Scrisoare de susținere

A mai trecut o competiție SuperBlog și pot spune din nou că sunt finalist. De altfel, nici nu concep să încep un concurs și să abandonez pe parcurs, indiferent că evoluția mea e bună sau mai puțin satisfăcătoare. Iar faptul că de fiecare dată am mers până la capăt, chiar dacă nu m-am clasat printre premianți, dovedește determinarea mea.

Perioada în care s-a desfășurat această competiție maraton a coincis, în bună parte, cu campania electorală și alegerile prezidențiale din țara noastră. Dar acum, când acestea au trecut, pot să spun că susțin fără rezerve un alt candidat, într-o altfel de campanie, pentru care scriu această scrisoare de adeziune. E vorba de SuperBlog, candidatul pentru care am postat până acum circa 80 de articole și care sunt sigur că merită titlul de cel mai mare și mai îndrăgit concurs de advertoriale din România. Dacă nu ar fi fost așa, nici nu aș fi participat și nu mi-aș fi exprimat dorința de a deveni un partener media, prin acest aceste rânduri.

votatiProfit de ocazie pentru a le mulțumi din nou organizatorilor și sponsorilor fiindcă mi-au oferit prilejul de a-mi încerca fantezia și a cunoaște alți bloggeri talentați, pe care-i admir și sper, la rândul meu, să ajung un blogger partener. Nu am ascuns niciodată faptul că-mi place să primesc note, ca pe vremea școlii, iar așteptarea lor este un sentiment plăcut. E adevărat că uneori sunt dezamăgit, dar alteori mă bucură o notă mare, prin care aproape că uit toate dezamăgirile anterioare. Mulțumesc, de asemenea, pentru că am cunoscut astfel sponsori și produse de calitate, prin intermediul cărora mi-am îmbunătățit viața, atât eu, cât și o parte din prietenii care mi-au vizitat blogul.

O competiție tocmai se încheie și deja ne gândim la cea care va urma. Ne analizăm erorile, facem un bilanț și ne propunem să fim mai buni. Sunt sigur că și organizatorii au în vedere să fie mai profesioniști, mai corecți cu concurenții, mai darnici cu premiile. De aceea am încredere în SuperBlog și votez cu el pentru anul care vine. Și pentru a fi mai convingător în campania mea, vin cu o ghicitoare și două epigrame.

GHICITOARE FACILĂ

Cine-adună laolaltă

Bloggeri mari, din țara toată,

Și nu are omolog?

Ați ghicit, e SuperBlog!

.

PROVOCARE

La SuperBlog, vă pot spune,

Întrecerea e pe bune

De-ai talent, perseverență

Și curaj… pentru prezență.

.

EMOȚII DE CONCURENT

An de an, de două ori,

Concursul ne dă fiori

Și-așteptăm cu-nfrigurare

Note de departajare.

VOTAȚI PENTRU SUPERBLOG 2015!

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2014.

30 thoughts on “Scrisoare de susținere

  1. Ai fost atat de entuziasmat de final incat ai gresit anul . Articolul participa in competitia din 2014 🙂 Cred ca poti sa modifici, e doar o cifra . Succes, sa ne reintalnim si la primavara in Superblog!

  2. Mult succes atat la competitia de acest an, cat si la cele viitoare! Atat in cadrul Superblog, cat si in tot ceea ce intreprinzi! 🙂
    Eu nu am timp si rabdare sa urmaresc alte bloguri ce concureaza la Superblog, poate si pentru ca articolele tale ma tin captiva… intr-un mod placut! 🙂 Deasemeni citesc si comentariile, unde gasesc oameni frumosi! 🙂

    1. Mii de mulțumiri pentru susținerea, urările și gândurile tale frumoase! Aceste aprecieri sunt mult mai valoroase decât orice premiu pe care l-aș fi primit de la juriu. 🙂

    1. Ești o fată generoasă și îți sunt tare recunoscător pentru asta! Mulțumesc din suflet pentru aprecieri, urări și felicitări!
      Să-ți fie weekendul binecuvântat, dragă prietenă! 🙂

  3. Întâi de toate te felicit pentru participare la acest concurs şi îţi doresc mult mult succes, Petru, la toate competiţiile la care participi. Chiar scrii articole excelente!
    Un week-end splendid îţi doresc, Petru şi numai bucurii! 🙂

    1. Mă bucură mult cuvintele tale și îți mulțumesc pentru aprecieri și urări, dragă prietenă! Zile frumoase și fericite, îți doresc din toată inima, Ștefania! 🙂

    1. Firește că epigramele trebuie să înțepe, iar în prima am fost puțin sarcastic cu cei lipsiți de curajul de-a se înscrie la competiție. În cea de-a doua mi-am permis să înlocuiesc versurile „mușcătoare”, până după decizia juriului! Ca să nu mă muște ei mai tare, cum au făcut-o în unele probe! 😉
      Na, că m-ai făcut să mă pun rău cu juriul! 🙂

      1. Nu-i nici-un bai! Îmi asum răspunderea! Sper să știe și ei de glumă… 🙂
        P.S.- Glumele sunt numai în comentarii, fiindcă în postări am fost mereu sincer și serios.

  4. Petruuu, mult succes!TU stii ca te sustin cu toata inima si daca spun asa, sa nu creada cineva ca sunt lipsita de obiectivitate! Fac asta pentru ca tu meriti pe deplin un premiu la acest concurs, multa bafta!

    1. Mulțumesc din suflet și să-ți fie gura aurită, dragă prietenă! Că de mult aștept un premiu la SuperBlog, dar norocul m-a ocolit la milimetru, în ceea ce privește notele din această ediție.

  5. Mult succes, dragă Petru! Mă bucur că ai reuşit să treci prin toate probele, până la final. Să ne aduci numai veşti bune şi… ţine-o tot aşa!
    Numai bine să-ţi fie! 🙂

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.