Ziua Bloggerilor Super

Iată cum, parcă pe nesimțite, am ajuns la proba nr. 10, și ultima, a competiției Spring SuperBlog 2015. O cifră frumoasă, care mă face să-mi doresc ca ea să se reflecte și în nota mult visată, adică de 10 ori câte 10! Mai ales că, prin aceste rânduri, sunt invitat să-mi depun candidatura la nășirea unei zile foarte importante pentru bloggerii cei mai curajoși: Ziua Partenerului SuperBlog. Mai precis, când aș crede eu că-i cel mai bine să fie sărbătorită.

Dacă ar fi după mine, aș sărbători-o în fiecare zi, pentru că simt o mică festivitate de fiecare dată când postez un articol nou. Așa cum femeia ar trebui sărbătorită în toate zilele anului, nu numai de 8 Martie, copilul e bine să-l ocrotim și fericim mereu, nu doar la 1 Iunie, tot atât de bine ar fi dacă fiecare blogger partener s-ar bucura zilnic de sărbătoare, într-un fel sau altul.

sustinSSB2015-200x200

 

Dar dacă se cere neapărat să aleg o zi anume, care să fie trecută cu majuscule într-un calendar al culturii noastre, atunci voi asocia acea zi cu data în care se face premierea câștigătorilor din competiția de toamnă a SuperBlog, cel mai mare și apreciat concurs de acest gen. Iar ca să fiu mai precis, aș zice că a doua sâmbătă din luna decembrie, când mulți bloggeri din toată țara se adună într-o stațiune, se cunosc mai bine și închină câte o cupă de șampanie. E luna când iarna-i la început și anul către sfârșit, e Luna Cadourilor și a Sărbătorilor de Iarnă. E tocmai luna potrivită pentru a-i sărbători pe cei care stau un an de zile aplecați asupra tastaturii. Iar weekendul e necesar pentru ca ei să se poată aduna din toate colțurile țării.

Dacă sugestia mea va avea câștig de cauză sau nu, eu voi mediatiza oricum acea zi, în primul rând pe acest blog și apoi pe toate celelalte la care sunt invitat să comentez. Iar pentru a contribui la atmosfera de bună dispoziție a unei astfel de sărbători, îmi permit să fac și o dedicație în versuri:

Foaie verde trei căpițe,

Dragi bloggeri și bloggerițe,

Sunteți foarte inspirați

Dacă vă Superblogați!

Acest articol participă la competiția Spring SuperBlog 2015

20 thoughts on “Ziua Bloggerilor Super

    1. Cel mai important este că am ajuns cu bine la final și de această dată. Săru-mâna pentru aprecierile și încurajările cu care m-ai ajutat pe tot parcursul competiției. Zile senine și calde îți doresc!🙂

  1. Mult succes Petru, îl meriţi din plin. Sper c să fi răsplătit pe măsura. Dacă ar depinde de mine , eu ţi-aş da nota 10, pentru fiecare articol în parte pentru că meriţi din plin.
    O seară minunată îşi doresc, Petru 🙂

    1. Ar fi prea frumos să fie și juriul atât de darnic și drăguț ca și tine, dragă prietenă! Dar mă bucur la fel de mult că-mi dai nota maximă, chiar dacă-i în afara concursului!
      Să-ți fie ziua superbă, Ștefania!🙂

  2. Felicitari pentru postare
    Si sa ” ei ” cu mult ” suicces” fratioare
    Premiul Intai cu Strigare
    In marea si benefica incercare !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

Leave a Reply

