Femeile preferă barbații mai grași

Cele mai multe femei preferă un bărbat mai gras în locul unuia musculos. Motivul este uimitor

Chiar dacă pare surprinzător, 3 din 4 femei ar prefera ca partener stabil un bărbat mai plinuț în locul unuia musculos, cu corpul perfect.

barbat-pufos

Studiul a fost realizat pe femei din Marea Britanie, înainte de lansarea pe DVD a unui film, „Bad Neighbours”, în care apar doi protagoniști: unul gras și altul musculos.

Desigur, studiul se bazează pe declarațiile femeilor și nu înseamnă că dacă ele aleg un partener mai gras, nu se vor uita după un bărbat cu corpul bine tonifiat și nu vor avea fantezii cu el. Dar, în viața reală, femeile nu vor de fapt un iubit cu trupul perfect.

Sexologul Tracey Cox spune că femeile se simt stânjenite în intimitate dacă au un partener musculos, bine făcut. Asta le va scoate în evidență defectele fizice, le va face să se simtă prost.

În cadrul studiului, 74% dintre femei au recunoscut acest lucru. Totodată, ele se tem că partenerii sportivi și atrăgători nu vor fi mulțumiți de înfățișarea lor, nu le vor aprecia corpul, pentru că ele nu arată perfect.

Presiunea la care sunt supuse femeile ca să fie slabe și să arate bine este oricum foarte mare și uneori ajung să aibă o imagine deformată, greșită, despre frumusețe. Iar atunci când sunt stresate din cauza greutății lor, femeile încep să aibă probleme cu viața sexuală.

Michael Alvear, autorul unei cărți despre problemele de sexualitate, spune că 50% dintre femei au declarat că de multe ori au refuzat să facă sex, deși au avut chef, din cauză că se simțeau grase. Alteori, ele acceptă să facă sex cu lumina stinsă sau îmbrăcate, pentru ca partenerul lor să nu le vadă grase. În timp, din cauza acestor obsesii, va dispărea și apetitul sexual.

Alvear spune că femeile ar trebui să învețe de la bărbați cum să fie mulțumite de propriul lor corp: aceștia se uită de obicei în oglindă la părțile corpului care arată bine, nu la cele care nu corespund standardelor.

Sursa: Daily Mail

51 thoughts on “Femeile preferă barbații mai grași

  1. :)) Urma sa aleg ce mail sa deschid, in ordinea importantei. Intai am citit un comentariu de pe facebook pentru ca era al unui prieten care comenteaza foarte rar. Apoi am vazut acest mail, am inceput sa rad si… sa scriu.
    Pentru ca eu am o slabiciune pentru tipii slabi, foarte slabi… mi s-a intamplat si sa vad unul atat de slab ca slabiciunea statea la indoiala daca mai am de ce sa am o slabiciune… Dar de ala eram indragostita.😀
    Interesant, pana sa deschid pagina sa comentez mi-am si gasit explicatii de ce am slabiciunea asta, acum ca ma cunosc mult mai bine. Cred ca tind sa aleg tipi slabi pentru ca imi place sa fac miscare, desi nu se vede.😀 Nu aleg tipi muschiulosi pentru ca de pe la 15 ani mi-a aparut convingerea ca astia nu se ingrijesc decat de muschi si de minte nu. Nici acuma nu m-am schimbat prea mult, atata doar ca dau atentie un pic mai multa tipilor grasi, pentru ca de-a lungul vietii am intalnit tipi grasi foarte gentili.
    Ce cercetari mai fac si astia! Si uite la ce discutii ajung eu!😉 Multumesc, Petru!🙂

    1. Mă bucură că ți-am trezit interesul, cu un subiect foarte controversat în zilele noastre. E într-adevăr incitant să cauți o relație pasageră cu o persoană suplă, de invidiat din punct de vedere fizic, dar cred că sunt mari riscuri ca această legătură sentimentală să nu dureze mult. Eu personal, am o slăbiciune pentru femeile mai plinuțe, pe care le consider mai atrăgătoare și mai sincere. Și nu sunt vorbe în vânt!🙂
      Mulțumesc și eu pentru comentariu, dragă prietenă!🙂

