Bancuri pentru votanți

BANCURILE SĂPTĂMÂNII
.
* – Băieți, am aflat că jos, pe Pământ, a apărut un nou viciu, care nu exista pe vremea noastră: drogurile. Așadar, înainte de a ne decide cu privire la acest viciu, ar trebui să investigăm problema. Prin urmare, duceți-vă și aflați ce puteți. Pleacă apostolii; după vreo trei zile se aud bătăi în poarta raiului:
– Cine e?
– Sunt eu, Ioan, am adus ecstasy din Amsterdam.
Mai trec 6 zile, iar bătăi la poartă:
– Cine e?
– Sunt eu, Matei, am adus opium din Afganistan!
După alte 8 zile, bătăi în ușă:
– Cine e?
– Sunt eu, Petru, am adus cocaină din Columbia!
Și tot așa, până revin toți apostolii cu diferite tipuri de droguri din toate colțurile lumii.
Vreo 3 luni după. Din nou, bătăi în ușă:
– Cine e?
– Sunt eu, Iuda, am adus FBI-ul…
.
* Gheorghe: – Ce ai vecine de ești supărat?
Costel: – L-am împrumutat pe Ion cu 200.000$ să își facă operație estetică!
Gheorghe: – Și, nu îți mai dă banii?
Costel: – Nu-l mai recunosc!
.
* Un țânțar zbura și el liniștit, când la un moment dat dă peste o veveriță care și-o punea cu niște nuci, și îi zice:
– Are you fucking crazy?
– No, i’am fucking nuts…
.
* – Cine credeți că e principalul vinovat că nu ați putut trece examenul de bacalaureat?, întreabă reporterul pe una dintre proaspăt eșuatele de anul ăsta.
– A profilor, normal!, răspunse aceasta cu nonșalanță. N-au fost în stare să ne explice bine la ore, așa, ca să înțeleagă toți proștii…
.
* Un cavaler mergea prin deșert. Lung a fost drumul lui. Pe drum, el își pierde calul, casca și armura. A rămas cu sabia. Însetat și aproape lipsit de puteri, vede la orizont un lac. Cu ultimele puteri, el se îndreaptă spre lac, iar pe mal întâlnește un balaur cu trei capete. Cavalerul puse mâna pe sabie și începu a lupta cu monstrul. Se luptă o zi, se luptă două, până i-a tăiat două capete. A treia zi, balaurul căzu fără puteri. Lângă el, căzu și cavalerul lipsit de vlagă. Atunci balaurul întrebă, abia răsuflând:
– Cavalere, tu de fapt, ce ai vrut să faci?
– Să beau apă.
– Păi, trebuia să bei…
.
* Bulă era în tren. Vis-a-vis de el erau două fete care ascultau Justin Bieber cu volum maxim. Bulă se duce și le zice:
– Punteți să închideți muzica asta, vă rog?
Fetele: – Nu trebuie să asculți!
Bulă se sforțează și le trage o bășină drept în față.
Fetele: – Ewww, dezgustător!!!
La care Bulă:
– Nu trebuie să mirosiți!
.
* Un om fuge de niște canibali, care după un timp îl prind și unul dintre ei îi spune:
– Stai liniștit, noi suntem vegetarieni, mâncăm numai mărul lui Adam!
.
* Un ardelean se prezintă la cabinetul de boli venerice.
– Domnu’ doctor, cred că m-am căptușit cu oarece boală din acelea rușinoase!
– Pesemne că ați avut contact cu o femeie necunoscută!
– Care necunoscută, domn’ doctor? Pe aia o cunoaște tăt’ orașu’…
.
* La școală:
– Să presupunem că aș băga mâinile în buzunarul unui om și i-aș lua banii. Ce ar însemna că sunt în cazul acesta, copii?
– Ministru de Finanțe!
.
* Lupul și iepurele găsesc un sac mare plin cu mâncare în pădure; imediat au început să se certe cine să ia sacul. La un moment dat, lupul propune:
– Mă iepurilă, hai să facem așa: sacul va reveni celui care reușește, dintr-o lovitură, să-i scoată celuilalt cât mai mulți dinți.
Iepurilă a căzut imediat de acord cu propunerea. Lupul zice:
– Hai tu primul.
Își face iepurele elan și îl plesnește peste bot pe lup din toată puterea, încât acesta cade lat la pământ. Se scoală lupul, scuipă dinții, îi numără și zice:
– Șase.
După asta, îl apucă lupul de urechi pe iepure și îi aplică așa o lovitură că mai mai să-i rupă urechile. Scuipă iepurilă dinții și numără:
– Patlu.
– Cum mă patru, imposibil!, se miră lupul.
– Pana mea, patlu, dacă doar patlu dinți aveam?!
.
* – Mămico, dă-mi și mie voie să înot în bazinul acela mare.
– Nu se poate, apa e foarte adâncă, e periculos.
– Dar tata de ce are voie?
– Tata e asigurat.

16 thoughts on “Bancuri pentru votanți

    1. Mă bucur din suflet că te-am făcut să râzi în pragul serii și sper ca umorul să te însoțească toată săptămâna. Săru-mâna și o noapte benefică îți doresc, draga mea prietenă! 🙂

  1. Bune bancuri ! 🙂
    O tiganca il intreaba pe Basescu :
    – Dom’presedinte, in 2009 ne-ai spus sa voatam cu mata !

    Acum, cu cine sa votam ? 😦
    Tot cu mine, ” pasarica ” Ha-ha-ha 🙂 🙂 🙂
    O seara asa cum ti-o doresti ! 🙂
    Aliosa.

  2. Ce m-am mai înveselit cu alegerile tale, Petru. Am râs cu poftă şi îţi mulţumesc mult pentru că le-ai împărtăşit cu noi.
    O seară superbă îţi doresc, Petru şi numai bucurii! 🙂

    1. Mă bucur foarte mult că am reușit să te înveselesc, mai ales că ziua de ieri a fost una mai specială.
      Sper ca și în zilele ce urmează să fii bine dispusă și cu zâmbetul mereu pe buze, Ștefania! 🙂

    1. E foarte bine că știm să râdem atunci când e cazul, dar am fost și „eroi” la ultimele alegeri, pentru că s-a impus. 😉
      Să ai parte de vremuri și vreme bună, Alex! 🙂

Leave a Reply

