Peșteri

.
Sursa: Google

24 thoughts on “Peșteri

    1. Se pare că mai avem ceva în comun: niciunul din noi n-a văzut în realitate astfel de minunății. Și cât de mult m-au fascinat povestirile despre ele, încă din timpul școlii!🙂

  1. Ce frumoase sunt! Natura, a fost, este şi va fi pentru totdeauna, cel mai mare artist din univers. Operele ei sunt inegalabile.
    O zi minunată îţi doresc, Petru şi numai bucurii!🙂

    1. Epitetele tale sunt mai mult decât potrivite, dragă prietenă. Sunt locuri pe care nicio măiestrie omenească nu o mai poate egala, ci doar a o face mai pe înțelesul nostru.
      Să-ți fie frumusețea mereu la îndemână, Ștefania!🙂

    1. E un vis pe care mi-ar plăcea să-l urmez și eu, de multă vreme. Dar că nu văd cum s-ar putea realiza, la fel ca multe altele. Așa că, mă mulțumesc cu ceea ce văd și-ți mulțumesc că ești alături de mine!🙂

  2. Adevărate minunăţii ale naturii! Iar ţara noastră este foarte bogată în asemenea “monumente”. Câteva le-am vizitat şi eu şi m-au impresionat mult.
    Numai bine, dragă Petru! 🙂

    1. Nu pot decât să-mi închipui cât de frumos trebuie să fie la fața locului! Ești un norocos dacă ai reușit să vizitezi astfel de „muzee naturale”.
      Toate cele bune, dragă Alex!🙂

Leave a Reply

