Brokerul de proximitate

Dragii mei puișori, nu mai avem multe ore împreună și o să ne despărțim, probabil pentru totdeauna. V-au crescut aripile, eu am încercat să vă învăț a zbura, iar voi o veți lua încotro vă duce mintea și puterile. Unii vor ajunge departe, în timp ce alții, din cauza direcției greșite și a oboselii, se vor opri din zbor, mulțumindu-se cu ce găsesc la aterizare. Astăzi nu o să vă supun la teste din materia predată, ci din marea școală a vieții pe care vă pregătiți să o înfruntați. Întrebarea este unică și banală, nu e grea, dar răspunsul va fi răsplătit cu o notă în catalog. Așa că, vă rog să vă concentrați și să-mi spuneți, cu argumente concrete, ce vreți să vă faceți după terminarea studiilor.

Ionescule, cu tine încep.

– Domnule profesor, eu vreau să ajung inginer în construcții, cum e și tata. După cum știți, sunt un elev bun la învățătură și sunt sigur că la fel voi fi și în meseria aleasă. Toți cei din familia mea au ridicat blocuri, vile, case și instituții importante, prin care au contribuit la frumusețea localităților și confortul clienților.

– Un vis firesc și frumos, măi Ionescule. Pentru asta am să-ți dau o notă bună, adică 9. Urmezi tu, Mitică.

– Eu m-am gândit să mă fac antreprenor în infrastructură. Vedem cu toții că industria, economia și chiar agricultura se bazează pe autostrăzi și șosele moderne, căi ferate de calitate și o întreținere pe măsură. Până acum nu le-am avut, dar sper să fac parte din generația care le va aduce la standarde mondiale. Astfel îl voi putea ajuta pe Ionescu să-și realizeze planurile în construcții, dar și pe alți antreprenori din economie, industrie și comerț.

– Bine gândit, măi Mitică. Meriți un 9 cu felicitări! Dar ia să vedem ce vrea să se facă Georgică. Asta dacă o să binevoiască să lase deoparte telefonul și să fie atent la ce vorbim aici. Eu v-am avertizat că nu vă iau mobilele dacă nici voi nu le folosiți când nu trebuie.

– Așa este, dar în apărarea mea vreau să spun că tocmai pentru acest subiect accesam. Fiindcă pentru mine nu încape nicio îndoială, dom’ profesor. Voi fi broker credite bancare… un fel de broker de proximitate pentru toți cei care vor să ia un credit.

– Broker?! Fii mai explicit…AVBS CREDIT

– După cum se poate vedea ușor, foarte multă lume se împrumută pentru diferite nevoi, dar nu beneficiază de consultanță gratuită, foarte necesară în aceste vremuri. Însă compania de brokeraj AVBS, prin experții săi financiari, oferă acest serviciu gratuit, alături de cele mai bune soluții de creditare din domeniul financiar bancar. Vreau să obțin și eu o franciză AVBS Credit, care nu mă costă nimic, iar după câțiva ani de muncă, voi avea posibilitatea de a o oferi și altor solicitanți. Vedeți dumneavoastră, eu voi fi veriga dintre oameni și visurile lor, factorul care le va da încredere și siguranță. Pentru acest business nu am nevoie decât de un sediu, experiență de câțiva ani și pasiune în ceea ce fac. Iar avantajele jobului meu sunt vitale pentru cei care apelează la un credit bancarcredit ipotecar sau chiar la o refinanțare. Să nu mai zic de cei care se înscriu în programul prima casă.

Dreams Road Sign

– Dar ce legătură are asta cu telefonul pe care-l foloseai?

– E vorba de aplicația AVBS Credit care este disponibilă numai pentru Smartphone-urile Android sau iOS. Tocmai am descărcat această aplicație, iar pentru a o utiliza, trebuie doar să introduc codul unic 1234. Prin ea, oricine poate să-și calculeze și apoi să solicite creditul la care s-a gândit.

Poza4-retele-de-socializare

– Bravo, Georgică! Dar știu că te-ai gândit serios la viitorul tău. Eu îți doresc mult succes și, ca piatră de temelie, îți trec un zece cu felicitări!

Acest articol participă la competiția Spring SuperBlog 2015

22 thoughts on “Brokerul de proximitate

  1. Ca orice reclama, are si putina fantezie, adica eu nu i-as fi dat 10… Sau le-as fi dat la toti 10… Oricum, imi place din nou felul cum ne atragi in lumea publicitara!🙂

    1. Fără puțină fantezie nu poți să visezi la ceva mai bun și nici să realizezi ce-ai visat. Iar publicitatea cere multă imaginație, mai mult sau mai puțin inspirată.🙂

      1. Am mai coordonat oameni și cică-s lider bun și îndurător. Cam maniac cu telefoane la 3 dimineața, dar…să nu uităm că până la urmă sunt o drăgălașă! Râd!

    1. Nu am cuvinte cu care să-ți mulțumesc pentru părerea ta, dragă prietenă!
      Îți sunt recunoscător și-ți doresc încă o dată la mulți ani de 8 Martie, Ștefania!🙂

  2. L-am intrebat pe Google ce este brokerul de proximitate si m-a trimis aici la blogul tau. Incearca si tu si vezi ca nu mint. Deci cum sunt mai tare de cap vin la tine sa ma luminezi. Daca si Google zice ca tu esti cel mai in masura sa dumiresti oameni , juriul nu are incotro! Sa ai o seara faina si o noapte pe masura!

Leave a Reply

