10 lucruri care dau de gol o femeie infidelă

În 2012, sondajul askmen.com a arătat că 30% dintre femei și-ar înșela iubitul dacă ar ști că acesta nu va afla niciodată. Asta înseamnă că, în ciuda credinței că bărbații înșală mai mult ca femeile, nici doamnele nu stau deloc rău la capitolul aventuri. Dar se prefac oare atât de bine? Iată 10 semne care dau de gol o femeie aventurieră:

femei

Se îndepărtează de familia/prietenii lui. Dacă o femeie începe să inventeze scuze peste noapte, pentru a lipsi de la întâlnirile în familie sau cu prietenii, asta înseamnă că are ceva de ascuns. De multe ori, o femeie va evita să se întâlnească cu persoanele dragi iubitului din rușine, simțind că îl trădează atât pe el, cât și pe ei, care o cred o inocentă.

Găsește întotdeauna motiv de ceartă. Nu își mai tratează iubitul cu respect, nu îl mai apreciază pentru ajutorul care i-l dă, ci îi vede fiecare defect și îl critică fără încetare. Acesta este un semn că și-a găsit pe altcineva și încearcă să se simtă mai puțin vinovată, justificându-și trădarea prin comportamentul lui greșit.

Are un prieten misterios. Apariția unui nou „amic” în peisaj este unul din cele mai clare semne că o femeie are o aventură. Poate fi vorba de un coleg de muncă cu care se înțelege foarte bine și iese în oraș, dar pe care nu vrea să îl prezinte iubitului și despre care nu vorbește niciodată acasă.

Amână întâlniri ca să se vadă cu el. O femeie va fi atât de absorbită de noua ei relație, încât nu va mai ține cont de aranjamentele anterioare. Va inventa tot felul de scuze pentru a evita să se întâlnească cu prietenul ei.

E mult mai atentă cu înfățișarea sa și se îmbracă în haine sexy. După câteva luni de la începutul relației, o femeie devine confortabilă cu cel de lângă el și își iartă micile scăpări – lipsa machiajului într-o zi, părul dezordonat…, ieșiri în haine de casă… Dacă, aproape peste noapte, ea începe să își reia vechile obiceiuri, pune din nou accent pe ținută, machiaj, ba chiar își alege haine foarte sexy de fiecare dată când iese în oraș, e foarte posibil să aibă un amant pe care încearcă să-l impresioneze.

Eu, nu „noi”. Dacă înainte își făcea toate planurile în cuplu, acum arată o independență ieșită din comun. Nu mai există „noi”, ci eu. Face tot posibilul să aibă activități de femeie singură, nu cuplată, și nu mai cere ajutorul sau părerea iubitului.

Nu mai are chef de sex. La început, nu existau reguli în cuplu. Cei doi ajungeau în pat când voiau, cum voiau, dar în ultima vreme spontaneitatea și dorința au zburat pe fereastră. Ea face eforturi să fie cu iubitul și, chiar și atunci, sexul apare ca o normă, nu ca o plăcere.

Își schimbă programul așa cum vrea ea, fără să anunțe. E foarte probabil ca o femeie să înșele atunci când ascunde planurile ei de peste zi și aranjează călătorii departe de iubit, ca „sarcină de muncă”.

Își tratează iubitul cu indiferență. Nu îl laudă, nici nu îl critică, ci pur și simplu îl tratează ca pe un nimeni. Face câteva remarci, dar stă la distanță și nu îi mai pasă de nimic din ceea ce îl pasionează pe cel de lângă ea.

25 thoughts on “10 lucruri care dau de gol o femeie infidelă

  1. ” 10 lucruri care dau de gol o femeie infidelă ”, daca acea femeie mai are mici scrupule, daca nu mai are nimic, joaca teatru de se mira si ea, cat de talentata este. Personal, am preferat sa divortez decat sa ma insel pe mine insami, dar am cunoscut categorii de oameni, care ma socheaza si in ziua de astazi. Dar din punctul meu de vedere, femeile inseala mai putin fiindca ele sunt preocupate sa nasca si sa cresca proprii copii, pe cata vreme barbatii au timp liber si fiecare si-l foloseste, la o bere, la un fotbal, la ” niste femei”’, fiecare cum poate, in ultima vreme tradarea si infidelitatea ajungand la cote maxime iar copii care au de suferit. Bun articol ! Multumim !

