi mi-am redactat CV-ul. L-am gândit bine înainte, l-am aranjat apoi în pagină după toate regulile de comunicare, însă după ce l-am recitit, m-a apucat plânsul…
E păcat să trimiți un așa om deosebit și special la muncă.
.
NUMA’ AȘE POȚI ENERVA UN ARDELEAN:
.
* Să nu mânci tăt din farfurie
* Să refuzi încă o farfurie
* Dacă nu mai poți mânca, să refuzi să duci mâncarea cu tine
* Să refuzi pălinca
* Să-i zici că nu-ți place ceapa sau… pălinca
* Să-i zici că n-ai băut în viața ta pălincă
* Să te miri că nu știe maghiara
* Să râzi de accentul lui
* Să încerci să-i imiți accentul. Pentru că „mnoah” n-o să sune niciodată bine din gura unui bucureștean
* Să te grăbești
* Să insinuezi că pălinca lui nu-i pălincă curată de prune sau nu-i chiar așe tare
* Să vorbești cu „dăcât” și „frățică”
* Să te cazezi la hotel când treci prin Cluj.
Râdem, glumim, da’ de slănină, ceapă și pălincă nu ne batem joc.

32 thoughts on “Popas umoristic

  1. Buna ziua! Multumesc, am luat doza de zambet si voie buna. Fiecare banc are un sambure de adevar…daca nu, mai mult! 😉
    Duminica binecuvantata!

  2. Mulţumesc mult, Petru, de acest popas umoristic, care mi-a înveselit ziua!
    O Duminică veselă şi relaxantă îţi doresc, Petru! 🙂

      1. Unde mai pui că Ei gătesc cel mai bine, Ei sunt în top Master Chef… Eu cred că-i curată dezinformare chestia aia cu locul femeii e la cratiță! 🙄

      2. Manipulare, Bursucel ! Ne mangaie pe crestet sa credem ca tigaia este o prelungire a mainii de femeie, norocul lor ca nu suntem violente, altfel i-am gasi o alta intrebuintare :)))

      1. metoda mea de predare, Petru, este simpla : se dau ingredientele, restul este creativitate 😆

  3. Mulțam fain pentru porția de râs, Petru dragă! Am mâncat tot din farfurie… acu’ plec să verific de-am mai pus au ba măcar un kiluț în plus… 😉

  4. Ha, ha! O portie buna de ras si veselie. Mai ales cele de la urma, despre ardeleni, mi-au placut cel mai tare. Chiar asa, cum sa-i superi?
    O noua saptamana cat mai buna, draga Petru! 🙂

    1. Mă bucură că avem aceeași concepție despre ardeleni și-ți mulțumesc pentru apreciere! 😉
      Să-ți fie săptămâna darnică și frumoasă, Alex! 🙂

  5. Bune BANCURI, n-am ce zice
    Dar nici mingea de ma jos

    Ce o tine-o fata dulce
    Nu e e frate mai prejos !!! 🙂 🙂 🙂
    O saptamana plina de zambet si voie buna !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

  6. Fata mă atrage tare,
    Muzica-i o încântare,
    Deci această săptămână
    Începe cu voie bună!
    .
    Cu mulțumiri apăsate și urări nenumărate! Toate numai de bine, Alioșa! 🙂

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.