Farmecul primăverii

Nu știu cum e în alte locuri, dar pe la noi e obiceiul ca în fiecare primăvară, odată cu natura înconjurătoare, să ne înnoim și noi, oamenii, dar și casele în care viețuim. Îmi amintesc cum, de mici copii, mama ne cumpăra haine noi, din cap până-n picioare, și ne ducea apoi la biserică pentru a ne spovedi. Tot în această perioadă a anului, era vremea curățeniei în curte și în casă. Tata vopsea pomii și curăța pământul, iar mama zugrăvea pereții camerelor și făcea curățenie. Era mult de lucru și fiecare dintre noi își aducea aportul, după puterile sale. Era și greu, fiindcă pe vremea aceea nu se găseau produse performante de curățat, așa cum se găsesc astăzi.

farmecProdusele Nufăr și Triumf, oferite de Farmec,  sunt ajutoarele cele mai profesionale în munca noastră de curățenie , de împrospătare a spațiilor în care trăim. Prin utilizarea lor, ne facem munca mai ușoară și rezultatul e desăvârșit.

https://i2.wp.com/super-blog.eu/wp-content/uploads/5599-Triumf-bucatarie-350.png

Soluția Triumf pentru bucătărie îndepărtează foarte ușor murdăria de pe suprafețele emailate, din inox, marmură sau ceramică. De asemenea, triumfăm ușor și la curățarea  murdăriei de pe plită, din cuptorul aragazului sau de la cel cu microunde.

5585_ Nufar Mobilier serveteleCu șervețelele de unică folosință Nufăr pentru mobilier, impregnate cu o soluție specială, îndepărtăm cu ușurință praful și amprentele, redând culoarea și aspectul original al suprafețelor curățate.

Soluția pentru geamuri, Nufăr, ne e de un real folos în înlăturarea murdăriei de pe suprafețele de sticlă și e bine s-o avem mereu la îndemână, nu numai cu prilejul marilor curățenii.
Sunt doar trei produse din larga gamă de oferte Farmec, pentru curățenia și întreținerea locuinței. Vă invit să accesați site-ul companiei, să alegeți ce vă place și să comandați. Eu am făcut-o și locuința-mi arată mai strălucitoare și mai primitoare. Acesta e farmecul primăverii și a prospețimii pe care ne-o insuflă.
.
Articolul participă la competiția Spring SuperBlog 2015

19 thoughts on “Farmecul primăverii

  1. Super! Vad ca te pregatesti de insuratoare. Apreciez faptul ca te documentezi in privinta produselor de curatenie si chiar sugerezi si altora (barbatilor li te adresezi???) sa foloseasca gama de produse in care ai tu incredere. Te asigur ca ai ales bine produsele din gama “Farmec”, sunt eficiente si-ti vor usura munca. O zi faina, faina sa ai!

    1. Mă adresez atât bărbaților cât și femeilor, pentru că, trebuie să recunoaștem, curățenia nu ține cont de sex, vârstă sau alte categorii de oameni. Depinde de educația primită și de produsele pe care le folosim.
      Expresia „o zi faină” era cea pe care îmi plăcea s-o folosesc eu! Acu’ nu-mi rămâne decât să-ți urez o duminică teribil de frumoasă!😉

  2. Mi-amintesc cu drag ca noi ne innoiam in duminica Pastelui, cu hainute si incaltari. Iar mama cumpara mereu cate ceva nou pt. casa; fie o fata de masa noua, fie un set nou de farfurii, vreun bibelou, etc.🙂
    Iar ca produse de curatat foarte bune din marca Triumf, era o pudra abraziva excelenta, ii zicea tix, care curata chiuvetele acelea vechi, din fonta si baile. Dupa ce le frecam cu tix si le limpezeam cu apa, ramaneau albe si stralucitoare. La fel se intampla si curatand aragazurile. Nu stiu daca mai exista asemenea agent de curatare dar bun mai era pe atunci! Mult succes in continuare si un sfarsit de saptamana curat si stralucitor!

    1. Se vede treaba că obiceiul primenirii de primăvara a fost și este predominant în toată țara. La fel și cel al înnoirii hainelor sau a curățeniei sufletești și trupești, prin post și spovedanie.
      Mulțumesc, cu aceeași ardoare, pentru urări și aprecieri, dragă prietenă!

    1. Am văzut cu ochii mei ce frumos și curat e în hotelul tău și nu pot să spun decât „jos pălăria!”.
      O duminică din cea mai fericită îți doresc, dragă Gabi!🙂

  3. Pe vremuri nu prea indepartate, parintii si bunicii nostri nu faceau ” curatenia de primavara ” cu ” farmec ” ci cu mult drag si hotarare iar OGRADA, stralucea de curatenie ! 🙂
    O zi plina de farmec, prietene ! 🙂
    Aliosa.

    1. E foarte adevărat ce spui, dragă prietene, iar acele vremuri au lăsat un farmec aparte în nostalgia amintirilor noastre. Era greu, dar puneam cu toții mâna și o făceam cu convingere, fără să așteptăm multe imbolduri. Astăzi, apelăm la avantajele produselor, căci timpul ne e tot mai prețios, iar ajutoarele mai puține.
      Să-ți fie ziua fermecătoare și ție, Sandule!🙂

  4. Sunt foarte bune produsele Farmec şi ne uşurează atât de mult munca, mai ales acum că suntem prinşi cu toţii în febra curăţeniei de primăvară şi cu toţii ne pregătim să celebrăm cum se cuvine Sărbătorilor Pascale, atât curaţi sufleteşte cât şi în casele noastre.
    Zile frumoase şi numai bucurii îţi dores, Petru.🙂

    1. Dacă și tu ești convinsă de eficiența produselor Farmec, e clar că nu există niciun dubiu privind necesitatea lor în gospodăria fiecărui om. Îți mulțumesc pentru adeziune și îți doresc să ai parte de o curățenie sclipitoare, cu efort cât mai redus!
      Să-ți fie după-amiaza sublimă, Ștefania!🙂

  5. Îmi plac produsele Farmec, sunt cu adevărat bune şi convenabile la preţ. O să caut negreşi şerveţelele pentru mobilă. Acum am aflat despre ele şi sunt foarte interesante şi atât de practice.
    Numai bine, dragă Petru!🙂

    1. Mult succes la cumpărături și spor la curățenia de primăvară! Că acușica-i aici Duminica Florilor și apoi Paștele.🙂
      O săptămână rodnică îți doresc, dragă Alex!🙂

  6. Mi-ai amintit de copilaria mea, am un sentiment de regret al timpurilor cand eram suflete curate, pure, de mama mea care nu mai este si de primaverile adevarate, cand faceam curat in casa si gradina, pregatindu-ne pentru ” renastere ”…. singurele care mi-au ramas in memorie, restul fiind doar o lupta pentru supravietuire. Multumesc !

    1. E bine că am rămas cu amintiri plăcute, prin care ne îndulcim viața de zi cu zi. Eu îți mulțumesc pentru vizită și-ți doresc o săptămână binecuvântată, dragă prietenă!🙂

  7. Stii ce curiozitate am? Cum se spala cu lesie (apa cu cenusa). Cica se folosea, inainte de aparitia produsele Farmec. Bine, sunt mai multe produse, dar cele promovate de tine sunt cele mai bune.🙂

    1. Și mama mea a spălat cu leșie cât a trăit, iar în unele zone persistă acest obicei, până în zilele noastre. Mai ales înainte de începerea posturilor lungi, când se curăță vasele de grăsimi.

Leave a Reply

