Hapuri umoristice

BANCURILE SĂPTĂMÂNII
.
* Un bărbat zăcea pe patul de moarte. De-odată simți cum aroma prăjiturii lui favorite cu ciocolată urcă încet și ademenitor pe scări. Și-a adunat forțele rămase și s-a ridicat din pat. Sprijinindu-se de perete, a mers până la ușă și cu un efort și mai mare a coborât scările, ținându-se cu ambele mâini de balustradă.
Gâfâind, s-a sprijinit de tocul ușii și a aruncat o privire în bucătărie. Dacă n-ar fi simțit durerile acelea cumplite, ar fi zis că este deja în rai. Acolo, puse pe masă, erau sute din prăjiturile sale favorite cu ciocolată. Era ăsta raiul sau era ultima dovadă de iubire din partea soției, care se asigura că soțul ei părăsea lumea fericit?
Cu un ultim efort, s-a aruncat înspre masă. Mâna tremurândă a ajuns la cea mai apropiată dintre prăjituri, când brusc este lovit de către soție cu o lingură:
– Nu te atinge de astea!!!, spuse ea. Sunt pentru înmormântare!!!
.
* Șeful echipei de Formula 1 Ferrari și-a concediat tehnicienii și, în locul lor, a angajat țigani din România, pentru că scot roțile de 3 ori mai repede. Mai târziu, i-a părut rău. E drept că față de timpul obișnuit desfăceau roțile în 3 secunde, însă în cele 7 secunde rămase au revopsit caroseria, au schimbat seria de fabricație și au vândut-o drept Honda.
.
* Putin și Medvedev stau de vorbă.
– Trebuie să desființăm fusurile astea orare, creează numai probleme, spune Putin.
– De ce?
– Sun la Beijing să-i felicit de ziua națională și-mi spun că e mâine, sun la Varșovia să exprim condoleanțe și-mi spun că avionul încă n-a decolat…
.
* Unu’ la semafor, cu un Logan, îi face semn unuia cu Ferrari de lângă el, să lase puțin geamul jos.
– Ia zi, frate, cum e, ești mulțumit de ea? C-am văzut că nu prea își cumpără lumea…
.
* La un fotograf au venit mai mulți chinezi pentru a se fotografia. Fotograful se gândi: „De ce să-i mai fotografiez, dacă seamănă leit unul cu altul? O să le dau aceeași fotografie!”.
Când primesc fotografia, un chinez o ia, se uită lung la ea și spune:
– Nu e fotografia mea.
– Cum nu e a ta?, întreabă fotograful. Nu e fața ta?
– Fața e a mea, dar cămașa nu.
.
* În urmă cu câteva zile, consilierii maghiari de la primăria Târgu-Mureș au propus să amplaseze statuia unei personalități de-a lor în oraș. Consilierii români au fost de acord, cu două condiții:
1. Să amplaseze și românii o statuie a unei personalități autohtone.
2. Cele două personalități reprezentative fiecărei etnii să aparțină aceleași perioade istorice.
Consilierii maghiari au fost de acord.
Consilierii români au spus, ca urmare, că vor să amplaseze o statuie de-a lui Decebal.
Ședința s-a suspendat…
.
* Când mă uit la proba de 100 de metri, mă simt de parcă aș fi martor la o crimă. Se aude un foc de armă și apoi niște negri o iau la fugă…
.
* Un studiu recent arată că tinerii care amestecă vodca cu bere în clasa a noua, vor amesteca ciment cu nisip după clasa a douăsprezecea.
.
* – Tatăl meu e numismat.
– Și ce înseamnă asta?
– Colecționează monezi.
– Ce ți-e și cu neologismele astea. Înainte asta se numea cerșetor.
.
* La miezul nopții, omul își trezește nevasta fiindcă avea chef de oarece. Aceasta, pe jumătate adormită, îi spune:
– Dar de ce trebuie să mă trezești? Doar știi unde le găsești pe toate!
.
* Maria și cu Ioana mergeau prin pădure. La un moment dat, Maria spune:
– Ioană, vezi grămada aceea de frunze?
– Da.
– Acolo m-am tăvălit eu cu Ion.
Mai merg ele și Ioana spune și ea:
– Uite acolo m-am tăvălit eu cu Ion.
Mai merg ele ce merg și dau de un lan de grâu. Atunci Maria spune:
– Vezi locul ăla liber de grâu, Ioană?
– Nu-mi spune că te-ai tăvălit și acolo cu Ion.
– Nu. Acolo s-a tăvălit Ion când a aflat că am SIDA.

37 thoughts on “Hapuri umoristice

  1. Ce frumos ştii tu să ne înseninezi ziua, Petru, mai ales că acum la noi plouă cu găleata. Se pare că toamna şi-a intrat pe deplin în drepturi şi ne arată că, acum, ea este stăpâna!
    M-am amuzat copios de bancurile pe care le-ai împărtăşit cu noi şi-ţi mulţumesc din suflet, Petru.
    O duminică minunată îţi doresc, Petru şi numai bucurii!🙂

    1. Și la mine plouă cu hotărâre, o ploaie pe care o doream în vară, nu acum când deja s-au uscat multe prin grădini și ogoare. Sunt bucuros dacă ți-am influențat buna dispoziție, măcar cu un zâmbet binefăcător.
      Să-ți fie ziua cât mai veselă, dragă Ștefania!🙂

      1. Am revenit să-mi închei ziua cu bună dispoziţie, (aşa cum fac eu de obicei, mă reîntorc să recitesc postarea) să-mi ajungă până la o nou episod umoristic şi ce-mi văd ochii? Am crezut că am greşit site-ul. Frumoasă tema pe care ai ales-o, Petru!
        Ai o seară liniştită şi-o nouă săptămână excepţională!🙂

      2. Sunt încântat de revenirea ta, Ștefania, dar și de aprecierea temei alese de mine. Am fost îndrumat de „Samewhiteblue”, cu multă răbdare!
        Eu îți spun acum „bună dimineața” și-ți doresc o săptămână benefică!🙂

  2. Salut, Petru !
    Unde era PRIMARITA
    de n-a raspuns la apel
    cand coana Mita
    inundata, speriata nitel
    o cauta ca disperata
    sa-i spuna ca paraul SEINEL
    si-a iesit din matca ? 😦
    O saptamana fara ploi ! 🙂
    Aliosa.
    PS !
    Apropo, din ce partid face parte PRIMARITA ???

  3. Am trecut în fugă, Petru, dar nu mi-a părut rău. Am luat cu mine bancul cu chinezii. Am râs eu, dar m-a pus pe gânduri. Ehe, dacă eram de-a lor, ce de șotii aș mai fi putut pune la cale…😆

Leave a Reply