  2. Eu cred că femeile sunt mai mult judecate pentru fizicul lor decât bărbații (și în concluzie mai atente la numărul de kg). Pentru mine e important sufletul, dar câteva criterii contează (nu îmi plac bărbții mai scunzi decât mine, mai slabi decât mine, sau cu dantura neîngrijită… etc). Dar câteva kg în plus nu mă deranjează🙂

  3. E și ăsta un criteriu de alegere a partenerului (înălțimea), dar pe soră-mea a influențat-o negativ și, astfel, a ratat un bărbat potrivit pentru ea. Cel puțin, așa s-a văzut pe parcurs.

    1. Stiu si eu un caz… Se iubeau din scoala. Dar el era mic de inaltime de felul lui, nu ca era mai mic decat ea, ca era clar ca era… Ea a ramas nemaritata, are 53 de ani, el s-a insurat, dar inima i-a ramas la prima iubire. Parintii ei au fost impotriva si… uite rezultatul.

  4. Ha, ha! Deja m-am liniştit! Ba chiar mă uit mulţumit la rotunjimea burţii!😀 Vorba vine, dar e “investiţie” mare acolo!
    O seară bună, dragă Petru!

  5. Citind și râzând, m-am întrebat eu pe mine de ce; poate din cauza pozei. Circula o alta pe facebook cu un tip gras fiind duplicată. Deasupra uneia scris : Sărac= prost, deasupra celeilalte- cu bani = ursuleț. Deci, sunt situații și situații. Mie nu îmi plac burțile și nici mușchii. Între. O seară edenică, Petru!

    1. Burta, mușchii, chelia și banii sunt doar niște accesorii. Eu zic că cel mai mult contează caracterul. Iar oamenii „durdulii” au, de obicei, un caracter blând și statornic.
      Să-ți fie ziua superbă, dragă prietenă!🙂

    1. E alegerea ta și e normal să aibă fiecare preferințele sale. Dar majoritatea femeilor se pare că optează pentru statornicie în căsnicie, alegând un bărbat mai puțin dorit ca amant.😉

      1. Oho, cine alege astfel o sa fie foarte dezamagit. Va trai cu cine nu e dorit nici macar de el/ea, dar va dori pe toti/toate din jur!!😀 Eu simteam ca n-as pune niciodata o interdictie astfel incat sa imi opresc sotul de la a se “uita” in jur. Prefer un om fericit, decat unul care se ofileste pe zi ce trece, unul care se usuca din picioare. Asa ca viata m-a incercat astfel si nu-mi pare rau.🙂 Prefer oamenii deschisi, care iubesc viata, decat sa le cer sa ma iubeasca numai pe mine.

      2. Se zice că cine iubește, musai trebuie să fie gelos, măcar puțin.😉 Am văzut cazuri concrete în care soția testa dragostea soțului, dându-i motive să creadă că este atrasă de altul. Dar dacă există încredere, gelozia e un sentiment ce poate rămâne necunoscut pentru ambii parteneri.🙂

