Umorul zile de azi

BANCURILE SĂPTĂMÂNII
.
* Merge un tânăr în autobuz. Stă pe scaun și citește o carte.
Intră o doamnă în vârstă, iar tânărul, foarte amabil din fire, se ridică în picioare și îi oferă locul. Doamna se așază și zice:
– Tinere, dumneata cred că ești din Cluj.
– Da, așa e, dar de unde v-ați dat seama?
– Păi ați fost amabil și mi-ați oferit locul!
Tânărul: – Și Dvs. sunteți din București?!
– Așa e! Cum v-ați dat seama?!
– Păi nu ați spus mulțumesc!
.
* Soacra unui bărbat a plecat la plajă și nu s-a mai întors, așa că el anunță poliția.
Peste o săptămână vine un polițist și-i spune:
– Avem pentru dumneavoastră trei vești: una rea, una bună și una foarte bună.
– Începeți cu cea rea.
– Soacra dvs. s-a înecat – noi am scos-o din apă.
– Care e vestea cea bună?
– Am strâns de pe ea o găleată de raci.
– Dar cea foarte bună?
– Mâine o scoatem din nou și vă invităm la o bere.
.
* Trebuie să știi cum te echipezi atunci când ieși la alergat. A trecut unul pe lângă mine în mare viteză, complet greșit îmbrăcat: avea blugi, geacă și o poșetă de damă.
.
* – Pentru obezitatea dumneavoastră e nevoie doar de o ușoară gimnastică.
– Vă referiți la genoflexiuni, domnule doctor?
– Nu! E suficient să dați negativ din cap când vi se aduce mâncare…
.
* La primărie, după câteva încercări nereușite de a oficia căsătoria, primarul se adresează tânărului mire:
– Tinere, la întrebarea „sunteți de acord s-o luați în căsătorie pe domnișoara în cauză”, răspundeți cu „DA”, nu cu „fie ce-o fi”!
.
* Doi vânători stau la pândă într-un tufiș, când deasupra lor trece unu’ cu un deltaplan.
Vânătorii nu stau pe gânduri, duc armele la ochi și trag.
– Ce-o fi fost drăcovenia asta?
– Vreun vultur, ceva… Da’ bine că a dat drumu’ omului…
.
* Era o zi superbă de vară și indianul se întoarce acasă pe un cal alb, înspumat. În vale, indianca spăla rufele liniștită. Și cum vine indianul în viteză, oprește calul chiar pe marginea văii. Dintr-o dată, o rocă mare de calcar se desprinde și se rostogolește până ajunge la indiancă și o face varză. La care, indianul:
– Vaaaiiii, fir-ar să fie… e a treia mașină de spălat distrusă de calcar!!!
.
* Doctorul: – Luați, cumva, tablete pentru slăbit?
– Iau.
– Și, câte luați?
– Câte?!… Păi, până mă satur!
.
* – Unde dispare barza, după ce aduce copilul?
– Înapoi în pantaloni.
.
* – Ce v-ar plăcea?, mă întreabă barmanul
– Ce mi-ar plăcea?… Păi, o casă mai mare, bani mai mulți și o soție mult mai frumoasă.
– Nu, zise barmanul calm, am vrut să zic: „Ce doriți?”
– Îmi doresc să câștig la loterie, să moară soacră-mea, și copilu’ să se nască sănătos.
– Ce să fie???…, zise barmanul, începând să-și piardă răbdarea.
– Băiat sau fată… nu contează, îi spun.
– Domnule (enervat de-a dreptul), m-ai înțeles greșit, te-am întrebat doar: „Ce vrei să bei??!”
– Aaa… îi zic, păi de ce nu spui așa?!… Ce ai?
Barmanul: – Absolut nimic! Sunt perfect sănătos!!!
.
* Un canibal mititel se apropie de o plajă și vede trei nudiste. Canibalul, curios, se duce la un alt canibal mai bătrân și-l întreabă:
– Ce fac fetele astea aici?
– Se prăjesc la soare?
– Dar ce, crude nu-s bune?
.
BANCURI CU SOMALEZI
.
* – Ce reprezintă codurile de bare de pe produsele din Somalia?
– Pozele lucrătorilor din fabrică!
.
* Niște copii somalezi se jucau de-a v-ați ascunselea. La un moment dat, unul dintre ei zice:
– Ha, ha, te-am văzut! Ieși afară de după mătură!
– Nu-i cinstit, m-au împins ceilalți afară!
.
* – Ce înseamnă dacă găsești un bob de orez în chiuvetă?
– A vomitat un somalez.
– Și ce înseamnă dacă vezi două?
– A vomitat toată noaptea.
.
* – Câți somalezi încap într-un autobuz?
– Toți.
.
* – Cum se salută somalezii?
– Ce vânt te aduce?

