O frumoasă lansare de carte

Ieri a avut loc în orașul meu, Seini, lansarea cărții „Revolta din ogradă”, manifestare pe care o așteptam cu mari emoții, fiind ceva nou și cu totul deosebit pentru mine. Grație primăriei – prin primărița noastră, Gabriela Tulbure – care s-a implicat în buna desfășurare a evenimentului, și prin directorul Casei de Cultură, domnul Dan Skorka, dar și a directorului Liceului Agricol din localitate, Pop Mihai, totul a decurs minunat.

Am fost găzduiți într-o clasă cu elevi din clasa a V-a, care, împreună cu profesoara și diriginta lor, Codruța Crișan, citiseră cu atenția cartea și chiar desenaseră personajele pe un panou expus lângă tablă. După introducerea făcută de directorul adjunct, Kadar Ioana, am fost invitat să vorbesc eu, dar am găsit de cuviință că cea mai bună prezentare este critica făcută de colegul de blog, Erwin Lucian Bureriu, membru al Uniunii Scriitorilor din România.

A luat apoi cuvântul prietena mea, Crina Pop, președinta Asociației Persoanelor cu Dizabilități Fizice din Satu Mare, precum și Dan Skorka, care este și fondatorul Cercului Literar din Seini. Amândoi au vorbit în termeni foarte elogioși, iar mie mi s-a părut că trăiesc într-un vis frumos, mai ales când toate cele 50 de persoane din sală mi-au cântat „La mulți ani”!

După aceste mărețe momente s-a trecut la întrebările adresate de elevi, o altă surpriză plăcută pentru mine. S-a dovedit încă o dată cât de atent au citit cartea, prin faptul că au înțeles mesajele transmise din derularea acțiunii și comportamentul fiecărui personaj. Iar la sfârșit, foarte mulți dintre ei au solicitat câte o carte cu autograf. În total, peste 50 de exemplare.

Înainte de a ne despărți de cadrele care și-au dat concursul la reușita acestei minunate lansări de carte, ne-am întreținut cu cafea, sucuri, apă minerală, sărățele, saleuri și o delicioasă prăjitură „Fulg de nea”, care a fost foarte apreciată. Îmi fac mea culpa pentru cei care se așteptau să fac poze și să le postez aici, dar numai reprezentantul primăriei ne-a imortalizat. Dacă o să le pună pe facebook, le voi prelua și eu pe pagina mea.

Important este că am trecut cu bine peste această încercare și mulțumesc din nou celor care au fost alături de mine. Iar voi ați fost primii!

75 thoughts on “O frumoasă lansare de carte

  1. Petrica, eu sunt in ceata, cine a scris cartea „Revolta din ogradă” ? Ma bucur sa aflu ca mai sunt locuri frumoase care imi amintesc de copilaria si adolescenta mea, ca tu mai ai parte de astfel de manifestari si inca odata la multi ani fericiti !

    1. Revolta din ogradă e prima carte scrisă de mine și sper să nu fie și ultima. Dacă vrei un exemplar, ți-l trimit gratuit după ce-mi faci cunoscută adresa de domiciliu, printr-un e-mail.

      1. Popoiu Georgeta
        Str. Republicii, Bl. 15. Sc. A, ap. 1
        Oras Marasesti, Jud Vrancea
        Cod 625200 , Romania

        Waw, multumesc din suflet ! Continua, sa fii folositor omenirii !

  2. Bravo si felicitari sincere, Petru! Ma bucur mult pentru fericirea ta! Calde urari de bine tie si intregii echipe de oameni inimosi , care te-au ajutat in aceasta lansare de carte! 🙂

    P.S. Carte pe care mi-ai trimis-o , a ajuns la Aida , o minune carliontata de 4 anisori! Pentru ca nu mai avea carte noua din care mama ei sa ii citeasca la culcare! 🙂

    1. Săru-mâna pentru urări și felicitări! Mă bucur și eu că povestirea a ajuns la cineva care chiar are nevoie de ea și-ți sunt recunoscător că ai facilitat acest lucru. 🙂

  3. Am fost foarte absentă de pe net în ultima perioadă 😀 Dar mă bucur că am apucat să citesc acest articol. Felicitările mele cu toată dragostea, și la cât mai multe cărți de calitate! 😀

    1. Chiar dacă ai lipsit o perioadă, nu te-am uitat deloc și sunt încântat că ai revenit la timp pentru acest articol. Mulțumesc pentru gândurile bune și urări! 🙂

  4. Felicitări, Petru! Mă bucur nespus de mult pentru tine că ţi-ai văzut un vis împlinit! Mult, mult, succes în continuare! Muza să-ţi fie mereu aproape. 🙂

  5. Bravo!Felicitari pentru lansarea carti “Revolta din ograda” un eveniment frumos si important,un vis implinit pentru tine!Iti doresc mult succes in continuare si alte lansari de carti tot asa de valoroase!Ma bucur pentru tine!

