Umorul de duminică

BANCURILE SĂPTĂMÂNII
.
* Trei surori bătrâne stăteau âmpreună, în aceeași casă. Într-o seară, una dintre ele își pregătește o baie ca lumea, pune un picior în apă, se oprește și țipă la celelalte:
– Heeei, io intram acum în baie sau ieșeam?
Una dintre celelalte două surori, aflate la parter, răspunde:
– Nu știu, stai să vin sus să văd.
Începe să urce scările, dar pe la jumătate se oprește și întreabă:
– Hei, io urcam scările acuma sau le coboram?
A treia își zice în sinea ei: „Doamne ferește, ce v-ați prostit amândouă” și bate de trei ori în lemn. Apoi, cu voce tare:
– Stați să văd întâi cine-i la ușă și apoi vin io să v-ajut…
.
* Popescu îi spune prietenului său:
– M-am despărțit de soția mea amiabil: ea păstrează locuința și eu mașina și biroul.
– Bine, dar economiile voastre?
– Astea le păstrează avocatul…
.
* Ion și Gheorghe se întâlnesc pe ulița satului:
– Mă Ioane, am auzit că îți bați copilul!
– Apăi, cum să nu-l bat? Îi obraznic, nu învață, chiulește, n-o ascultă pe mă-sa.
– Bă, nu-i bine! Io pe al meu nu-l bat. Dimineața, când pleacă la școală, îi dau un tricou pe care scrie „Ponta președinte”, și-l bat colegii.
.
* CUM SĂ GĂTEȘTI CORECT SARMALE
1. Cumperi niște carne, varză, orez și pălincă.
2. Bea un pahar de pălincă.
3. Amestecă orezul cu carnea.
4. Bea un pahar de pălincă.
5. Îndeasă carnea în frunzele de varză și apoi pune-o pe foc.
6. Relaxează-te și mai bea două-trei pahare de pălincă.
7. Derifică sacă scade apa.
8. Mai pălincă un pahar de bea.
9. Lasă orele pe foc vreo două sarmale.
10. Pălincă bea un pahar.
11. Ia aragazul de pe sarmale.
12. Stinge cratița și lasă gazul la răcit.
13. Cai pea mâteva mahare pe dălincă.
14. Farfurie sarmalele într-o smântână plată și pune cu serveștele.
15. Somn.
.
* Doi ucraineni stau la o bere după intrarea Ucrainei în troaca UE
– Ei, cum e în „babelul” capitalist UE?
– E o porcărie globală. Eu sunt șomer, nevastă-mea spală podele în Italia, fiu-meu s-a căsătorit cu un olandez, fiică-mea e curvă în Franța, părinții i-am ars la crematoriu și i-am pus într-o clepsidră, să muncească și după…
– Și, cine e de vină?
– RUȘII, bineînțeles. Ne-au tot strigat să nu intrăm în UE. Știau, nenorociții, că o să le facem în ciudă…
.
* Discuție între Victor Ponta și soția lui…
16 Noiembrie 2014, seara alegerilor. Ora 18, Victor:
– Daciana, dragostea mea, la noapte te vei culca cu viitorul Președinte al României!
Ora 22, Daciana:
– Victore, cum rezolvăm cu viitorul Președinte: mă duci tu la Sibiu sau vine Johannis aici?
.
* – Ți-am fost fidelă douăzeci de ani… Ce mai vrei?
– Da, dar când ne-am căsătorit, mi-ai spus că o să-mi fii fidelă până la moarte!
– Recunosc, dar nu mi-am imaginat că o să trăiești așa de mult!
.
* – De acum trebuie să fie foarte atentă ca să nu rămân însărcinată.
– Dar mi-ai spus că soțul tău și-a făcut vasectomie.
– Tocmai de aceea, draga mea… tocmai de aceea.
.
* L-am rugat pe Dumnezeu să mă ferească de dușmani și brusc au dispărut câțiva prieteni.
.
* De ce nu prea vezi bărbați vânzând pâine în brutării?!
Pentru că e penibil să-i tot întrebi dacă e „moale” sau „tare”!!!
.
* Viața bărbaților e ca o zebră: blondă, brunetă, blondă, brunetă.
Viața femeilor e ca o grădină zoologică: bou, măgar, porc, elefant.
.
* Bărbatul se duce la ghicitoare și așteaptă neîncrezător spusele ei:
– Văd că ai doi copii…
– S-o crezi tu! De fapt am trei…
– Asta s-o crezi dumneata!
.
* Soțul sosește acasă și se aruncă în pat, lângă nevastă-sa.
– Lasă-mă în pace, că mă doare îngrozitor capul!, se plânge aceasta.
– Ce e cu voi astăzi!? Pe toate vă doare capul???

26 thoughts on “Umorul de duminică

  1. Aşa cum ne-ai obişnuit deja, ne aduci zâmbetele pe buze şi ne înveseleşti, Petru. Minunate alegerile tale ca întotdeauna. Îţi mulţumesc mult că împărtăşeşti cu noi hazul şi veselia.
    O duminică veselă şi relaxantă îţi doresc şi eu aşa cum ne-ai făcut-o tu nouă! 🙂

    1. Hazul și veselia e bine să le împărțim cu cei din jurul nostru, pentru că astfel efectul zâmbetului e mai mare pentru fiecare din noi. Chiar și necazurile sunt mai bine suportate atunci când le împărtășești prietenilor.
      Să fii iubită și mereu fericită, Ștefania! 🙂

  2. Recunosc că mă amuză teribil bancul cu Ponta și Daciana ori de câte ori îl citesc. Ba, chiar merg mai departe și mi-l imaginez cu Udrea sau Macovei președinte( bat în lemn) în loc de Johannis. Minte pervertită, ce vrei. Dar la fel de amuzant.

  3. Ha, ha! Bună porţia de râs de azi. Mai ales bancul cu sarmalele şi pălinca…. a fost grozav! D-apoi cum să iasă sarmalele pe uscat, neudate cu ceva bun?
    Numai bine, dragă Petru, şi o săptămână cât mai bună! 🙂

  4. ” Umorul de duminica ” la mine-a disparut
    inca de-aseara cand capul rau m-a durut
    de partinicul Kovacs arbitru de fotbal ce-a vrut
    ca STEAUA sa ia bataie si pentru asta a facut
    tot ce l-a dus capul sau umplut
    de ura impotriva fanilor stelisti care-n trecut
    pe motiv intemeiat l-au apostrofat si huiduit ! 😦
    O saptamana cat mai calduroasa ! 🙂
    Aliosa.

    1. Asta-i viața de stelist,
      Azi ești vesel, mâine trist,
      Dar poimâine iar răsare
      Steaua ce străluce’ tare.
      .
      Nu pune pune la suflet năcazul, Alioșa, ci privește înainte cu speranță! 🙂

Leave a Reply

