O nouă confruntare

Astăzi aveam planificat să scriu un nou articol pentru competiția SuperBlog 2014. M-am sculat pe la 5.30 și eram decis să-l termin până la ora 9.00. Surpriză, însă: site-ul SuperBlog nu s-a deschis, deși am încercat de câteva ori. Astfel că mă văd nevoit să renunț și să sper că voi reuși în altă zi, fiindcă de la ora 10.00 sunt solicitat într-o nouă bătălie pe tabla celor 64 de pătrățele.

Primăria orașului Seini, prin frumoasa primăriță PSD-istă, Gabriela Tulbure, ne invită pe toți șahiștii să ne întrecem din nou pentru a restabili ierarhia celor pasionați de sportul minții, cu ocazia alegerilor prezidențiale. Nu am auzit de această confruntare decât aseară, așa că a trebuit să-mi modific rapid programul. Mai mult ca sigur că, pe la ora 13.00, se va lăsa cu o masă comună la restaurantul ce găzduiește aceste partide. De obicei se servesc mici, bere, cafea și suc, dar nu-i exclusă nici pălinca, dacă primăria e mai generoasă.

Nu știu cât va dura concursul, dar e cazul să mă pregătesc de ducă. Am scris aceste rânduri pentru ca să nu mă dați dispărut sau să credeți că am pățit ceva. Pot doar să pierd niște partide, dar sper că voi fi atent și voi veni trimfător. Am să vă țin la curent, pe cei interesați. Doamne ajută!

48 thoughts on “O nouă confruntare

  1. Succes! Și apropo Petru! Mergi la vot…și votează cu cine trebuie, da?😀 Asta dacă vrei să ne întoarcem mai repede în România definitiv! Și i-ați și prietenii și pune-i să voteze cu cine trebuie!

    1. AM IEȘIT PE LOCUL ÎNTÂI! Chiar dacă am pierdut două partide, din neglijență și prea multă încredere, ceilalți au pierdut mai multe. Așadar, sunt în continuare campionul Seiniului și-ți mulțumesc pentru încurajare!
      O seară magnifică, îți doresc, Ileana!🙂

    1. Urmare a urării tale, vin într-adevăr cu vești bune. Deși la egalitate de puncte cu următorul clasat, am ocupat primul loc datorită faptului că l-am învins în confruntarea directă. Mii de mulțumiri, Potecuță!🙂

    1. Pumnișorii tăi au avut un efect benefic și, pe lângă locul întâi și o diplomă, am beneficiat de o masă frumoasă și îmbelșugată. Să-ți dea Dumnezeu sănătate și fericire, dragă prietenă!🙂

    1. Eeeiii… aici am vrut să fac o deosebire, care e foarte importantă pentru mine. Deși mă trezesc din somn foarte devreme, nu mă scol din pat decât pe la ora 6.00. Pentru mine e o diferență și să nu crezi că e o aluzie… de alt gen. Rămând deci la părerea mea (expresie folosită și în alte texte… și nu ale mele), dar îți mulțumesc cu recunoștință pentru părerea ta. Aștept în continuare corecturi, pentru că îți apreciez calificarea și atenția acordată textului.
      Mulțumesc apăsat pentru urări, dragă prietenă! O seară debordant de frumoasă îți doresc!🙂

      1. Se poate spune si “m-am ridicat din pat”. Limba romana e bogata in expresii!🙂 Se spune despre limba franceza ca e limba diplomatiei… dar oare nu cumva francezii sunt cei… diplomati?😀

  2. Chiar ca e frumoasa PRIMARITA din SEINI ! 🙂
    Sa traiasca
    si sa-i lamureasca
    pe cat mai multi din Seini
    sa scape TARA de nebuni ! 🙂
    Pe ce loc ai terminat concursul ! 🙂
    Petrecerea de dupa a fost OK ? 🙂
    O seara placuta ! 🙂
    Aliosa.

    1. Ieri nu am vorbit despre politică și politicieni, iar titlul concursului a fost Cupa Toamnei. În aceste două zile, campania electorală e interzisă. Dar ceea ce contează e că am făcut niște partide frumoase și am câștigat o diplomă pe care scrie mare: LOCUL I! Și petrecerea a fost de elită, cu pălincă, mici, bere și o companie pe măsură.
      Să ai o duminică benefică, Alioșa!🙂

      1. Felicitari pentru LOCUL I obtinut la concursul de sah de ieri ! 🙂
        Daca NU am facut nici o referire la vreunul dintre cei doi FINALISTI,
        consider ca nu am incalcat Legea electorala ! 🙂
        O duminica benefica si tie, Petru ! 🙂
        Aliosa.
        PS !
        Uite cum sunt priviti musulmanii in Londra ! 😦

      2. Bineînțeles că nu am încălcat niciunul din noi legea electorală și mă bucur de aceste două zile de liniște. Mulțumesc pentru susținere și felicitări, dragul meu prieten!
        Cât despre emigranții musulmani, nu am o părere prea bună. Aș zice că peste un secol vor ajunge să fie populația predominantă din Europa, prin felul în care se extind și își propagă ideile. E părerea analiștilor.
        S-auzim numai de bine, și pe astăzi și, mai ales, pe mâine, Alioșa!🙂

      1. Cum asta? Este printre cele mai bune bancuri de aici, Petru😆
        Apropos, felicitari pentru diploma de cel mai bun sahist!
        Sincer sa fiu nu mai indoiam de asta dar am asteptat sa ne spui tu🙂

      2. Eu mă îndoiesc de fiecare dată. Am o fire emotivă și depind de starea de spirit pe care o am atunci când joc într-un concurs. Pot să pierd ușor o partidă pentru care am muncit foarte mult!

  3. Felicitari, campionule!!🙂 Va sa zica tu esti acela care ii inspira pe copiii din Seini sa joace sah…😀
    In alta ordine de idei, daca primariile aveau primari precum aceasta doamna, psd-ul ar fi avut mai multe voturi. Dar atunci Ponta nu ar mai fi putut reprezenta psd-ul. Nu mai era din… filmul lor!🙄
    Apropo, cum s-a votat in Seini? Ce procente au luat candidatii?

    1. Pentru început țin să-ți mulțumesc pentru felicitări, dragă prietenă!
      Nu am aflat încă procentele de participare și preferințe, dar după cum am văzut cu ochii mei sau raportându-mă la primul tur, prezența la vot în Seini a fost mică. Majoritatea alegându-l pe Ponta. Dar e bine că s-a terminat cu bine!🙂

Leave a Reply

