Pregătit pentru călătorie

Orice lucru plăcut, e bine făcut măcar în doi, pentru a fi mai benefic. Cu atât mai mult când e vorba de o călătorie pe meleaguri îndepărtate, nemaivăzute până acum, ci doar visate de câte ori venea vorba de vacanțe exotice. Îmi place foarte mult să vizitez locuri noi, să cunosc oameni deosebiți și să gust feluri de mâncare tradiționale popoarelor din care aceștia fac parte. O vacanță reușită e o experiență de viață care nu se uită niciodată și din care se poate învăța mai mult decât într-un an de studiu teoretic. Contactul cu realitate nedeformată, cu populația și limba vorbită în zona respectivă, cu realizările vechi și noi din anumite părți ale lumii, cu flora și fauna caracteristică acelor locuri, are un impact deosebit de mare asupra fiecăruia dintre noi, afectându-ne major cultura și caracter.

CND Turism  ne invită în vacanțe speciale , alegând Asia, continentul cel mai populat al lumii, cu cele mai multe contraste și atracții turistice. Sunt încântat de această destinație și, până voi reuși să o pun în practică, am să-mi dezvălui planurile pentru ca vacanța mult visată să iasă cât mai aproape de perfecțiune. După cum am spus la început, aștept să văd cu cine mă voi întovărăși pentru această călătorie. Dacă prietena mea va fi de acord să mă însoțească, îmi voi spune „călătorul îndrăgostit” și destinația noastră va fi neapărat India. Iar principalul punct de atracția din această minunată țară va fi, fără îndoială, Taj Mahal-ul, un simbol al dragostei eterne și al sacrificiului pentru ființa iubită. Acolo, în fața imensului edificiu, ne vom jura din nou credință și, emoționați cum n-am mai fost vreodată, vom planifica unirea noastră pentru totdeauna. Poate că vom reveni cu inele pe degete, dar și cu amintiri de neuitat din această țară străveche și prolifică. O dovadă în plus vor fi și nenumăratele poze pe care le vom face, în cât mai multe locuri și lângă cât mai multe obiective turistice, cum ar fi: Templele Khajurano, Peșterile elefanților, Fortul Roșu din Delhi sau Plajele din Goa.

Cred că împreună cu prietena mea ar fi călătoria vieții mele și sper să se realizeze. Dar dacă n-o să am capacitatea de convingere sau ea va pune mai presus jobul, care-i ocupă o mare parte din timp, am să apelez la prietenul meu, Mitru. Amândoi avem ca pasiune pescuitul și am văzut adesea imagini cu capturi incredibile din Thailanda. Îmi voi spune „călătorul pescar” și sunt convins că excursia noastră va fi răsplătită cu satisfacțiile unei aventuri de neuitat, pe malurile apelor din această fascinantă țară. Și de data aceasta vom avea ca dovadă nelipsitele poze și clipuri video, care sunt obligatorii pentru credibilitatea unor pescari serioși. Între două partide de pescuit, vom găsi timp să vizităm câteva locuri importante, cum ar fi capitala Bangkok sau templul alb din Chiang Rai.

Locuri incredibile: Templul alb din Chiang Rai, Thailanda

Dacă nici prietenul și partenerul meu de pescuit n-o să mă poată însoți în această destinație exotică sugerată de CND TURISM, iar căutarea unor alți amatori de acest gen se va solda cu un eșec, voi pleca singur și-mi voi spune „călătorul solitar”. Pentru această destinație am să aleg Țara Soarelui Răsare, un loc îndepărtat și încă plin de mistere neelucidate. Mereu mi-am dorit să văd Japonia, tărâmul legendarilor samurai și al minunatelor gheișe, locul unde istoria antică își dă mâna cu cele mai mari cuceriri ale tehnologiei moderne. Totodată, sunt un amator de ceai și bineînțeles că aș fi bucuros să iau parte la un ceremonial de servire al acestei licori, neschimbat de multe secole în această țară.

Și cu toate că voi fi de unul singur, sau poate tocmai de aceea mai ambițios în călătoria mea, nu o să pierd deloc vreme, ci voi vizita multe obiective importante de aici. Îmi notez de pe acum unele dintre ele: Castelul Himeji, Muntele Fuji, Turnul Tokyo, Yonagundi Island sau Hiroshima Peace Memorial Park. Și această excursie are toate șansele să devină cea mai reușită dintre toate. Depinde numai de mine.