    1. Fiind un om pățit, trebuie să recunosc veridicitatea constatărilor de mai sus, pentru că le-am văzut cu ochii mei și le-am simțit pe pielea mea. E drept că niciun om nu-i „ușă de biserică”, dar când minciuna și infidelitatea e prea evidentă, devine un calvar pentru victimă. Îți mulțumesc frumos pentru comentariu, apreciere și reblogare, Georgeta! 🙂

      1. Eu din acest motiv am si divortat fiindca nu intelegeam sa fiu inselata, tradata, de tatal copiilor mei, de catre barbatul caruia imi daruisem intreaga fiinta, cu nunta si tot tacamul, care ma jignea continuu spunandu-mi ca eu eram cea vinovata ca inventam, ca el nu umbla cu nimeni, ca sunt geloasa fara motive, pana au ajuns ” iubitele ” lui la usa mea, cu biletele de dragoste, cu lacrimi pe obraz, pe care trebuia sa le si compatimesc … fiind foarte indragostite fiindca fostul meu sot le canta serenade la chitara si ele picau una dupa alta … atfel am inteles situatia, m-am scarbit, mi-am luat copii, am divortat si am plecat. De atunci nu suport infidelitatea si am ramas singura …

  2. Complicată treaba aceasta cu infidelitatea (emoțională mai ales, căci cea de carne este un lucru comun și acceptat al societății în care trăim) și greu de acuzat, de scuzat. Consider, cu tărie chiar, că atunci când vezi că nu merge, când îți place altcineva, îți strângi ,,lucrurile” și pleci acolo unde ți-e mai bine. Când e Iubire adevărată nu ai nevoie de altcineva. Când vrei să te dedici unui vis pe care tu singur/ă l-ai ales nu te uiți la o emoție de câteva zile, nopți etc. Trecând de infidelitatea de carne, cu toții înșelăm cu mintea. Pot să mă războiesc cu oricine pe tema aceasta. Și eu mă uit la femeile frumoase și-mi plac, așa că înțeleg bărbații. Și mă uit și la bărbații frumoșii și-mi plac. Cu toții avem lucruri refulate, dorințe ascunse…nu există apartenență totală. De câte ori m-am îndrăgostit și re-îndrăgostit, deși iubeam pe cineva ar însemna că ar trebui să mă ard pe un rug singură. Însă, sunt ,,bine mersi” și nu mă condamn pentru imaginația mea bogată. Râd!

    1. Problema cea mai gravă e că mulți confundă iubirea (de fapt pasiunea) carnală, cu cea emoțională, admirativă și apreciativă. De aici provine și greșeala prin care se susține „dragostea la prima vedere”, ce nu poate fi decât o dorință sexuală, din moment ce nu cunoști încă persoana de care te-ai „îndrăgostit”. Nu plâng.

  3. Nu este exclusa o stare de empatie, care se poate mentine la nivel intim, fara a insemna infidelitate.Am in vedere acele momente tranzitorii, cand iti place o persoana, te simti bine cu gandul la ea, dar nu faci pasul decisiv al infidelitatii, deoarece prevalează respectul de sine, şi pudoarea care nu îngăduie greşeala.
    Paradoxal, deşi slab, Universul feminin este caracterizat de emoţie, mult mai puternică, decât plăcerile de altă natură.
    În mare, apreciind.
    Onu

    1. Apreciind, la rândul meu, acest punct de vedere, recunosc că femeile pe care le-am cunoscut (în măsura în care se poate), au dat dovadă de pasiuni emotive exagerate și inexplicabile pentru un bărbat care caută, cât de cât, o bază în sprijinul sentimentelor afective. Nu am reușit să le găsesc atunci, iar acum cred că-i mai bine să las lucrurile așa.
      Mulțumesc pentru intervenție!

  4. Am avut un soţ care îşi făcea de cap. Doar eu nu ştiam. Când am aflat, s-a terminat. După 89, după peste 25 de ani pierduţi. Trecuse vremea dosarelor de cadre şi se simţea “liber”. Nu am cunoscut nicio femeie care să-mi spună că îşi înşeală soţul. Doar vreo două, din bârfe, deci neconcludent.

    1. Se știe că întotdeauna partenerul e ultimul care află de aventurile perechii sale, iar explicațiile obișnuite sunt de genul: „păi nu voiam să vă stric căsnicia”. Ca și cum nu era deja stricată. Adevărul e că lumii îi place să vadă cum este încornorat un cunoscut.

  5. Da, exista semnale de tot felu, oricum exista o vorba, pe cineva nu cunosti nici dupa ce ai mancat un sac de sare cu el…chestia e de incredere reciproca si sa gasesti pe cineva in care sa te increzi 😀

  6. Nu sunt zece lucruri specifice doar femeii adultere…..Cele zece lucruri ii tradeaza si pe barbatii infideli. Sunt comune atat femeii cat si barbatului. Majoritatea femeilor care inseala nu-si neglijeaza caminul, copiii si chiar daca nu-l pupa-n frunte pe incornorat , ii spala camasile si nu numai, gateste, face piata …etc. Daca se va intampla sa aiba un copil dintr-o relatie pasagera nu se va dezice ca nu-i al ei, ci isi va asuma raspunderea cresterii si educarii lui. Ma asteptam sa-mi dai zece lucruri care o tradeaza doar pe femeia infidela, altele decat il tradeaza pe barbat. O seara faina!

