Întâlnire cu Yaris

La scrierea acestui articol, un ochi îmi râde și unul îmi plânge. Am fost încântat să aflu că Toyota ne-a pregătit o întâlnire cu noul Yaris, prezent acum și în țara noastră. Chiar eram pregătit să particip și eu la concursul de materiale foto-video, dedicat amatorilor de călătorii și mașini sub numele de „Yaris în orașul tău!”

Yaris3-250x250

Dar, din păcate trăiesc într-un orășel mic, în care sunt slabe șanse să văd acest autoturism de ultimă generație, cel puțin deocamdată. Până când voi avea șanse să testez și să mă fotografiez la volanul unui Yaris, vă invit pe voi să o faceți și să-mi spuneți apoi cum v-ați simțit. Sunt sigur că veți trăi momente frumoase și emoționante. Dar partea cea mai uimitoare este că, dacă vă înscrieți la concursul de fotografii și filmulețe avându-l protagonist pe Yaris, în diferite ipostaze din orașul vostru, puteți câștiga o călătorie inedită, Behind the Scenes, la fabrica Yaris din Valenciennes, Franța. Vizita are durata unui weekend, cu all-inclusiv (cazare, masă, transport) și cu posibilitatea de a descoperi tainele fabricării automobilului lansat în România la începutul lunii octombrie.

Yaris4-250x250

Concursul se desfășoară în perioada 13 octombrie – 10 noiembrie, iar tot ce trebuie să faceți  e să arătați că sunteți printre primii care au avut fericirea să conducă un Toyota Yaris. Fotografiile și videoclipurile sunt apoi postate în contul propriu toyotamea.ro. Chiar și participarea în sine este o aventură minunată, iar dacă ești în „pericol” de a fi răsplătit cu un astfel de premiu, e extraordinar. O adevărată provocare pentru cei care locuiesc în orașele București, Bacău, Baia Mare, Bistrița, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Suceava, Timișoara, Tg.Mureș. Showroom-urile Toyota vă așteaptă.

Vă recomand ca fotografiile și filmulețele cu Yaris să fie cât mai reprezentative orașului vostru, lângă monumente și clădiri renumite, peisaje deosebite sau alături de personalități de seamă ale localității. De asemenea, puteți alege locuri care au o valoare sentimentală pentru fiecare dintre voi. E important ca materialele uploadate să surprindă Toyota Yaris 2014 și să fie înscrise până în data de 10 noiembrie. Iată cum se punctează fiecare acțiune:

– La încărcarea unei poze tematice, participantul și, bineînțeles, orașul lui primesc 5 puncte

– La încărcarea a cel puțin un video tematic, participantul și orașul primesc încă 10 puncte

– La invitarea unor prieteni, prin e-mail, participantul și orașul primesc 1 punct

– Iar dacă prietenii invitați devin și ei participanți, prin crearea unor conturi în site, aceștia și orașul lor primesc 5 puncte la fiecare prieten cooptat  și o șansă dublă la tragerea la sorți.

La finalul etapei se vor stabili 3 câștigători: doi prin tragere la sorți, aleși dintre participanții cu cel puțin 6 puncte (unul la categoria „București” și celălalt la categoria „Alte orașe”), iar un al treilea premiu ( numit „Genial oriunde”) va fi oferit de juriul alcătuit din angajați Toyota, pentru originalitate în conceptul de lansare a noului model, având ca slogan „Genial în oraș, fericit oriunde”.

Regret mult că nu voi putea să-mi reprezint orașul la volanul noului Yaris. Dar voi, cei care locuiți în orașele enumerate mai sus, aveți ocazia unei aventuri premiate. Eu vă doresc mult succes!

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2014

24 thoughts on “Întâlnire cu Yaris

  1. Succes in competitia SuperBlog 2014 ! 🙂
    Strainii ne pregatesc mereu surprize-surprize ! 🙂
    Unele sunt chiar placute ( ca cea facuta de Toyota ) , altele chiar neplacute ca cele ce rezulta din articolul de pe
    http://saccsiv.wordpress.com/2014/10/23/pe-fata-evreul-george-friedman-catre-romania-ori-gaze-de-sist-si-rosia-montana-ori-va-izolam-ca-in-timpul-lui-ceausescu/
    O dupa amiaza placuta ! 🙂
    Eu inchid laptopul pentru a o urmari pe SIMONA HALEP si a-i face galerie ! 🙂
    Hai SIMONA ! 🙂
    Aliosa.

    1. Văd că galeria pe care ai făcut-o a dat rezultate și Simona noastră este în finala cea mare! Mai este un pas și ambasadoarea cea mai bună a României de azi va lua primul loc între campioanele lumii. Oricum, deja e un fenomen!
      Foarte interesantă recomandarea ta, pe care am citit-o cu îngrijorare…
      Îți doresc o duminică excelentă, cu bucurii pe toate planurile, Alioșa! 🙂

    1. Initiativa mi-a fost rasplatita de jocul excelent prestat de
      SIMONA HALEP si victoria cu 6-2; 6-2 🙂 🙂 🙂

      aspra polonezei A. RADWANSKA
      si calificarea in FINALA Turneului Campioanelor unde se va intalni din nou cu americanca SERENA WILLIAMS !!! 🙂 🙂 🙂
      Sa dea Dumnezeu ca SIMONA s-o ” bata ” din nou pe americanca
      ca si-n meciul din Grupa ROSIE !!! 🙂 🙂 🙂
      O sambata edenica si dumneavoastra ! 🙂
      Aliosa.

