Căutând un cadou

Nu-i un lucru ușor să faci un cadou prin care să fii sigur că ajungi la inima celui căruia îl oferi. Iar dacă acesta este un bărbat, sarcina este și mai grea. Devine, însă, aproape imposibilă dacă cel care trebuie să aleagă cadoul este tot un bărbat, în cazul de față, eu.

Să nu mă înțelegeți greșit: îmi place să cumpăr și să ofer daruri de tot felul, dar destinația lor a fost, aproape în exclusivitate, femeile și copiii. Ce poate fi mai frumos și mai simplu decât să dăruiești sexului frumos flori, articole cosmetice sau de îmbrăcăminte? Succesul e garantat! E ca și cum ai da unor copii bomboane sau jucării. Dar când vrei să faci o surpriză de acest fel unui bărbat, e clar că nu-i deloc ușor, chiar dacă e prietenul tău cel mai bun și cunoști cam ce l-ar interesa. Doar nu vrei să-i cumperi un lucru banal, pe care l-ar găsi într-un magazin obișnuit din cartier. Degeaba ar simula el bucuria și surpriza, ți-ai da seama imediat că se preface și nu ți-ar pica deloc bine.

superblog

Datorită acestui considerent am apelat la un magazin online cu cadouri pentru bărbați, unde nu cred că a accesat și el. I se apropia aniversarea zile de naștere, o cifră rotundă prin care își schimba și prefixul, iar cadoul trebuia să fie pe măsură. Magazinul se numește MyMan.ro și are nenumărate produse pentru bărbații cu stil, așa cum este și amicul meu.

Servieta Vallombrosa Italia

Această servietă din piele de vițel tăbăcită, cred că o să facă o impresie excepțională, fiind foarte potrivită pentru oamenii care țin la imaginea lor. Nu putea să nu mă atragă, mai ales că-mi amintește de servieta cu care se mândrea tata, atunci când mergea și venea de serviciu și în care-mi aducea adesea cele mai surprinzătoare daruri. Deși servieta de mai sus e nouă și calitatea ei e mult superioară, parcă poartă în ea patina vremurilor apuse și te îndeamnă la nostalgie. Set sah din lemn si metal

Cred că ați pățit-o de mai multe ori ca, atunci când mergeți să luați un cadou pentru cineva, să nu puteți pleca fără să vă cadorisiți și voi, măcar cu unul, două… Cum să nu-mi împrospătez colecția cu table de șah, când am văzut minunăția de mai sus? Mai ales că aceasta e realizată din lemn de trandafir și de arțar, iar piesele sunt lucrate manual în metal și lemn.

Glob pamantesc

Totdeauna mi-am dorit să am un glob pământesc mare, peste care să-mi plimb privirea și să călătoresc imaginar prin locurile în care mă poartă… degetul . Exemplarul de mai sus face parte din gama cadouri decorative și e reproducerea globului realizat de Mercator, iar harta e aplicată manual. Probabil că această achiziție e o consecință a pasiunii mele pentru istorie și geografie, dar și a dorinței arzătoare de a cunoaște lumea în care trăim.

După cum vedeți, pe lângă cadoul pentru prietenul meu, m-am ales și eu cu două minunate achiziții, pe care nu le-aș fi găsit altfel. Sunt foarte muțumit, așa cum sunt sigur că va fi și cel care-i „vinovat” pentru aceste cumpărături.

Acest articol participă la competiția Spring SuperBlog 2015

23 thoughts on “Căutând un cadou

  1. Mmmm! Astea sunt cadouri cu stil, nu doar “mici atenţii” – cum obişnuim de multe ori.
    Cred că prietenul tău va fi tare încântat, orice îi va alege.
    Numai bine, dragă Petru şi un weekend frumos!🙂

    1. Sunt sigur că și prietenul meu o să aprecieze cadoul. După aia o să-i dau adresa site-ului, pentru ca să-mi ia și el, de ziua mea, tot de acolo!😉
      Să fii mult iubit și fericit, dragă Alex!🙂

      1. Măi Petru… eu am spus că nu am avut. Că şi acum, când nu mai sunt copil, cu puţin efort aş intra în una din aia. Serviete aveau bunicii mei, na. Cu din alea mergeau la fabrică şi în ele căutam ciocălăţele şi mere. Diplomat avea tata. Cu datele astea, ghici cât de tânără sunt ;P

  2. Servieta, ca si globul pamantesc imi par niste cadouri super, vintage! Chiar daca par “rupte” din trecut, ele astazi pot fi la moda, in mare voga. Mie mi-ar placea sa primesc cadou, in special globul pamantesc pt. ca…prietenii stiu de ce!😉
    Mult succes si inspiratie pe mai departe! Duminica linistita tuturor!🙂

    1. Și eu, considerându-mă un prieten de-al tău, știu de ce ai alege globul pământesc. Pasiunea ta pentru călătorii, mi-a accentuat și mai mult dorința de a vedea cât mai multe locuri din țară și de pe tot Pământul pe care trăim.
      Să ne fie cât mai multe dorințe împlinite!🙂

  3. Excelent site. Mulţumesc pentru link. Singurul lucru pe care nu îl înţeleg e acela că pare dedicat bărbaţilor. Eroare. Am găsit un cadou deosebit pentru sora mea, profesoară: un set cu cerneală şi pană şi/ori peniţă. Trebuie acum să aleg din multele variante. Repet mulţumirile.
    PS site-ul mi-a amintit de o carte a lui Georges Petec – “Lucrurile”. Are doar obiecte de poveste. Promit să ţi-o descriu atunci când o voi descoperi prin haosul meu din bibliotecă.

    1. Sunt încântat că ți-am atras atenția, prin acest articol. De fapt ai dreptate și nu există niciodată delimitări precise între sexe, nici când vine vorba de cumpărături. Doar că aici am găsit mai multe oferte pe placul meu și al prietenilor pe care-i cunosc.
      Aștept să revii cu detalii despre cartea lui George Petec.

  4. Nu prea am inteles ce ai cumparat pentru prietenul tau. Servieta de perceptor?? Asta ma speria in copilarie….. venea mereu cand ai mei nu aveau bani sa plateasca impozitul pe casa. Striga ala in gura mare pe strada si chiar daca eram doar un copil as fi intrat in pamant de rusine. Cred ca va fi impresionat de cadou mai ales daca are si atitudine sa-l foloseasca. Stii ca pentru orice lucru ce ni-l cumparam trebuie sa avem o anumita tinuta interioara sa-l punem in valoare. Ma bucur pentru ca ti-ai cumparat acel glob pamantesc. Poate ca te hotarasti sa ma iei si pe mine in India mai ales ca ai acum posibilitatea sa vezi pe harta ce traseu sa urmezi si locuri unde sa ma duci. Ca sa nu te plictisesti cu mine, iti promit ca voi face si cateva partide de sah. La cat esti tu de bun la sah, stiu ca nu am sanse sa te bat dar tot te hartui. Ha ha ha….. ce vise am??!!

    1. Tatăl meu n-a fost perceptor și totuși avea o servietă de felul acesta!😛
      E drept că nu era din piele și nici nouă nu era, dar o purta cu mândrie, vrând să arate cât de important este el.😉 Iar la noi, copiii, a ținut, și toată strada credea că e un om foarte important.
      Iară vrei să mă bați la șah? Da’ ce ț-am făcut, Crinuță?🙄

Leave a Reply

