Cont pentru sponsorizarea unei cărți

Urmare a inițiativei unei bune prietene și ale încurajărilor venite din partea multor alți prieteni și colegi de blogosferă, fac public aici contul în care pot fi ajutat în vederea publicării primei mele cărți. Numărul contului este: RO44BRDE250SV31646122500 și este deschis la BRD – Seini, jud. Maramureș

După cum mulți știu, este vorba de o carte pentru copii: „Revolta din ogradă”, pe care ați citit-o și mi-ați recomandat să o tipăresc. Cei care n-au avut ocazia să vadă despre ce e vorba, le recomand să tragă cu ochiul la categoria Povești. Pentru grafică, am ales-o pe fosta mea profesoară de limba română, care are un talent deosebit în pictură. Mi-a promis că desenele vor fi gata până la sfârșitul lunii noiembrie și sper să fie așa. Am luat legătura cu o editură din Baia Mare, care așteaptă doar startul, iar tirajul optim ar fi recomandat la 500 de exemplare.

Fiecărui sponsor, în afara recunoștinței și mulțumirilor mele, aș fi încântat să-i trimit câte un exemplar din acea carte. Mă bucur să spun că cineva a donat deja o sumă substanțială, doar că preferă să rămână anonim. Îi mulțumesc din suflet și pe această cale pentru generozitate! De asemenea, mulțumesc tuturor cititorilor pentru sprijinul moral, acordat la fiecare postare cu povestiri!

61 thoughts on “Cont pentru sponsorizarea unei cărți

  1. Si n-am fost prima!… 🙄
    Semne bune cartea are
    Semne bune, de belsug,
    Pentru autorul plin de mestesug! 🙂

    (ce inseamna sa mergi in aceeasi directie cu vointa divina!…)

      1. Mă bucur că ești alături de mine cu sufletul, care contează mai mult decât orice ajutor material. Te aștept să te regăsesc mereu pe aceste pagini, cu comentariile binevenite și încurajatoare, Samewhiteblue.

    1. Multumesc pentru precizari, Samewhiteblue! Pe cat posibil si in limita bunului-simt o sa tin un pic evidenta, ca sa fiu sigura ca intentia noastra ca Petru sa scoata cartea se va materializa. Daca ai cunostinta de cineva care s-ar bucura sa participe la actiunea “Prietenia” cum imi place sa-i spun, te rog sa il instiintezi de aceasta.
      Cu cele mai alese ganduri,
      Zaraza Catarig

    1. Wooow! Sper că în cazul cărților pentru copii să fie o altă situație, fiindcă ei sunt educați prin citirea unor povești din cărți normale și nu mulți au tablete la îndemână. Cel puțin așa am văzut eu.

    2. In ziua de azi se publica foarte mult, dar cititorii se orienteaza asupra anumitor categorii. In plus si cititorii sunt destul de putini. Nici scriitorii recunoscuti ca valoare de catre critici nu vand prea multe carti. Dar cel putin ei sunt prezenti in aproape toate librariile. 🙂

      1. Nu mai există de mult criterii ferme de valoare. În 1968, când deveneam membru al U.S. era cu totul altceva. Breban e cel mai important scriitor român. Cine-l mai cunoaște? La polul opus – Cărtărescu…

  2. Sa fie intr-un ceas bun, prietene ! 🙂
    Cum POVESTILE tale sunt minunate,
    CARTEA ce va iesi de sub tipar cat de curand
    Se va vinde pe nerasuflate
    Caci bunicii vor sta la coada tremurand
    Sa prinda pentru nepoti macar o CARTE !!! 🙂 🙂 🙂
    Stiu ca nu e ziua ta de nastere
    Dar stiu ca e O ZI SPECIALA
    Si de aceea-ti postez cu dragoste
    Un clip ce-o sa-ti placa acum la ceas de seara !!! 🙂 🙂 🙂

