Plaje care ne așteaptă

 

.
Sursa: Google

34 thoughts on “Plaje care ne așteaptă

  1. Ce locuri minunate! Deja mi-e dor de vară, mare, plajă, soare! În aceste moment nu-mi doresc decât să mă teleportez în aceste locuri de vis din imaginile pe care le-ai împărtăşit cu noi.
    Un week-end suplerb îţi doresc Petru şi o Duminică a Floriilor, cu pace şi linişte în suflet!🙂

    1. Dacă stai la munte, cu atât mai tare te atrage marea cu plajele ei. Riveranii mărilor sunt mai dornici de a vizita munții, pentru a simți că sunt în vacanță.
      Îți doresc, din toată inima, un Paște Fericit, draga mea prietenă!🙂

  2. Acest post mi-e dedicat, exclusiv, nu-i așa? Glumesc, Petru! Acum dorul meu s-a adâncit și mai mult. Fir-ar ea să fie de mare cu mrejele ei îndrăgostite. Să ai un sfârșit de săptămână edenic. Cu voia ta am să-ți trimit un e-mail. Am să-ți spun ceva!

    1. Lasă că vine ea vara, cu vacanțe, concedii și ocazii de a ajunge la mare sau măcar la un ștrand de fițe!
      Aștept cu interes e-mailul tău. O duminică plină de flori îți doresc!

  3. Privindu-le, mi s-a facut un dor nebun de duuca…pe orice plaja. Dar sunt fericita ca am calcat pe cateva dintre cele de mai sus…cele ale Eladei mele iubite. Sper la vara sa ajung pe alta plaja, pe alta insula…😉 O zi a Floriilor binecuvantata, plina de caldura si fericire!

    1. Eram convins că unele din plajele de mai sus îți sunt cunoscute și chiar îți evocă amintiri dragi din călătoriile tale. Sper să le revezi și să adaugi și altele în albumul tău amplu și fascinant.
      O zi de sărbătoare minunată!🙂

    1. Insa, ca sa nu se simta jignite, le voi studia atent si voi propune un top:

      Locul 3: nr 5 incepand de sus
      Locul 2: nr 12 de sus
      Locul 1: nr 4 de sus

      Mentiune speciala pt eleganta de tip discret (ca nu se observa vreo plaja): nr 6 tot de sus

      1. Disclaimer: am fost cat am putut de obiectiv fata de propriile mele preferinte superficiale ochiometrice fata de ce e aparent asa la prima vedere in poza respectiva, nici nu m-am uitat cum le cheama sau de unde sunt, sau care e situatia cu drepturile omului din locurile lor de provenienta.

        Insa pt ca acum am devenit curios, o sa dezlipesc eticheta sigilata sa vad pe cine naiba am ales sa premiez, (atat ca fotograf cat si ca ministru de Turism al tinutului respectiv). Revin daca gasesc ceva interesant sau poate chiar de-a
        dreptul scandalos.

  4. Eu nu vreau să merg în niciunul dintre acele locuri, sunt urâte cu spume, zău, măi, Petru, cum ai putut să-ţi închipui că ar putea cineva să-şi dorească aşa ceva! Adică cine ar da frumuseţe de noroaie îngheţate şi apartament în bloace de 10 etaje pentru nişte nisip fierbinte şi băgăcios sau pentru o apă cristalină( asta-mi aminteşte de minunatul şlagăr…) sau pentru un cer atât de allllbastru? 🙂 Apăi, of!

    1. Mi-am zic că gusturile sunt diferite de la om la om și puțină reclamă gratuită nu strică.😉 Ca să nu dea faliment astfel de locații, mai ales că-s supuse furtunilor puternice și chiar tsunami-urilor. De aceea nu mă duc eu pe-acolo!🙂

      1. Uite, vezi, la furtunile lor nici nu mă gândisem, deja e mai mult decât poate suporta un om. Săracii de ei, tare mi-i mila! Oare să-i invităm pe la noi câteva zile, să se mai relaxeze, săracii, după atâta stres? 😀

      2. Pe litoralul românesc sunt mai feriți de pericolele naturii. În schimb trebuie să facă față pericolelor provocate de oameni: munți de gunoaie, aglomerație, hoții, tâlhării și alte beneficii ale democrației adaptate ca pe la noi.🙂

  5. Superbe PLAJE ! 🙂
    Dar din pacate, nu-s de noi
    Ca n-avem bani asa de multi
    S-ajungem acolo ca cei ciocoi
    Pe care de-i intrebi de bani, sunt muti ……………..

    In vara asta eu ma multumesc
    Cu-o plaja din SARDINIA
    La invitatia copiilor ce-i iubesc
    Ce locuiesc in ITALIA !!! 🙂 🙂 🙂

    O zi placuta , Petru !
    Aliosa.

    1. Cu o plajă din Sardinia m-aș mulțumi și eu, doar că n-am neamuri pe acolo. Doar dacă nu mi-aș găsi un Naș, fiindcă am auzit cum că-s mulți pe acolo și chiar au plajele lor!🙂

Leave a Reply