37 thoughts on “Umorul zile de azi

  1. Citind BANCURILE postate
    Ziua e mult mai frumoasa
    Sa ai PETRU sanatate
    Si la pranz masa gustoasa ! 🙂
    O duminica plina de umor ! 🙂
    Aliosa.
    PS !
    Serena Williams s-a retras din competitie

    SIMONA HALEP va juca FINALA
    Eu am avut o premonitie ………………….
    La ora 20.00 ( ora Romaniei ) ……………..
    SIMONA HALEP( Rou ) – JELENA JANCOVIK ( SRB) !🙂

    Hai SIMONA !!! 🙂 🙂 🙂

      1. Asa sa faci Petru !
        Sa fii cu ochii pe FINALA si cu mana pe sticla cu PALINCA ! 🙂

        Hai SIMONA ! 🙂
        O seara edenica ! 🙂
        Aliosa.

  2. Mi-ai înveselit ziua cu alegerile tale, Petru, în acestă duminică mohorâtă , când ceru-i tare supărat şi parcă dă a plânge.
    Îţi mulţumesc mult, pentru asta.
    O duminică veselă şi relaxantă îţi doresc şi numai bine! 🙂

    1. Ne înveselim fiecare cu ce avem în gând și suflet, mai ales dacă vremea diferă de la o zonă la alta. Fiind senin la mine, vreau să-ți transmit starea de bine pe care o simt eu. Dar e, mai ales, o recunoștință pentru frumusețile primite mereu de la tine.
      Toate cele bune și frumoase, Ștefania!🙂

  3. Nu stiu daca ai avut rabdare sa urmaresti timp de 2 ( doua ) ore si 37 de minute partida
    SIMONA HALEP ( Rou ) – Jelena Jancovici ( Srb )
    2-6 ; 7-5; 6-4 !!! 🙂 🙂 🙂

    dar eu am avut si nu regret !!! 🙂 🙂 🙂
    Noapte buna, Petru ! 🙂
    Aliosa.

    1. Eram sigur că vei fi cu ochii pe micul ecran și cu inima aproape de Simona Halep! Trebuie să recunosc că eu n-am rezistat tensiunii până la capăt, dar prima știre de la ora 6 a fost cea în care am aflat despre marea victorie a tenismenei noastre.🙂
      Îți doresc o săptămână de bucurie continuă, Sandule!🙂

  4. Ha, ha! Mulţumiri pentru porţia bună de râs, dragă Petru! Bancul cu soacra a fost… mortal!😀 Ca şi celelalte.
    Îţi doresc o nouă săptămână cât mai frumoasă şi cu multe bucurii!🙂

    PS. Oricum, am început cu marea bucurie oferită de Simona, cu victoria ei strălucită! Bravo, Simona!

    1. Sunt încântat că ți-am luminat chipul măcar cu un zâmbet, pentru că sufletul ți l-a bucurat Simona, la fel cum a făcut-o pentru toți românii, mândri de prestația ei!
      S-auzim numai de bine, dragă Alex!🙂

Leave a Reply