    Cum nu toata lumea citeste TOATE COMENTARIILE, la ultima fraza,
    dupa ” deschis la BRD ” ar fi bine sa adaugi :
    sucursala SEINI ( Baia Mare )……..
    pe numele RACOLTA PETRU si,
    SPONSORII care vor sa primeasca gratuit si cu dedicatie olografa
    cartea ” REVOLTA din OGRADA ” ,
    sa-mi trimita prin e-mail adresa exacta , inclusiv CODUL si OFICIUL POSTAL ! 🙂
    In urma cu ceva vreme, prietenul pe care l-am sponsorizat, mi-a cerut expres adresa si mi-a specificat la nr.CONTULUI si SUCURSALA si NUMELE ! 🙂
    Cum aflu sucursala, iti voi vira si eu o suma de bani ! 🙂
    Succes deplin in lucrarea de a scoate CARTEA
    ” Revolta din ograda ” !!! 🙂 🙂 🙂
    O seara cat mai calduroasa ! 🙂
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    1. Nu am știut că e importantă sucursala (adică cea din Seini), din moment ce e o bancă națională și cei care mi-au deschis contul m-au asigurat că e suficient numărul dat de ei. Dar nu-i bai dacă află toată lumea unde locuiesc. 😉
      O noapte tihnită îți doresc, Alioșa! 🙂

      1. Buna dimineata, Petru !
        Am virat prin banci de foarte multe ori bani pentru sponsorizarea aparitiei unor publicatii si de fiecare data, functionara de la ghiseu imi cerea ” SUCURSALA ” ! 🙂
        Te-am rugat sa specifici in articolul de fata SUCURSALA, nu din dorinta de a afla lumea virtuala unde locuiesti ci ca torul sa fie in regula 100% !!! 🙂 🙂 🙂
        Astazi nu am timp sa merg la BRD ca am ” SANTIER in LUCRU ” in casa iar meseriaii vor veni la treaba la ora 8 (opt ) …..
        Saptamana viitoare, ALIOSA se va tine de promisiune si va vira in CONTUL tau, o suma de bani din toata inima , cu toata placerea si fara nici o obligatie ! 🙂
        Weekend placut, prietene ! 🙂
        Aliosa.

      2. Nu pot decât să-ți mulțumesc din tot sufletul, iar când apare mult râvnita cărticică să-ți trimit un exemplar pentru a le citi nepoților și a le spune că la apariția ei ai contribuit și tu! 🙂
        Un weekend minunat îți doresc, iar dacă mergi la Luminație să ai parte de o vreme frumoasă! 🙂

      3. Nu merg la ” Luminatie” chiar daca timpul la mine-i frumos
        si asta e din cauza faptului ca am meseriasi la lucru in casa ! 🙂
        Abia acum am observat ca NU ai adaugat in articolul de fond dupa :
        …..” deschis la BRD ” sucursala SEINI si cele propuse de mine in comentul din 2014,30/10/ at 3:32 pm ! 😦
        Crede-ma ca-i mai bine asa ! 🙂
        Repet, NU toata LUMEA citeste TOATE COMENTARIILE
        dar ARTICOLUL de fond, DA !!! 🙂 🙂 🙂
        Am vrut sa-ti spun toate astea la telefon dar mi-a raspus cutiuta postala in care am lasat un mesaj pe care vad ca nu l-ai citit ! 😦
        Parerea mea este ca ar trebui SA LASI mai multe zile aceasta postare ca nu toti prietenii tai virtuali au reusit sa treaca ieri pe aici ! 🙂
        Faci cum vrei dar parerea mea asta este ! 🙂
        Multumesc frumos pentru eliminarea literei ” e ” ! 🙂
        Inca o data, week-end placut ! 🙂
        Cu prietenie sincera,
        Aliosa.

      4. Ți-am ascultat sfatul (pentru care-ți sunt recunoscător) și am adăugat localitatea, chiar dacă am întârziat puțin. 🙂
        Nu am accesat niciodată căsuța poștală de le telefon, de aceea nu am găsit mesajul.
        Să fii iubit și mereu fericit, Alioșa! 🙂

  3. Draga prietene, ce mai pot sa scriu si eu? Doar infinita BAFTA! in realizarea tuturor proiectelor tale, de orice natura. Sa-ti lumineze bunul Dumnezeul calea spre reusita si sa faci fericiti pe cat mai multi cititori. Cu sufletul si gandurile mele bune sigur voi fi alaturi de tine. Sper (nu stiu cand/daca) sa reusesc si financiar, macar o tzara. Acum este cel mai greu an financiar pt. mine si copiii mei. Fiica mea e in cls a-. XII-a si abia a inceput meditatiile pt. pregatire la bac si facultate. Poate voi reusi sa fac ceva “scheme” financiare, pt. ca, sincer, doresc mult sa te ajut si eu. Nu promit nimic, dar voi incerca. Sper sa-mi iasa…
    Cu prietenie si sinceritate, inca o data iti urez din suflet mult, mult succes! Abia astept sa-ti vad cartile publicate…inclusiv Planeta Paradis! 🙂

