Cele mai enervante obiceiuri pe care le au oamenii la birou

Dezordinea de pe birouri, mirosul de țigară emanat de haine și mâncăruri cu arome pronunțate se numără printre lucrurile pe care le destestă la colegii lor persoanele care lucrează într-un birou, potrivit dailymail.co.uk.

corporatista

Mâncărurile consumate la birou și mirosul de țigară se numără printre motivele pentru care unii oameni ar putea să devină neplăcuți în ochii colegilor, potrivit unui studiu comandat de brandul de produse de lux Nicoccino.

În timp ce majoritatea bărbaților nu suportă dezordinea de pe birouri, cele mai multe femei urăsc cel mai tare mâncărurile cu miros pronunțat, potrivit rezultatelor acestui studiu. Pe al doilea loc pe lista de „păcate” în ochii femeilor se află persoanele care întârzie la serviciu, în timp ce pe locul secund în lista bărbaților se află mirosul puternic de parfum/aftershave.

Potrivit rezultatelor acestui studiu, la care au participat 1.000 de persoane, 74% dintre bărbați nu suportă colegii care nu se spală, iar 47% dintre ei găsesc enervant un coleg care vorbește prea tare la telefon. De asemenea, 76% dintre femei și 63% dintre bărbați sunt deranjați de mirosul de țigări emanat de hainele colegilor.

Topul obiceiurilor pe care femeile le găsesc deranjante este completat, în ordine, de pauzele de țigară dese (locul al treilea), igiena proastă, lipsa de organizare, dezordinea de pe birouri, omiterea returnării produselor de papetărie împrumutate, vorbitul la telefon, pauza de prânz prelungită, ținutele nepotrivite.

În ceea ce privește topul bărbaților, acesta este completat de vorbitul tare la telefon (locul al treilea), întârzieri, pauza de prânz prelungită, mâncărurile cu miros pronunțat, pauzele de țigară dese, colegii care vorbesc prea mult, lipsa de organizare, lipsa de politețe.

În ciuda acestor obiceiuri supărătoare, doar 44% dintre respondenți aleg să-și facă cunoscute nemulțumirile, pentru că nu vor să „distrugă dinamica grupului”.

SURSA: Mail Online

22 thoughts on “Cele mai enervante obiceiuri pe care le au oamenii la birou

  1. frumoasa scrierea ta …ai mare dreptate, inclusiv cu partea de doar 44%…asta este pacat….poate ca multora daca le dai sa inteleaga anumite lucruri , se pot indrepta in timp….zi frumoasa

    1. Pe de altă parte, pe la noi nu sunt obișnuiți oamenii să suporte criticile și apelează la contraatac, mai degrabă decât să-și asume responsabilitatea și să ia măsuri de eliminare a obiceiurilor neplăcute.

  2. Acum intelegi de ce imi place mie sa ma retrag undeva la tara, la o casuta micuta, pe marginea unei ape ( ca a parintilor mei ) ? Fiindca am avut parte de tot ce ai relatat mai sus plus ” bonusurile ”, pe care impreuna le facem si prin tacerea noastra, fara sa luam initiative, sa ne ajutam reciproc intr-un fel sau altul, de aceea vreau sa fug din … lumea aceasta si sa construiesc ” micul meu colt de rai” ! Te invit daca vrei, sa pescuiesti ce doresti !!!

    1. Îți doresc ca visul să ți se împlinească și să mă primești, din când în când, pentru a-ți testa fondul piscicol! Numai bani și inspirație îți trebuie, că mai trebuie să fie încă oarece căsuțe și o apă nepoluată.😉

  3. Este foarte adevărat tot ceea ce se spune în acest studiu. Crede-mă te rog, Petru, toate aceste obiceiuri deranjante enumerate mai sus, te obosesc mult mai mult decât munca în sine.
    O seară frumoasă îţi doresc, Petru. 🙂

    1. De data aceasta au mare dreptate cei care au realizat studiul de mai sus, pentru că nu-i nevoie decât de puțină experiență într-un colectiv de muncă, pentru a te confrunta cu astfel de probleme.
      Să-ți fie ziua însorită, Ștefania, că pe la mine râde deja soarele!🙂

  4. Nemulțumirile dacă sunt făcute cu diplomație și în unele cazuri cu un fin umor, alteori cu delicatețe dar fermitate (după caz), poate să aducă armonie în grup. În fond nu spre aceasta se tinde ?
    Toate cele bune !

    1. Am vrut să spun că: nemulțumirile dacă sunt rezolvate cu diplomație și în unele cazuri cu un fin umor, alteori cu delicatețe dar fermitate (după caz), poate să aducă armonie în grup. Numai bine !

      1. Pentru asta e nevoie de oameni receptivi și cu simțul responsabilității, deci o educație adecvată în acest sens. Dar suntem în criză și de așa ceva.
        Să-ți fie ziua liniștită!

  5. Buna dimineata, Petru !
    ” Cele mai enervante obiceiuri ”
    sunt acele-n care functionarii
    in loc de munca dau like-uri
    si vorbesc ca papagalii !!! 🙂 🙂 🙂
    In alta ordine de idei
    chiar de-i 1 APRILIE
    te invit cu drag de vrei
    pe la mine-n ” pravalie ”
    pentru raspunsul ce ti l-am dat
    la ultimul tau coment-postat !!! 🙂 🙂 🙂
    O zi fara pacaleli din inima-ti doresc ! 🙂
    Sandu.

    1. Îți mulțumesc pentru opinia ta și voi „ateriza” imediat să văd ce mai e nou pe tărâmul ce-l păstorești cu atâta vrednicie! Nu cred că voi fi păcălit astăzi, mai ales că nu ies din casă și nici invitați n-am!😉
      Numai gânduri bune, Sandule!🙂

  6. Cred ca mi se potriveste si mie, ca m-am uitat la toate chestiile enervante de mai sus, si pe locul 1 ma deranjeaza lipsa de organizare, plus pe locul 2 vorbitul prea mult, si pe locul 3 mirosul de parfum prea tare, plus si eu ma sfortez totusi sa nu zic mare lucru, (decat daca devine asa de nivel ca nu mai suport, mai ales lipsa de organizare si batutul apei in piua), tot din cauza ca sa nu deranjez bunele relatii de grup si vecinatate. Nu ma deranjeaza mirosul de mancare asa de mult, mie chiar imi place sa miroasa a mancare de toate felurile, chiar mi-ar place sa vad si sa miros mai des in jurul meu asa fripturi, si usturoi si ceapa, si chiftele arse, si diverse branzeturi, (chiar si din alea asa numite “imputite”), nu numai prajiturele si ciocolatele si cafele, si nici mirosul de tutun nu ma deranjeaza, cat despre miros de nespalat eu sincer nu am prea avut de a face cu asta, insa nu stiu daca ma deranjeza asa de mult pt ca mie imi place in general mirosul de transpiratie, numai ca desigur sa provina de la o persoana care totusi face si baie insa care transpira asa in mod natural de la sport sau de la efort fizic.

    1. Lipsa de organizare e un factor care ar trebui să-i deranjeze pe mai mulți, nu numai pe șefi. Celelalte nemulțumiri sunt preponderente, dar nu atât de esențiale pentru eficiența muncii. Pffiuu, că am început să vorbesc ca un patron!😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s