      3. Eu nu sunt si nu am fost genul care sa asculte de traditii, desi multi ani am crezut ca am intre valorile mele atat traditia cat si modernismul. In realitate cautam armonia, dezvoltarea armonioasa a mea si a celor de langa mine. Asa ca atunci cand am gasit undeva acele lucruri care mi se potrivesc, m-am redescoperit si redefinit. Poate altele au in viata lor suficienti prieteni si prietene de unde isi construiesc relatii diverse, mai ales in orasele mari, dar in viata mea parcursul a fost altul si am inteles multe aspecte ale vietii “de cuplu”. Cine se simte bine dand si oferind fidelitate si mai ales promitand solemn asta, nu e nicio problema. Dar sunt oameni care au probleme cu relatiile cu persoane de sex opus (si nu numai) si atunci inseamna ca ele trebuie sa stie Adevarul, altfel se sufoca daca raman ancorate in traditii. Nu am ales varianta sa imi adorm sotul zicandu-i ca a fost doar o incercare de a-i redestepta dragostea. Trecusera deja 23 de ani si ma lamurisem ce poate si cat poate. Nu, draga, eu nu pot sa iti fiu fidela atata timp cat asta ma ucide incet si sigur. Chiar daca e vorba ca imi petrec timpul cu cineva doar la o cafea, dar am nevoie sa fac asta cand vreau, cu cine vreau, cat timp vreau. Ei, daca ar sta lucrurile asa de simplu… Dar locuiesc intr-un oras mic, venita de la sute de km distanta. Nu am prietene apropiate, unele au plecat deci nu pot spune cum era daca ramaneau aici. Culmea ironiei e ca sunt o persoana careia nu-i place sa iasa, mie mi-a placut sa stau acasa si sa-mi gasesc ocupatii placute, eventual sa propun celui/celor de acasa sa iesim undeva, sa facem si altceva. Asa ca mi-e foarte greu sa ies din casa, nici nu am unde intr-un oras mic, nici nu am cu cine (decat daca sotiile i-ar lasa sa iasa cu mine) si in plus si sotul meu e la fel, iese greu. Dar el nu vrea sa iasa, eu da.

      4. Mi-ai reconfirmat că avem multe în comun. Și eu locuiesc într-un oraș micuț, dar cu toate acestea nu-mi cunosc nici măcar vecinii, așa cum s-ar cuveni. De asemenea, nu ies decât o dată pe săptămână din casă – joia, când e zi de piață -, dar mă bucur din plin de acea „baie de mulțime”, când pot să socializez în voie cu precupețele de la tarabe sau cu clienții pe care-i cunosc. Apreciez modul neconvențional în care tratezi căsnicia și mă bucur că rezultatele sunt bune. Multă fericire în continuare!🙂

      5. Nici eu nu-mi cunosc vecinii, in sensul ca vorbesc extrem de putin cu ei. Sigur ca daca simteam o afinitate ceva, m-as fi bucurat. De fapt as conversa mai mult daca n-ar fi barbatii din casa care nu stiu sa aiba o relatie cu persoane cu care nu prea au multe in comun si sunt diferente mari de educatie, experienta etc.

  6. Cred că fizicul contează mai puţin în alegerea partenerului/partenerei cu care alegi să-ţi petreci viaţa, bunătatea sufletul lui/ei contează mult mai mult. 🙂

    1. Așa mă gândesc și eu, dar am constatat că, de obicei, oamenii mai rotofei au un suflet mai bun. Probabil că ei nu sunt roși de sentimente negative și nici nu le împărtășesc.😉

    1. Dacă nu ești gras, mai ai timp să remediezi situația. Tocmai vin sărbătorile, se mănâncă porcării și se beau multe calorii! Ca să se vadă că ești un om cu caracter nobil!😉

  7. Pe mine nu ma atrag sexual rotunjimile pufoase desi imi sunt simpatice asa in mod amical neerotic pt ca le asociez fara sa vreau asa cu o stare de spirit copilaroasa (a mea proprie nu a persoanei grasute desigur), stare in care habar nu am de atractia erotica si nici nu ma intereseaza asa ceva. Desigur o relatie mai complexa si de lunga durata cu o alta persoana nu se poate baza doar pe interes sexual, insa asa la nivel de atras atentia la inceput plus pt a mentine atentia si mai tarziu in caz ca incepem sa ne sclerozam (dupa cum am citit pe BBC ca incepem cu totii asa putin cate putin dupa varsta de 28 de ani), cred ca e si ala destul de important.

