Paștele cu sora mea

A trecut aproape un an de când eu și sora mea, Doina, ne-am despărțit. Pentru cei care nu știu: după ce și-a rupt șoldul și a stat două luni la recuperare, a ales să locuiască separat de mine, în casa părintească. De atunci nu m-a mai vizitat, dar acum, de sărbătoarea Învierii și a reconcilierii, am insistat să sărbătorim Paștele în apartamentul în care-mi duc traiul.

Aveam emoții când a intrat pe ușă și am salutat-o cu frumoasa urare „Hristos a Înviat!”. Anul trecut petrecusem sărbătoarea aceasta singur și nu a fost deloc bine. Acum, speram la o conversație plăcută, cu amintiri și aprecieri comune, dar m-am înșelat amarnic. Nu a durat mult și mi-am dat seama că parcă nu am fi frați. Eu îi arătam timpul frumos de afară, iar ea îmi vorbea de norii care s-ar putea să vină. Când îi expuneam speranțele de viitor, ea se căznea să mi le spulbere. Degeaba întindeam eu mese îmbelșugate, dacă ea se străduia să le strângă cu obstinație. În zadar vorbeam despre oameni buni, rude, prieteni și cunoscuți apreciați, căci ea se străduia să-mi explice că toți sunt niște proști și/sau escroci.

Ziua de Paște a fost, așadar, o experiență foarte neplăcută pentru mine. Mi-am dat seama că singurătatea e de preferat unei asocieri, chiar dacă vine din partea unei surori pe care nu am văzut-o de multă de vreme. Dar măcar m-am vindecat de dorul ei, iar astăzi am să sărbătoresc de unul singur. Poate că și eu îmi voi reproșa câte ceva, dar nu o voi face toată ziua și nu cu voce tare. Poate că va uneori fi prea multă liniște, dar va fi de preferat gălăgiei persistente.

Sunt un om optimist și probabil că nu sunt compatibil cu cei dezamăgiți de viață. Nu vreau să-i „corup” cu forța de la principiile lor și mai bine mă retrag în paradisul meu colorat. Nici mie nu mi-ar plăcea să mi se spulbere iluziile de către un pesimist. Așa că, mai bine trăiesc singur și netulburat de oamenii care vor să mă convingă că toată lumea-i rea și cretină. Eu îi voi băga mai mult în seamă numai pe cei buni și inteligenți. De ceilalți am să mă debarasez pe cât pot și am să-i critic cum știu. O zi minunată vă doresc, oameni minunați!

56 thoughts on “Paștele cu sora mea

  1. Îmi pare rău, Petru, că n-ai petrecut Sărbătorile Pascale aşa cum ţi-ai dorit tu. Cel puţin ai încercat şi acum ştii direcţia spre ce te îndrepţi. Uneori nu tot ceţi doreşti se împlineşte.

    Spunea Rumi: ”Nu sta prea mult cu un prieten trist!
    Când te duci într-o grădină te uiţi, cumva, la buruieni?
    Petrece-ţi mai mult timp printre trandafiri şi iasomie!”

    Zile binecuvântate îţi doresc, Petru. 🙂

    1. Nu-i bai, dragă prietenă, că recuperez astăzi!😉 Măcar o să apreciez cu atât mai mult singurătatea, de care mulți vreau să fugă fiindcă nu știu cum să o fructifice.
      Să fii iubită în modul cel mai sublim, Ștefania!🙂

  2. Am citit începutul și m-am bucurat… poate prea repede😦 Dar știi cum e – mai bine singur, decât într-o companie care îți strică starea de bine!

    1. Elena Udrea amenința în fața camerelor de luat vederi că „Numai Dumnezeu iartă!”. Eu vreau să fiu mai bun și, firește, că-mi voi ierta sora. Doar că nu pot uita și, prin urmare, o voi vizita mai rar.

  3. Experienta proprie cea mai buna lectie! Cat adevar Petru! Asa este. Iti dau perfecta dreptate. Mi-a placut si imi place cum gandesti! Sanatate, bucurii, iar de singur…nu esti singur,uite noi suntem aici. Si eu mai spun ca sunt singura, insa cand intru pe blog ma simt minunat. MAI BINE ASA DECAT…
    O zi frumoasa Petru!🙂

    1. Și eu mă bucur și-ți mulțumesc din suflet că mă înțelegi, dragă prietenă! M-am simțit parcă mai bine după ce m-am descărcat pe blog, în fața prietenilor care m-au susținut întotdeauna.
      Să-ți fie senină și ziua de azi, Ileana!🙂

  4. Cunosc asa de bine povestea… De 7 ani am o sora doar fiindca mama are doua fete, in realitate pentru mine nu mai exista. E dureros, dar am preferat s-o declar “decedata” si sa incerc sa uit totul, fara pica si ura, decat s-o consider in viata si cel mai mare dusman. Asta e, rudele nu ni le alegem si e mai bine sa ne evitam decat sa ne facem zile negre…
    Paste linistit si cu sperante pentru o zi mai buna!

    1. Nu mă bucur deloc să aflu de încă un caz de genul celui trăit de mine, dar eram conștient că sunt încă multe divergențe între frați, și nu numai pentru avere. Regret că și tu ai parte de o asemenea durere, pentru că te poate afecta intens și multă vreme. Sper să-ți gestionezi cât mai corect sentimentele și să fii mereu optimistă, ca mine!
      Toate cele bune, draga mea prietenă!

