Bancuri

BANCURILE SĂPTĂMÂNII
.
* O capră către o pisică:
– Voi pisicile, de ce vă ascundeți când faceți sex?
– Pentru ca oamenii să nu ne folosească stilul. Pe al vostru l-au copiat deja.
.
* – Mamă, ce înseamnă virgin?
– Când mama și tata se iubesc foarte mult… și ei vor să își arate asta…
– Tata îi dă un cadou lui mama?
– Tata face ceva special cu mama… el își pune ceva în… ce are mama mai special… și asta o face foarte fericită… și tata devine foarte fericit, iar acolo are loc o explozie… Tata are multe semințe și o cursă începe între semințe, care dintre ele ajunge primul la oul mamei… Asta se numește când ei fac dragoste… Ei bine, până când ei fac asta… se numește VIRGIN!… răsuflă ușurată mămica.
– Ok, mamă, am înțeles perfect, atunci ce înseamnă ulei EXTRA VIRGIN?
.
* Doi bețivi, la o bere:
– Auzi, Costică, azi îmi sărbătoresc nunta de tablă!
– Ce sărbătoare mai e și asta?, întreabă celălalt.
– Se împlinesc cinci ani de când nevastă-mea îmi dă să mănânc numai conserve.
.
* Mama și fiica merg la ginecolog la control. După control, mama citește rezultatele și observă o mică diferență la fișa fiicei, și anume: la mamă apărea H.P., iar la fiică H.H.P. Îngrijorată, mama merge la ginecolog și îl întreabă:
– Ce înseamnă H.P.?
Ginecologul: – Himen perforat!
Mama: – Dar H.H.P.?
Ginecologul: – Himen harcea parcea!
.
* O ambulanță gonește pe străzi și, la o intersecție, răstoarnă și accidentează un pieton. Șoferul coboară imediat, ridică victima, o instalează pe targă și continuă drumul spre spital. La un moment dat, se întoarce zâmbind spre accidentat și îi spune:
– Ce noroc formidabil ați avut că treceam pe aici!
.
* Vine un student la căminul de fete. Paznicul întreabă:
– La cine mergeți?
Studentul: – La cine mă sfătuiți?
.
* Un român vizitează Vaticanul. După o vreme i se face foame și începe să caute un restaurant. În căutările sale, este acostat de către un proxenet:
– Hei! Una ragazza blonda, bella!…
Cum românul nu știa italiană, încearcă să îi explice că el caută un restaurant, ca să mănânce:
– Papa, papa!…
După un timp apare din nou proxenetul:
– Hei! Una ragazza bruna, bella!…
Românul, în continuare preocupat de problema lui, îi răspunde:
– Papa, papa!…
După un alt răstimp, proxenetul apare din nou, zicând:
– Hei! Papa dice che no, ma io ho trovato due cardinali!…
.
* Vecinul meu mi-a bătut la ușă disperat:
– Vecine, pot să folosesc telefonul tău? Un deputat a fost călcat de o mașină pe trecerea de pietoni și sângerează abundent!
– Păi de ce nu-l folosești pe al tău?, l-am întrebat.
– Am meu n-are cameră foto!
.
* Merg în vizită la o colegă de serviciu. Cum îmi deschide ușa, cei doi dalmațieni sar pe mine și încep să mă lingă pe față, pe nas, pe gură… Eu ce să fac… Colega mea e frumoasă… nu puteam să le trag un șut în fund potăilor, că se supăra colega pe mine!
Sufăr în tăcere, cu zâmbetul pe buze… Peste vreo cinci minute, vine și comanda izbăvitoare a colegei mele:
– Max! Rex! Lăsați-l pe Nicușor în pace și faceți ce-ați făcut până să avem musafiri!
Potăile, foarte ascultătoare, se așează pe parchet și încep tacticoase să se lingă în fund…
.
* Se face un sondaj în legătură cu metodele contraceptive folosite de diverse cupluri.
Primul cuplu răspunde că folosește prezervativul, al doilea că folosește pastile și așa mai departe.
Ajung cei cu sondajul la o altă familie, bat la ușă. Le deschide Maria – înaltă de peste doi metri.
– Ne spuneți, vă rugăm, ce metodă contraceptivă folosiți?
– Sigur că da. Metoda „pupila-scăunel”.
– Cum vine asta?
Maria strigă cu putere: – Ioaneeee!
Și apare Ion, înalt de un metru și nițel.
– Îl vedeți? Eu sunt înaltă, iar el e micuț. Noi o facem în picioare. Pe el îl urc pe un scăunel. Când începe să mă lucreze, mă uit foarte atentă în ochii lui, iar când văd că i se dilată pupila, trag un șut la scăunel.

23 thoughts on “Bancuri

  1. Super bancuurile, Petru. Numai bune pentru a începe săptămână cu bună dispoziţie. Mulţumesc pentru porţia de râs. Mi-au picat foarte bine. O săptămână rodnică şi numai bucurii îţi doresc, Petru! 🙂

    1. Plăcerea a fost mare și din partea mea, iar dacă am reușit să te înveselesc este cu atât mai îmbucurător. Să-ți fie zâmbetul larg și persistent, în toate zilele săptămânii, Ștefania! 🙂

Leave a Reply