  8. P.S. Sincer cred ca e posibil ca femeile sa se sclerozeze cerebral ceva mai lent si mai tarziu decat barbatii, vasculatora lor ramanand ceva mai supla o vreme mai indelungata si din cauza aportului de estrogen, plus sunt si mai bune la multitasking decat barbatii, asa ca ele apuca poate o vreme de varsta adulta matur flexibila ceva mai lunga in care pot aprecia si alte elemente de atras si mentinut atentia decat cel erotic.

    1. Nu cred ca barbatii sunt “destinati” sa se sclerozeze mai repede. Doar aceia care nu stiu cum sa “fure” din energia femeilor. O spun in cateva cuvinte: iubeste si fa ce vrei; iubeste femeia si mergi pe mana ei; femeia este izvorul vietii, mai trebuie doar sa inveti unde e robinetul.🙂

  9. Plus mai intervine si atasamentul plus loialitatea intr-o relatie deja formata, si alea partial bazate oarecum hormonal pe oxitocina, care exista atat la barbati si la femei, desi cant absolute sunt mai mari la femei decat la barbati. Plus cercetari de ultima ora reconfirma si citatul operatic cunoscut inca din sec 19 “la donna’i mobile” cf caruia femeile chiar par a fi atrase erotic de diversitate si o gama de chestii mult mai diverse decat barbatii, si chiar sunt curioase strict erotic de barbati cu forme chiar real diferite, pe cand barbatii sunt mai ingusti asa la minte si nu stiu decat una si buna, nu neaparat aceeasi femeie, dar asa o forma generala in mare.

    1. Cum scriam mai sus acum vreo jumatate de ora, unele femei au nevoie sa relationeze si cu alti barbati, ar fi si culmea sa ai pretentia sa danseze numai cu tine, sa vorbeasca numai cu tine, sa iti zambeasca numai tie. Nu stiu in ce masura o femeie ar putea sa se dezvolte armonios alaturi de un barbat mai mult sau mai putin gelos. Chiar si o cantitate infima de gelozie e posibil sa ii strice. E inca o enigma pentru mine, cum o femeie (se) poate darui in mai multe directii, chiar daca una singura e sexuala, iar un barbat se poate darui doar unei singure femei. La urma urmei se poate sa existe si femeia “unui singur barbat”, tot asa cum exista barbatul “unei singure femei”. Si invers, adica vorbind despre daruire multipla.

  10. Desigur Inst Casatoriei este o institutie serioasa bazata pe chestii mult mai complexe decat o indragostire sau chiar o relatie de companie intima de lunga durata.
    In alta ordine de idei, se vede cat de bine ma pricep eu la teorie…

    1. În ce privește teoria, fiecare dintre noi are probabil câte una diferită, iar mulți au scris tomuri întregi pe tema de mai sus. Părerea mea e una simplă, împărtășită și de alți oameni trecuți prin viață. Iubirea superficială e generată de aspectul fizic plăcut, dar ea se pierde tot atât de brusc pe cât a apărut. Iubirea care se dezvoltă în timp, e rezultatul cunoașterii caracterului persoanei de care ne simțim atrase, iar acest sentiment e solid, cu șanse mari de a ține toată viața.

      1. Mai important decat caracterul persoanei (care dupa mine e rezultatul educatiei si al experientei de viata), este capacitatea de a-l iubi pe celalalt chiar si cand greseste. Faptul de a nu face din asta tragedia vietii tale, ci de a folosi asta pentru aprofundarea cunoasterii tale si a celuilalt, constituie baza unei relatii de lunga durata. Eu nu cred in ruperea unei relatii. Asta se intampla numai daca vrei. In mod natural insa, o relatie are de-a lungul timpului un curs al ei, se poate stinge prin distanta si aparitia altor nevoi care nu-ti mai permit hranirea relatiei/relatiilor vechi. Dar o relatie nehranita nu inseamna ca dispare. Ea este acolo, latenta, si poate inflori oricand cei doi au timp pentru asa ceva. Relatiile mele curg ca niste cursuri de apa, mai repezi si deci mai inflacarate, mai apropiate, sau curg lent, cu largi sinusoide pe campie, in functie de cum avem timp si nevoie unii de altii. N-o sa insist ca cineva sa-mi dea semne de prietenie macar o data pe an, dar oricand va relua legatura, o voi face ca si cum ne-am despartit doar pentru o zi. N-o sa plang dupa cineva cu care nu ma intalnesc decat daca asta imi spune sufletul, dar n-o sa il acuz de parasirea relatiei sau mai stiu eu ce, sa caut vinovati sau alte prostii ieftine. Un prieten care pleaca pe drumul lui e un semn ca ti-a dat tot ce putea sa iti dea si tu la fel. Acel loc gol pe care il simti fie te va face sa iti dezvolti constiinta, sa intelegi in fine, ca nu ai dreptul sa retii pe cineva langa tine cu forta, fie altcineva va veni in viata ta, cu alte daruri de care inca nu stii ca vei avea nevoie.🙂