      1. Bună ziua,
        Am dorit inițial să comentez la textul lui Petru, iar dacă am fost atât de amețită încât să vă răspund dumnevoastră să-mi fie cu iertare. Cu toate acestea vă mulțumesc pentru răspuns, mă bucură bucuria dumnevoastră în legătură cu Simona Halep și zâmbesc!
        Numai bine!

      2. Stiam ca ati vrut sa comentati la PETRU dar bunul simt m-a determinat sa va raspund caci ce i-ati spus lui, se potrivea de minune si mie !!! 🙂 🙂 🙂
        Iertare NU aveti de ce va cere caci nu ati facut nimic rau ! 🙂
        Un sfarsit de saptamana cat mai linistit si nu m-as supara daca ati ” gresi si blogul ” lasand comentarii si la mine daca va convine ! 🙂
        Cu stima,
        Aliosa.

      1. Din pacate, EU nu mai pot fi la volanul unei masini YARIS
        dar baiatul meu sau nepoteii EMANUEL si ANDREI, DA !!! 🙂 🙂 🙂
        Cum tu nu ai bani sa-ti cumperi un YARIS
        si ca amandoi OCHII sa-ti RADA, uite, iti fac CADOU

        celebra masina urandu-ti ” calatorie virtuala placuta ” !!! 🙂 🙂 🙂
        Multumesc pentru comentariul tau facut la mine la ” PILDA”
        dar daca nu vei citi raspunsul meu, vei pierde mult ………
        O zi fara lapovita , ploaie sau ninsoare! 🙂
        Aliosa.

      2. Îți sunt deosebit de recunoscător pentru clipul cu Yaris și sper să aibă efect și asupra celor din juriu! 😉 Am fost și pe meleagurile tale, unde am luat pulsul zilei. 🙂
        Eu zic s-auzim de bine și să uităm amărăciunile de ieri! Să fii iubit și fericit, că asta contează mult, Alioșa! 🙂

    1. E adevărat că nici în orășelul tău nu poți să ai parte de o astfel de aventură. Dar așteptăm să le vedem și noi, pe viu. Să ai o duminică cu soare, draga mea prietenă! 🙂

  2. Petru draga,
    pe unde umbli ca la tine NU a NINS sa-mi spui c-ai dat ZAPADA din fata blocului ? 😦
    S-au te-ai dus cumva la CAREI de Ziua ARMATEI ROMANE ??? 🙂 🙂 🙂

    O seara linistita ! 🙂
    Aliosa.
    PS !
    Maina se joaca FINALA WTA la SINGAPORE intre
    SIMONA HALEP si SERENA WILLIAMS ! 🙂
    Ce pronostic dai ???

    1. De obicei, intru pe calculator doar dimineața, până la ora 12.30. De aceea nu pot răspunde imediat mesajelor de e-mail sau comentariilor de pe blog, care apar după-amiază.
      Îți mulțumesc pentru înțelegere și aștept cu emoție să vedem marea confruntare a Simonei cu Serena. Va fi o luptă pe cinste și mi-e frică să dau un pronostic hazardat, doar de dragul celei pe care o susținem. Mai bine tac și sper! 🙂

  3. Eu îţi doresc din toată inima mea să câştigi la acest concurs SuperBlog 2014, pentru că scrii articolele excelent, Petru.
    O duminică superbă îţi doresc şi numai bucurii! 🙂

    1. Știu că ești alături de mine și asta mă bucură foarte mult, dragă prietenă! Mulțumesc intens pentru aprecieri și-ți doresc o zi de toamnă blândă și înmiresmată, Ștefania! 🙂

  4. Petru, nu concep sa nu fii castigator! Pentru mine esti cel mai bun si cel mai talentat! Cine putea descrie mai bine ca tine noul automobil? Bafta si postari inspirate, in continuare!

  5. Interesanta initiativa a celor de la Toyota, dar eu sunt intr-un oras mic si nici nu ma pasioneaza masinile. Dar pasiunile, da! 🙂
    Sa nu fiti tristi ca Simona a luat numai argintul, campion nu ajungi batand din palme. Simonei ii trebuie mai multa experienta. 🙂

    1. Și eu zic la fel! Simona e tânără și are timp să ajungă cea mai bună din lume, dar trebuie încă multă muncă și experiență. De aceea nici nu sunt prea dezamăgit că a pierdut în fața Serenei, fiindcă mă cam așteptam. 🙂

  6. Ei, mi se pare ca este discriminare……. de ce la Baia Mare este aceasta provocare si la Satu Mare nu?! Sunt suparata, dar nu atat de tare incat sa nu-ti doresc tie succes in toate. Sa ai o seara frumoasa!

Leave a Reply

