Cascade

.
Sursa: Google
17 thoughts on “Cascade

  1. Superbe cascadele tale! Emana atata energie si forta! 🙂
    Imagineaza-ti ca sunt la numai 2 ore de cascada Bigar si inca nu am ajuns in Cheile Nerei…ar trebui sa imi fie putina rusine , nu? 😀

  2. Wow! Super poze, ai realizat un colaj de exceptie. Pentru mine, cascadele nu reprezinta doar un alt miracol al Naturii…ci un veritabil spectacol al apelor, care imi dau senzatia de putere si marire. Apa, elementul fara de care nu putem trai pe Terra, cate minuni face….Am vazut cascada Rinului in toata splendoarea ei si cele multe cascade din Parcul Plitvice…cat de frumos si magic poate fi privindu-le!!!
    Un week-end de poveste tie si tuturor!

    1. Sunt convins că ai fost martoră la multe astfel de spectacole, pe viu, și de aceea aprecierile tale le consider ca pe un certificat de calitate. Și eu sunt impresionat în fața căderilor de apă, cât ar fi ele de mici.
      Un sfârșit de săptămână desăvârșit îți doresc și eu! 🙂

  3. Minunate toate! Pe prima o am şi eu salvată în calculator. Am înţeles că este de pe la noi, nu mai ştiu de prin care parte a ţării. Weekend plăcut, Petru!

    1. Eu am încercat să evidențiez câteva cascade autohtone, cum ar fi chiar prima. Elena a vrut doar să beneficieze din turism, ca un fel de răzbunare pentru copilăria-i plină de lipsuri. 😦
      O zi de sărbătoare minunată îți doresc, dragă prietene! 🙂

Leave a Reply