    1. Săru-mâna și mii de mulțumiri pentru sfaturile și încurajările tale, care m-au ajutat la atingerea acestui țel frumos! Sper să-mi fi alături și în continuare, dragă Gabi! 🙂

  6. Si visele se implinesc! Ce frumoooos!!!Cat ma bucur pt. tine, draga prietene. Te felicit inca o data si…stii tu, iti astept noi si noi carti sa prinda aripi spre toate zarile albastre! Mult succes in continuare si tot binele din lume iti doresc! 🙂

  7. O saptamana binecuvantata, cu multa pace si cu bucurie, cu vorbe blande si cu-apreciere, o saptamana doar cu-ntelepciune si cu cantari de slava si marire, Naltate pentru Domnul nostru care ne-a imbracat in marea Lui iubire! O saptamana fara suparare, o saptamana buna, cu-mpliniri! Eu va doresc cu tot ce-i bun si drept, o saptamana plina de veghere, traita-n fiecare zi mai intelept! Amin!

  8. Felicitări, Petru!
    Fie ca “revolta din ogradă” să ducă la armonia poeziei!
    Sărbătoarea Învierii să-ţi aducă Pace şi Lumină în suflet şi în casă!

  9. ” Cel din urma, va fi cel dintai ” spune Sfanta Scriptura ! 🙂
    Eu abia acum am ajuns aici
    si tare mult ma bucur ca frumoasa voastra primarita
    a organizat lansarea CARTII tale, ” Revolta din ograda ” scrisa pentru cei mici
    si ca pentru ea, ai primit pe merit o frumoasa coronita ! 🙂
    Felicitari si la mai multe CARTI pentru cei mici !! 🙂 🙂
    O zi minunata iti doresc, Petru !!! 🙂 🙂 🙂

    Sandu.

    1. Toată lumea ocupă locul întâi, pe aici! 😉 Alături de primăriță și de Dan Skorka, cel care s-a ocupat efectiv de organizarea și buna desfășurare a evenimentului. Mulțumesc pentru urări și binevenitul videoclip, dragă prietene!
      Să-ți fie ziua ferice, Sandule! 🙂

  10. Felicitari, draga Petru! O realizare deosebita, pentru care ma bucur mult de tot pentru tine. Cineva zicea ca in viata omul trebuie sa faca musai cateva lucruri: o casa, un copil, un pom…. si, asa adauga: o carte! Mai ales pentru cei care iubesc cuvantul, slova.
    Mult succes in continuare si sa mai auzim si de alte lansari!
    O saptamana binecuvantata si multe bucurii! 🙂

    1. De astăzi pot să spun și eu că n-am trăit chiar degeaba. Nu țin minte să fii plantat un pom, să am un copil și precis că o casă n-am ridicat. Măcar am scris o cărticică mică, da’ se pune! 😉
      Zile minunate te primăvară și de curățenie sufletească, Alex! 🙂

    1. Și totuși – cu riscul de a mă repeta -, dacă vrei să-ți faci și o imagine, intră pe pagina mea de facebook și vei vedea câte ceva frumos. În afară de chipul meu! 👿

  11. O sărbătoare specială. Cu voia ta, mă alătur prietenilor tăi și îți doresc să ai parte de cât mai multe evenimente asemănătoare, de mai multe cărți editate, să ai cititori cât să nu-i poți număra și să „înregistrezi succes de casă”. Cu prietenie și prețuire, Corina

    1. Frumoasa ta urare e parcă desprinsă din visul meu cel mai îndrăzneț, drept pentru care îți mulțumesc în cel mai călduros mod posibil. Iar succesul de casă, să fie doar pe plan spiritual, și nu neapărat material.
      Cu aceeași prietenie și apreciere, Petru.

  12. A fost o lansare reusita . Iti doresc din toata inima sa fii sanatos si sa ai inspiratia de a scrie inca multe povesti care sa-i incate pe copii dar si pe noi cei maturi .

Leave a Reply

