Fată de vis

Of, codană dragă,
Guriță de fragă,
Cu piept de plăcere
Și gură de miere.
.
Hai să ne-ntâlnim
Și să ne iubim,
Să te mângâi mult
Și să te ascult.
.
Zână cu cosiță,
Ești tare drăguță,
Dar ești prea departe
Și dorul mă arde.
.
Vino mai aproape,
Pe drumuri de ape,
Haide lângă mine,
Pe cale de șine.
.
Stau și te aștept
Cu dorul în piept
Și speranțe mari
Că o să apari.
.
Martoră mi-e luna,
Că și ea, nebuna,
De tine-mi vorbește
Și mă-mbrobodește.
.
Soarele-mi zâmbește
Și mă înghiontește
Să te port mereu
În sufletul meu.
.
Astrele mi-au zis
Că nu e doar vis,
Și te-aștept la poartă
Să-mplinim o soartă.

39 thoughts on “Fată de vis

      1. Uite, nu e chiar așa,
        zice o vorbă mai cumva:
        fluturii de nu ar fi,
        cum ar mai putea iubi
        căci, fiorul bată-l vina
        împrăștie fluturii cu pricina.

      2. E bine să îi simți, nu des,
        Că altfel vezi cum te-ai ales
        Cu o depresie severă,
        Ce te-afectează la arteră
        Și te trezești că într-o zi
        Acea arteră va plesni.

  1. Iubita-ţi din vis
    Uşor s-a desprins
    Şi-n a nopţii adiere
    Iţi aduce mângâiere.
    ………

    (despre iubire…)

    Frumoasă-i, bat-o norocul!
    Dar când i-o veni sorocul
    Să apară-n viaţa ta
    Inima-ţi va fremăta.

    … şi atunci aştept sa citesc ceea ce vei scrie.
    Frumoase versuri, Petru! Mai vreau🙂

    1. Au trecut pe lângă mine,
      Fete mii, ce-arătau bine,
      Și mă întrebam mereu
      Care e din visul meu.
      .
      Dar foloseau un mers grăbit
      Și de făceau un mic popas,
      Fugeau apoi către zenit,
      Lăsându-mă fără de glas.

  2. Foarte frumoase versurile, Petru. Superbă dedicaţia pentru superba fată din vis.
    Ai un week-end superb, Petru şi numai bucurii!🙂

  3. Simplitatea exprimarii sentimentelor,dorul pentru o iubire inocenta exprimate cu naturalete da dovada ca strairile sufletesti sunt dominate de dragoste si pasiune cea ceda o nota romantica poeziei scrisa de tine!O seara frumoasa iti doresc!

  4. Visezi cu ochii larg deschisi si-atepti iubirea-ntreaga viata.
    Tu vrei sa pice-asa din cer, ca para pentru Natafleata?!
    Codana visurilor tale ce o astepti din tinerete
    Nu vine pe cupon….baiete, ca pensia la batranete!

      1. Buna dimineata, Petrutz! Nu am timp acum nici de rime nici de ritmuri de aceea incerc sa-ti raspund la cerinta ta asa : Cand o usa se inchide in viata noastra, altele zece se deschid. Suntem prea preocupati de esecul usii inchise incat nu observam perspectivele usilor deschise.” Deci …… tema de casa, prietene!!!🙂🙂🙂 Sa ai o zi faina!!

      2. Trebuie să recunosc faptul că există multe uși deschise, prin care n-am mai avut curajul să intru. O fi de vină firea-mi mai precaută sau experiențele în care m-am împiedicat în praguri. Și m-a durut rău de fiecare dată când am căzut.

  5. ” FATA de vis”
    duma-n paradis
    caci pe pamant
    sunt ca-n mormant………………..
    ” Drumurile noaste poate …………”

    Weekend placut cu-o ” FATA de vis ” !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

  6. “Trebuie să recunosc faptul că există multe uși deschise, prin care n-am mai avut curajul să intru. O fi de vină firea-mi mai precaută sau experiențele în care m-am împiedicat în praguri. Și m-a durut rău de fiecare dată când am căzut.”

    Dintr-o experienta in care nu toate s-au intamplat cum ai vrut nu fa un prilej de durere. Mergi mai departe si sa nu mai suferi daca lucrurile s-au intamplat altfel. Viata e frumoasa pentru ca e plina de neprevazut, si e cu atat mai savuroasa. Intelege si bucura-te!❤

    Versuri frumoase… pline de dor si dragoste!

    1. Săru-mâna și mulțumesc pentru încurajări și aprecieri!. Chiar dacă experiențele au fost mai multe, rănile s-au vindecat și chiar m-au întărit. De aceea sunt deschis pentru o nouă încercare, doar să se ivească ocazia. Ieșind rar din casă, speranțele unei relații se rezumă la internet.

Leave a Reply