    1. Se putea să nu sari tu în ajutorul femeii?! 😉 Dacă era vorba de bărbații infideli sau violenți, despre care am pomenit în alte articole, sunt sigur că nu le-ai fi găsit circumstanțe atenuante, ci ai fi extins păcatele asupra tuturor. Se vede treaba că te-a supărat rău vreunul și acum vrei să te răzbuni pe toți. 🙂

  7. Tocmai ce am citit despre un website francez care a intrat in atentia procuraturii franceze plus a ziarelor deoarece incuraja hook-ups pt persoane casatorite si acum se punea problema daca acest lucru era legal cf legislatia familiei din Franta in sens ca nu trebuie nileni sa incurajeze distrugerea familiei ba chiar sa mai si profite din ea in afara de persoanele care au intrat prin contract legal in acea familie. Dar se punea intrebarea culturala ca exista o traditie istorica a amantilor si amantelor in Franta si asta nu duce la destramarea familie i ci chiar la mentinerea ei. Pana la urma cred ca website-jl are voie sa continue insa totusi trebuie sa-si schimbe cumva reclama de gen sa nu zica numai hook-up doar pt persoane casatorite, ci sa zica hook-up in principal pt persoane care tin la integritatea legaturii lor conjugale. Ma rog era si o chestie de ca incuraja prostituati neoficiali sa-si vanda serviciile in mod neoficial pe acel website. E ceva ff complicat care dupa parerea mea nu poate fi rezolvat decat prin legalizarea prostitutiei pt ca daca o persoana casatorita isi inseala consortul cu un lucrator sexual legal pt care-l plateste strict pt acel serviciu plus fara obligatii e la fel ca si cum s-ar duce la frizer, ca altfel iese cum ca pune in primejdie integritatea familiei, pt ca daca isi inseala consortul asa pe gratis doar din simpla atractie se pot isca reprosuri re nu mai e indragostit de sot si e indragostit de alalaltul pe care s-a mai si chinuit sa-l seduca sau de care s-a lasat sedus, se intra in literatura romantica, se isca drame pasionale, etc. Dar daca zici ma duc la prostituati atunci cel muly sa se at ste certuri despre banii cheltuiti, insa astia se vor negocia mai bine asa pe fata decatvpe ascuns, de gen 100 lei abonamentul la celular, 100 lri bani de frizer, 100 lei bani pt prostituati, 100 lei pt tigari, etc. Si o sa stea de fapt fiecare sa se gandeasca, oare la ce as putea sa fac economie luna asta,; la tigari sau la prostituati…si in realitate, zau, maj lumii va renunta la prostituati decat la tigari, ca exista mult mai multi dependenti de nicotina decat dependenti de prostituati. (Exclud cazurile speciale de caz ca un consort e incapacitat pe termen lung si efectiv nu mai are chef de activitati sexuale, de ex daca ar fi lobotomizat sau ff profund si ireversibil deprimat ca e mai urat din cauza ca e desfigurat de lepra si refuza sa se angajeze in sex, nici macar cu lumina inchisa, sau ceva de genul asta, adica nu ca nu ma mai iubeste sau nu-l mai iubesc eu pe el, dar pur si simplu nu mai e in
    stare sa ofere si sa participe la activitati sexuale comune intr-obrelatie contractuala de casatorie, dar ma gandeam asa la un om mediu ca
    mine daca as fi eu casatorit…pai din punctul meu de vedere eu cred ca reduc imediat prostituatii mai intai, decat sa renunt la tigari. Ma rog eu nu sunt casatorit asa ca e posibil sa fie altfel daca esti casatorit..sa renunti mai usor la tigari decat la prostituati)

    1. Ma rog, stiu ca sunt absurd insa si articolul ala cu “semne dupa care se poate diagnostica un caz de adulter” mi s-a parut la fel de absurd plus m-am suparat ca multi comentatori chiar au pus la suflet o asemenea absurditate, adica s-au lasat afectati chiar serios de un articol atat de neserios, incat m-am simtit cumva impulsionat sa supra-licitez cu absurditatea, ca macar sa existe o sansa ca sa zambeasca cineva sau macar sa le fie mila de mine decat de sine insusi ! Adica era un comentariu bine intentionat, desi nu garantez ca va avea efectul scontat, ba e posibil chiar dimpotriva ca lumea sa creada ca nu-mi pasa de supararile lor ! Zau, asa patesc mereu de cate ori e caz de compasiune, mi se intampla ff des de fapt sa dau cu batul in balta !

      1. Despre prostituție, numai de bine! Consider că legalizarea ei este un pas important în lupta cu prejudecățile și civilizarea unei societăți. Însă, ca de obicei, Biserica e prima care ne trage înapoi.

    1. Dacă toate femeile și toți bărbații ar gândi ca tine, ar muri de foame avocații specializați în divorțuri. Să-ți fie ziua asortată sufletului tău, dragă prietenă! 🙂

Leave a Reply

