Zâmbete de 8 Martie

BANCURILE SĂPTĂMÂNII
.
* Badea Ion, renumit în sat pentru „vrednicia” lui, se pregătea de ieșit la câmp.
– Unde mergi, bade Ioane?
– Ia, să căpăluiesc mălaiul cela.
– Da’ cum te duci, că mălaiul nici n-a răsărit.
– Lasă că până ajung, o crește el…
.
* Ardelenii se hotărăsc să declare război Chinei. La un moment dat unul dintre ei îi atenționează pe ceilalți:
– Bă, da-s milioane!
– Da’ chiar, bă, unde-i îngropăm?
.
* Nu ești curioasă să vezi ce am în pantaloni?, zise Bulișor.
– Ba da, răspunse Alinuța… Wow, ce e aia?
– Adevărul!… spuse mândru Bulișor.
Atunci a aflat Alinuța, pentru prima dată, că adevărul doare…
.
* Din ciclul emanciparea femeii:
– Mi-am luat o soție să gătească ca mama, dar ea bea ca tata!
.
* Bulă, dă-ne un exemplu de cum poate fi folosită puterea apei.
– De exemplu, mama plânge până când tata îi cumpără o rochie nouă…
.
* – Uite bunicuțo, nenea Lupu mi-a dat „like” pe facebook!, zise Scufița Roșie, entuziasmată.
– Ce fel de „like”, el nu știe că ești doar o fetiță?!, răspunde bunicuța.
– E un „like” special… Uite, vezi, „Like a virgin” scrie aici.
.
* Oamenii de știință britanici au stabilit că iepuroaicele nu apucă niciodată să spună că le doare capul.
.
* – Care-i cea mai mare parcare din România?
– DN1.
.
* Dacă-i reproșezi femeii niște kilograme, ea o să-ți reproșeze niște… centimetri!
.
* Soția își sună soțul:
– Dragul meu, ai o problemă…
– Ce s-a întâmplat?
– Am intrat cu mașina într-un Maybach, i-am propus proprietarului să-i achit „în natură” și el a fost de acord.
– Și care e problema mea?
– Proprietarul este gay!
.
* Un tânăr, însoțit de tatăl, lui urcă într-un tramvai foarte aglomerat. La un moment dat, tânărul zice:
– Măi tată, mai bine luam un taxi, uite și tu ce înghesuială groaznică e!
Tatăl: – Lasă vrăjeala, dacă erai la discotecă spuneai că e mișto, că-i atmosferă!
.
* O păsărică și un păsăroi, în călduri, stăteau pe o creangă pe malul unui lac.
Păsăroiul țopăie doi pași spre păsărică… păsărica țopăie doi pași în spate.
Păsăroiul țopăie trei pași spre păsărică… păsărica țopăie trei pași în spate… după care cade în apă.
MORALA: Cu cât preludiul e mai lung, cu atât păsărica e mai udă!
.
* Câțiva țărani dintr-un sat din Ardeal se plâng primarului:
– Domnule primar, de câteva săptămâni a apărut un om la noi în sat și toate femeile pe care le prinde le regulează!
– Și… nu ați luat măsuri?
– Ba da, dar oricum am măsura, tot a lui e mai mare!
.
* Un domn se duce la magazin, luându-l cu sine pe fiul său mai mic, de patru ani.
Întrucât copilul era foarte cuminte, casiera îi dădu o bomboană. Tatăl îl întreabă:
– Cum se spune, fiule?
Copilul răspunde: – Mai am acasă trei frățiori…
.
* În noapte nunții, mireasa îi spune mirelui ei:
– Dragul meu, știi că eu sunt virgină și nu știu despre cum se face dragoste. Ai putea să-mi explici, înainte să trecem la fapte?
– Bine, draga mea. Uite, să ne închipuim că partea mea intimă este un prizonier, iar a ta o închisoare. E simplu de tot: luăm prizonierul și îl băgăm la închisoare.
Zis și făcut. După ce se consumă evenimentul, mirele se tolănește în pat mulțumit de sine. Mireasa, zâmbind de fericire și mulțumită de prima ei experiență intimă, îl anunță suav:
– … Iubitule, se pare că prizonierul a evadat de la închisoare.
– Atunci trebuie să-l arestăm din nou.
Se conformează omul și, la final, dă să se odihnească. Mireasa, zâmbind de satisfacție, îi zice iar:
– Dragule, iar a scăpat prizonierul!
Adunându-și ultimele puteri, bărbatul se ridică și trece iar la fapte. După ce termină, nu-și dorește decât să aibă parte de un somn bun. Doar că mireasa îl bate încetișor pe umăr și îi spune:
– Iubituleeee… iar a scăpat…
– Draga mea, știi ceva? Ăsta nu a fost condamnat pe viață!

22 thoughts on “Zâmbete de 8 Martie

  1. M-ai înveselit, Petru cu alegerile tale. Un adevărat răsfăţ ne-ai oferit. Mulţumesc mult.
    O duminică veselă şi relaxantă îţi doresc, Petru! 🙂

    1. Mă bucur dacă am reușit să contribui cu un strop de fericire la această minunată sărbătoare!
      Să o ținem și azi într-o veselie, că așa scrie în calendar.
      Numai gânduri bune îți transmit, Ștefania! 🙂

  2. Le-am citit azi , insa m-au amuzat maxim…
    Apropos de “mai am 3 fratiori acasa” , am experimentat-o si eu , in copilarie…si functioneaza! 😀

Leave a Reply