      2. Foarte adevărat și frumos spus! E bine când știi ce vrei de la cei din jurul tău și, mai ales de la partener. E la fel de bine să știe și el acest lucru și să te înțeleagă. În acest fel nu mai există disensiuni, dacă fiecare e consecvent.

      3. Si consecventa asta… e de discutat. Eu ma schimb. Pentru ca nu sunt perfecta, pentru ca pot sa fac mai multe cu mine, simt ca pot mai mult. Si atunci explorez si sap pana ajung sa ma simt utila. Atunci… directia mea se mai schimba, dar nu in rau. Pot sa ma razgandesc, sa zic altfel decat am zis, dar cel putin un lucru nu se va schimba: nu fac rau altora, asa cum ziceam nu demult, unii calca pe cadavre ca sa ajunga mai sus. Eu nu. Eu imi schimb convingerile, le imputinez, fac loc noului, necunoscutului, pentru ca daca vrei o schimbare nu te poti schimba decat pe tine. De acolo incepe totul. Nu din afara. Prejudecati n-am avut prea multe, si cate mai am le fac semn sa taca atunci cand prind glas si le invit sa zboare, sa se intoarca la Cretor, de unde au si venit, caci acum rolul lor s-a terminat si au devenit niste frane.
        Asa ca nu consecventa o apreciez, ci dorinta sincera de a te cunoaste pe tine insuti, de a fi sincer, de a fi cinstit, de a spune cat mai fidel ce simti. Sa nu ne mai furam singuri caciula, sa avem curajul sa privim in noi cat mai adanc si sa schimbam ce e de schimbat.🙂 Nu e usor, schimbi si apoi vezi ca tot n-ai schimbat cum trebuia. Dar ce e viata, decat o continua autocunoastere? Lumea e prilejul de a face asta.🙂

    2. Casatoria a fost creata cu intentia de a ne restrange si intarzia cat de mult posibil sansa unei dezvoltari spirituale. Adica mii de ani am ridicat in slavi casatoria, fidelitatea. Dar ca orice pe lumea ASTA, exista si un sfarsit. Si mai exista un inceput, in ALTA lume. Am experimentat casatoria, fidelitatea, toate culturile mai mult sau mai putin “evoluate” se invart in jurul acestor valori. Incet-incet insa rasar alte conceptii, alte posibilitati, perfect valabile, in jurul carora se construieste o societate mai umana, in care omul sa poata trece la alt nivel, sa inteleaga mai bine iubirea si libertatea.🙂 Fara prejudecati, fara convingeri limitatoare, in care fiecare sa il respecte cu adevarat pe celalalt.
      In alta ordine de idei, iti multumesc pentru prilejul de a-mi exprima si de a-mi formula concis in cuvinte, niste idei. Ma refer mai ales la o fraza de mai sus pe care am postat-o mai devreme pe facebook. De una singura nu reusesc.🙂
      “Iubeste si fa ce vrei; iubeste femeia si mergi pe mana ei; femeia este izvorul vietii, mai trebuie doar sa inveti unde e robinetul.”

Leave a Reply