Sezonul călătoriilor în întreaga lume a început sau poate nici nu s-a sfârșit vreodată. Eu mi-am planificat o destinație sublimă, cu trei variante de realizare. Aștept cu inima deschisă orice propunere de însoțitor: de la prietena sau prietenul meu, până la orice amator(i) care este dispus să mă însoțească. Asia ne așteaptă!

Sursa pozelor: Google

Acest articol participă la competiția Spring SuperBlog 2015

22 thoughts on “Pregătit pentru călătorie

  1. Superbă destinaţia de vacanţă ai ales, Petru. Îţi doresc din suflet să ajungi pe acele tărâmuri de vis, cu o cultură, cu obiceiuri şi tradiţii mult diferite de ale noastre. Dacă vei ajunge acolo, cu siguranţă vei trăi experienţe unice şi ai avea multe să ne povesteşti, aşa cum o faci tu cu atât de mult drag şi ne încânţi cu poveştile tale.
    Mult mult succes îţi doresc, Petru! O zi minunată îţi doresc! 🙂

    1. Alegerea aparține CND Turism și coincide cu preferințele mele în ceea ce privește excursiile preferate. Sper ca urările tale să prindă viață și călătoria spre meleagurile mult visate să se înfăptuiască, mai ales dacă voi găsi un însoțitor, așa cum e bine și recomandat.
      Toate cele bune, Ștefania! 🙂

  2. In Japonia mi-ar place sa merg , ar fi un “must do” pentru mine , daca mi-as permite financiar.
    Apo mi-ar place sa vizitez Mongolia…am auzit ca Ullan bathor este un oras foarte frumos….Mi-ar mai pace sa vizitez Machi Pichu si Noua Zeelanda….
    Taj Mahal nu as vrea sa vad…India imi creeaza o stare de nesiguranta…

    1. Și starea de nesiguranță e o senzație pe care unii turiști chiar o caută. Ei o numesc adrenalină latentă și au un motiv de mândrie când au depășit acest potențial pericol. 🙂

  3. Destinațiile alese călătoria care ți-ai propus să o faci sunt foarte frumoase și interesante. Și pentru că știu că ai talent de povestitor de abia aștept povestirile cu descrierile și imaginile locurilor ce le vei vizita. Toate cele bune !

    1. Paradisul e presărat în diferite colțuri ale planetei, iar cine le găsește se poate considera cu adevărat un om fericit. Trebuie doar să avem timp și răbdare în a le căuta, mai ales că astăzi se practică promoții și reduceri consistente pentru călătoriile în grup.
      O după-amiază desăvârșită!

  4. Succes deplin in competiția Spring SuperBlog 2015 ! 🙂
    Lasannd ” publicitatea ” la o parte, CND Turism, ar trebui sa INDEMNE ROMANII sa faca EXCURSII in ROMANIA cum ar fi ” MARAMURESUL ISTORIC ” ,
    ” BUCOVINA STRABUNA” sau ” DELTA DUNARII ” ! 🙂
    Cu toate astea, iti doresc sa ajungi si in INDIA si in CHINA dar atentie la thailandezi sa nu-ti ” confunde ” 😦
    ” PALINCA de BIHOR ” cu
    ” drogul usor ”
    ca aia nu se joaca ! 😦
    O seara frumoasa ! 🙂
    Aliosa.

    1. CND Turism are oferte diverse și bănuiesc că nici cele din zonele țării noastre nu sunt neglijate. Doar că în tema din cadrul acestei competiții a venit și rândul Asiei. Sunt sigur că vor urma și altele, inclusiv România.
      S-auzim numai de bine, Sandule! 🙂

  5. Numeste-le cum vrei, eu sunt de acord sa merg in toate trei. Ma iei pe mine?? Sper ca nu s-a inscris nimeni pe lista. Mai Petrica, eu stiu si sah, joc cat vrei numai sa nu te plictisesti, sunt cuminte, mananc putin….. ia-ma pe mine cu tine. O seara buna!

Leave a Reply