    1. După cum am spus și mai sus, sunt încântat să am atîtea susțineri și încurajări morale, care sunt chiar mai importante decât cele materiale. Oricât de bun prieten îmi este, nimeni să nu se simtă dator a contribui cu o sumă de bani, decât dacă nu-i afectează cheltuielile obișnuite. Cred că fiecare dintre noi a avut uneori dorința să răsplătească norocul de care a avut parte într-o zi sau într-o perioadă, dar nu știa întotdeauna cum ar fi mai bine s-o facă. Ei bine, eu le ofer această posibilitate, dacă tot vor să ajute pe cineva. O carte pentru copii, e hrană pentru sufletul lor candid, așa cum a fost și pentru noi, la timpul potrivit.
      Îți mulțumesc intens pentru că-mi ești mereu aproape, Ileana! 🙂

  4. Eu sper ca totul o sa fie bine , materialul este pregatit mai trebuie sa -ti trimite partea cu desene si grafica care trebuie atrage curiozitatea copiilor Eu vad deja o carte frumos colorata si aranjata care provoaca zambetul copiilor dornici de cunostinte si aventuri!Contribui si eu cu o suma de bani ptr sponsorizare! Mult succes iti doresc ca sa poti finaliza cartea!Cu prietenie Gabi!

    1. Ai dreptate, ca întotdeauna. Aștept doar desenele și-s convins că profesoara mea va face un lucru de calitate. Cea mai mare bucurie va fi când o să-i văd pe copii citind și admirând pozele frumos colorate! Cu mulțumiri și recunoștință, al tău prieten, Petru! 🙂

  5. Am gasit intamplator un articol despre un concurs literar la care mi-ar placea sa ma inscriu si m-am gandit si la dvs., pentru ca e o sansa care zic eu ca merita luata in considerare. Concursul se adreseaza celor care nu au debutat in volum , alte criterii majore nu sunt. Va las link-ul mai jos si sper sa nu va supere interventia mea, am cele mai bune intentii si va urez mult succes!
    http://www.emaramures.ro/Stiri/105262/TINERI-CREATORI-Festivalul-national-de-literatura-Vasile-Lucaciu-

    1. Localitatea în care se desfășoară concursul e doar la 20 de km de mine, așa că voi cerceta cu atenție condițiile de participare și voi încerca să particip. Mulțumesc mult pentru recomandare și urări!
      S-auzim numai de bine! 🙂

    1. Mulțumesc din tot sufletul pentru sprijinul material, deși era suficient ajutorul pe care mi l-ai dat – și sper că mi vei mai da – prin susținerea, corectarea și ideile tale binevenite! Pentru toate astea, rămân profund îndatorat! 🙂

      1. Ma bucur sa te pot ajuta cu orice pot. Stiam ca banii inseamna energie, ei trebuie sa circule si sa circule in directia dorita de noi, sa “alimentam” acele aspecte ale realitatii pe care le dorim sa infloreasca. De cand mi-a venit ideea acestei actiuni, imi dau seama cat de important e sa lasam banii sa circule si mai ales sa ne dezvoltam astfel o lume in care sa ne simtim bine. 🙂

      2. Gândirea și generozitatea ta merită toată aprecierea și sper să fie răsplătită așa cum trebuie de toți cei care te cunosc. Eu voi face tot ce pot ca să nu te dezamăgesc și să mă revanșez cumva, prin ceea ce îmi stă în putere. Mulțumesc încă o dată! 🙂

      3. Nici nu te gandi la revansare. As vrea sa ajung in Seini, dar nu cred ca o sa ajung prea repede, adica in doi ani. Si asta e previziune optimista… Imi pare rau, asta e. Sa nu uitam de medalionul pe care l-am cumparat online datorita tie; si cu reducere! 😉

Leave a Reply

