Prosperitate virtuală

Am case, dar n-am teren
Pe care să le aștern,
Și atuncea m-am decis
Să le zic case de vis.
.
Aș iubi, dar n-am pe cine,
Fierbe dragostea în mine
Și găsesc că-i potrivit
S-o dau primului venit.
.
Nu am aripi ca să zbor,
Dar plutesc în gând, ușor,
Căutând neabătut,
Tot ce merită văzut.
.
Aș trăi o veșnicie,
Punând timpul în robie,
Dar sufletul mi-ar fi rece,
Nesimțind cum clipa trece.
.
Vă invit în visul meu,
Să fiți fericiți mereu,
Fără griji de viitor
Sau prezent aleator.

10 thoughts on “Prosperitate virtuală

  1. Dragostea de-i darui
    Ai sa vezi cum va primi;
    Daca i s-ar potrivi,
    Tare bucuroas-ar fi.
    Daca insa-a doua zi
    Repede te-ar parasi,
    Nu dezamagi!
    Mie-mi spune o pasarea
    Ca ceva vei invata! 🙂

    La multi ani, de ziua Romaniei!🙂

Leave a Reply

