Din epigramele altora

SĂGEATA EPIGRAMEI
O meșterim frumos din pix
Și o trimitem mai departe.
Îl nimerește-n plin pe x
Și-l doare fix în altă parte.
.
PORTRETUL UNUI POLITICIAN
Zugrăvit ca-ntr-un tablou,
El e omul de tip nou.
Când e vorba de cultură,
Este doar caricatură.
.
DIN CRONICA SATULUI (minifabulă)
În sat la noi să tragă carul,
Rămas-au calul și măgarul.
Că boul – printr-o șmecherie,
A fost „ales” la primărie.
.
GUVERNANȚILOR
Aduși de al schimbării val,
Prin iureșul învolburat,
Ei duc corabia la mal,
Iar noi… o tragem pe uscat.
.
UNUI FOST ȘI ACTUAL DEMNITAR
Pe vremea care a apus,
Amicul mă privea de sus.
Acum, când toate sunt pe dos,
Îl pot privi și eu de jos.
.
UNEI PARLAMENTARE
Un mucalit, mai bătăios,
Mi-a zis (în felul lui tăios):
Prin câte „camere”-a umblat
Ca să ajungă… deputat?
.
UNUIA, PRIVINDU-L LA TELEVIZOR
Când îl văd pe-acest zbanghiu,
Învrăjbind mereu poporul,
Zău, că-mi vine-ntr-un târziu,
Să fac praf televizorul.
.
CAMPANIA ELECTORALĂ
Pân’ s-ajungă la putere,
Vorba lor e numai miere.
După ce votarea trece,
E… rahat cu apă rece.
.
ZVONURI, ZVONURI…
Se zvonește c-o să fie,
Un impozit pe prostie.
Și alt zvon: c-o să plătească,
Cel ce vor să-l legiuiască.
.
Sursa: e-mail

19 thoughts on “Din epigramele altora

  1. Ha, ha! Foarte faine epigrame. Ca nişte “pastile piperate”, numai bune pentru “vajnicii” noştri politicieni.
    La mulţi ani pentru ziua de azi, dragă Române! Şi numai zile frumoase, dragă Petru!🙂

    1. Epigramele sunt bine țintite, doar că pe politicienii noștri nu-i doare nici măcar în fund de înțepătură, așa cum bine sugerează autorul.
      Mulțumesc frumos pentru urări și-ți doresc, la rându-mi, o săptămână benefică, Alex!🙂

  2. @ ALLL !!!
    O blonda zbura de la Ploiesti spre intr-un avion cu doar DOUA locuri .

    La un moment dat, pilotul are un atac de cord si moare !😦

    Blonda lanseaza un apel de ajutor😦 si o voce din eter ii raspunde:

    -Aici turnul de control al aeroportului. Te aud clar si tare. Care este problema?

    -Sunt intr-un avion de 2 locuri si pilotul a facut atac de cord.

    – Nici o problema. Am mai avut astfel de situatie. Te pot ajuta cu usurinta sa aterizezi.
    Trebuie sa imi dai niste informatii si sa executi totul asa cum iti voi spune.
    Pentru inceput vreau sa imi spui inaltimea si pozitia ta !🙂

    – Am 1,70 si il venerez pe Traian Basescu .

    – OK. Am inteles situatia !🙂
    In acest caz, te rog repeta dupa mine:
    ” Tatal nostru care esti in ceruri………….”
    Aliosa.

  3. Tare mi-ar plăcea ca pigramele astea să aibă ecou şi să le audă şi cei care au devenit subiectul lor. Poate vor schimba ceva, în bine bineînţeles.
    O zi minunată îţi doresc, Petru şi numai bucurii!🙂

    1. Și pe mine m-ar bucura ca politicienii noștri să fie mai receptivi la criticile care vin pe diverse canale și să țină cont de ele. Doar că, din câte am văzut cu toții, ei trăiesc într-o altă dimensiune.
      Multă iubire și voie bună îți transmit prin eter, Ștefania!🙂

Leave a Reply

