Poduri

 Sursa: Google
28 thoughts on “Poduri

  1. Clar, primul este preferatul meu, parca-i din povesti scos. Alea de la pozitiile 10 si 11 nu pot intelege cum au putut fi construite asa, ondulate. Trebuie sa fie palpitant sa cobori cu masina panta aia abrupta de la 10! 🙂

    1. Autostrăzi se tot construiesc de un sfert de veac în țara noastră. Că nu le vedem noi, e altă poveste. 😉 M-am gândit să trecem și la poduri, măcar ca un simbol al legăturii dintre oameni.

  2. Cred ca Podul de la Cernavoda de peste DUNARE,
    construit de Anghel Saligny acum cateva zeci de ani,
    este mult mai interesant daca avem in vedere timpul si epoca in care a fost conceput si realizat si faptul ca rezista si acum !!! 🙂 🙂 🙂
    Weekend placut, Petru ! 🙂
    Aliosa.

      1. Multumesc, la fel ! 🙂
        Iar ca seara sa-ti fie mai buna
        BANCURI la sfarsit de saptamana !!! 🙂 🙂 🙂

        Probabil, pe unele le stii dar, nu strica sa le recitesti ! 🙂

        a) Doamna Smith era sigură că soţul o înşală cu servitoarea, aşa că s-a hotărât să-i întindă o cursă:
        i-a dat liber servitoarei în weekend, dar nu i-a spus soţului….
        Seara în pat, soţul, ca de obicei, s-a plâns de dureri de burtă îngrozitoare şi a şters-o la baie.
        Imediat soţia a intrat în camera servitoarei şi s-a ascuns sub plapumă.
        Nici n-a intrat bine pe uşă, că el a şi sărit direct pe ea, fără niciun cuvânt şi a trecut la treabă.
        După ce a terminat, în timp ce el încă gâfâia, soţia, triumfătoare spuse:
        – Nu-i aşa că nu te aşteptai să mă găseşti în patul ăsta? şi aprinse lumina.
        – Nu, doamnă, răspunse grădinarul ! 🙂

        b) Judecătorul:
        – De ce i-aţi dat soţului cu telecomanda-n cap?
        – Pentru că televizorul era prea greu! 🙂

        c) O sotie grijulie :
        -Am avut o discuţie aprinsă cu soţul meu şi acum el nu fumează, nu bea şi nu merge la alte femei…
        Stă liniştit în camera … de reanimare ! 😦

        d) – Vecineee, ai primit scrisoarea de la mine?
        – Care, aia în care mă rugai sa-ti imprumut 2 milioane?
        – Da
        – Nu, nu am primit-o ! 🙂

        e) – Alo, Ioane, hai la o bere la baru’ din colţ.
        – Păi, când te-am sunat eu acum o oră, ai zis că ai o migrenă îngrozitoare!
        – Aveam, da’ acum migrena a plecat la cumpărături. ! 🙂

        f) – Scuzaţi-mă, îmi datoraţi o mie de lei!
        – Nu vă faceţi griji! Vă scuz!

        g) In lift:
        – Vaai,domnule, băieţelul vă seamănă leit!
        – Șșșt… e copilul vecinului ! 🙂

        h) Sotul:
        – Vecinu’ mi-a zis că are două amante, şi nevastă-sa habar n-are.
        Sotia:
        – I-auzi al dracului… şi care-o fi a doua?!!!!

        i) Un osan :
        – Bă, io totdeauna îmi ţuc muierea când plec d-acas’!
        – Și io. Da’ după ce pleci tu ! 🙂

        j) Alinuţa vine acasă de la şcoală.
        – Mama, aşa cum trăim noi, e la fel ca la animale, nu?
        – Aşa s-ar putea spune.
        – Atunci eu sunt practic viţeluşa?
        – Aşa s-ar putea spune!
        – Şi tata ar fi taurul?
        – Nu, taică-tu e boul, pe taur nu-l cunoşti tu!

        k) Inainte aveam o viaţă foarte activă: jucam tenis, fotbal, biliard, şah, participam la raliuri.
        Dar totul s-a terminat când mi s-a stricat calculatorul ! 😦

        l) Un angajat întârzie la serviciu.
        Şeful său nervos ţipă la el:
        -Ar fi trebuit să fii aici la 8:30!
        Tipul răspunde:
        -De ce? S-a întâmplat ceva la 8:30? 🙂

        m) Şeful meu a venit într-o dimineaţă şi m-a prins cu secretara.
        Mi-a zis foarte furios :
        – Pentru asta te plătesc eu pe tine ? 😦
        – Nu şefu, treaba asta o fac gratis !! 🙂 🙂

        n) Nevasta către soţ:
        – Dragule, tu nu îmi spui niciodată că mă iubeşti.
        Soţul:
        -Ti-am spus o dată. Dacă o să fie vreo schimbare, te anunt ! 🙂

        Aliosa.

      2. Îți mulțumesc pentru zâmbetele provocate! Chiar au prins bine, mai ales că unele bancuri îmi erau necunoscute. Mi-ai luat-o înainte, fiindcă azi e ziua când postez și eu „Bancurile săptămânii”. 🙂
        O duminică voioasă îți doresc, Sandule! 🙂

  3. Pe podul din poza 16 tare as vrea sa vad cum as reactiona!!! :))) In rest, toate sunt interesante, unele chiar fascinante! Poza cu soseaua ondulata, in care masinile o iau de-a dura, la vale, cred ca este blurata in partea stanga, nu este clara. Autorul cred ca a dorit sa realizeze o fotografie spectaculoasa. I-a reusit…oarecum. Nu cred sa fie construit un astfel de drum/pod pe un plan atat de inclinat. In fine…e doar parerea mea. Week-end minunat tuturor! 🙂

    1. Pentru unele poduri, cum e cel de pe poziția 16, e nevoie de curaj și multă dexteritate. Cam așa arată podul halanilor de pe planeta Paradis! 🙂
      Să fii iubită și neapărat fericită, Ileana! 🙂

      1. Atunci as vrea sa fiu acolo…in Paradis, alaturi de halani! Sigur m-ar invata ei metoda ideala si sigura de a traversa un astfel de pod fara teama. Sa fi iubit si fericit si tu, prietene! 😉

Leave a Reply