  5. Degeaba sarbatorim Pastele, ( eliberarea evreilor din sclavia egiptenilor ) cu mancare, bautura si distractii, daca nu stim ca IIsus Christos Messia, a fost omorat de catrea cei pe care ii iubea, pana la moartea ( ” Iarta-i, Tata, ca ei nu stiu ce fac ”) si a inviat tot pentru ca ne-a iubit si a luat asupra Sa pacatele omenirii, ( ultimul ritual cu ultima jertfa suprema ) iar crestinismul adevarat este cred, ideologia care ne invata sa iubim neconditionat cu o dragoste altruista, fiindca toti oamenii sunt creatia lui Dumnezeu razvratita pe care ii asteapta la mantuire pe rand, asa cum se va putea, Iisus fiind singurul promotor al PACII, renastere prin dragoste si nu razbunare. Dar de la vorba pana la fapta e cale lunga si toate familiile din lume au oi albe, oi negre, oi tarcate, important este sa tinem turma unita, in dragoste si ajutor, sa ajungem pe calea buna, cu mila, iertare, ajutor crestin, sa nu ne pierdem credintaca intr-o zi, tuturor ne va fi mai bine, sa nu renuntam ca undeva, candva va fi ” Fericirea Eterna ” promisa de Dumnezeul Creator, Paradisul, sau Raiul Divin si daca nu vom crede si nu vom spera la o lume mai buna, inseamna ca degeaba a murit IIsus, inseamna ca toate religiile mint…. si preotii la fel… acum fiecare crede ce vrea, poate fi pesimist, sau optimist. Eu va urez toturor ” Fericirea Eterna “, care refuza, eu nu ma supar, fiecare are, in ceea ce crede ! Dragoste, sanatate, pace, sorei tale, inclusiv tie, Petrica ! Ma rog lui Dumnezeu, in numele Domnului IIsus Christos Messia, sa ne lumineze mintea, inima, cu adevarul, cu mila, iertare, dragoste si pace, sa ne dea capacitatea de intelegere si iubire altruista ca a lui IIsus si sa fim buni, pana la sfarsit, sa mostenim ” Fericirea Eterna ” in Imparatia Promisa si cred ca exista, fiindca Dumnezeu nu minte, tot ce a profetit in Biblie deja s-a adeverit. Imi doresc sa avem capacitatea a a iubi intreaga creatie divina si sa putem ajuta oamenii sa spere, fiindca speranta nu trebuie sa moara nicioadata, fiiindca daca nu este speranta, nu mai este nimic ! Dragoste si pace !

    1. Cam așa ceva i-am spus și eu suroriii mele, în sfânta zi de Paște. Dar urechile ei nu auzeau, iar mintea-i era programată să mă combată la orice cuvânt pe care-l rosteam. Zilele acestea ar fi trebuit să ne iertăm și cei mai crunți dușmani, însă ea nu voia să înțeleagă acest lucru. Dragoste și pace am cu prisosință, mai trebuie cineva care să le recepționeze și să le dea valoare.
      Să fii mereu iubită și fericită!

      1. Tocmai, nu iti ramane decat sa te rogi pentru sora ta, ( gandul este cea mai mare forta, energie, telepatie, folosit pozitiv sau negativ, darama sau construieste o lume ) sa o elibereze IIsus de toate energiile negative ( duhurile rele ) ce o tin captiva in sclavia deziluziilor, iar tu sa fii si mai intelept ! Daca nu s-a reusit o ” impacaciune ” inseamna ca nici noi nu am stiut ” calea ”. Sora mea nu mai este demult, a murit in accident de masina cu cumnatul si nepotul meu, a ramas nepoata-mea la 13 ani, eu nu mai pot face nimic pentru ei, fiindca inainte cu 4 luni, plecase mama noastra si ne certasem la inmormantare, fara motive concrete, am pe inima cat voi trai ca nu am stiut sa ne impacam, fiindca vine ” moartea ” si secera inainte ca noi sa ne facem toate socotelile, eu nu imi doresc ca si la tine, Petrica, sa se repete faza, ca in multe familii, dusmania fara rost, sa lase oamenii dezbinati, te poti ruga neincetat, ai credinta cat un bob de mazare !!! Dracu Dezbina, IIsus aduce Pacea ! Alege ! Dumnezeu a creat o lume perfecta, Satan – Luciferian, s-a razvratit si ceata lui cu mii de demoni este arucata pe pamant si este condusa de fortele raului, IIsus fiind singur impotriva a miliarde…

      2. Îți mulțumesc pentru înțeleptele sfaturi. Voi încerca mereu să ne împăcăm, dar o vreme îndelungată n-am s-o mai invit la mine. Voi merge eu la ea și o voi ajuta cum voi putea.

  6. A greși e omenește, a ierta este Dumnezeiește!
    Iartă, căci o faci în primul rând pentru tine, pentru sufletul tău. Te vei simți mai bine după aceea. Știu că nu vei putea uita prea repede. Dar am văzut că deja ai luat o hotărâre ce-mi pare înțeleaptă, aceea de a o vizita tu.
    Păstrează-te în lumină, Petru!

    1. Duminică, 19 aprilie, e ziua ei de naștere și mă voi prezenta cu un buchet de flori. Sper să fe o zi frumoasă, din toate punctele de vedere, pentru că eu voi fi înarmat cu bună dispoziție.

  7. Tu ai incercat sa fie o relatie normala de frate-sora si ea ar trebuii sa faca un efort!Lasa ca timpul o va ajuta ca sa aranjati lucrurile la locul lor!O seara minunata iti doresc!

  8. Ei bine dragă, Petru un pesimist pe care reușești să-l faci să zâmbească e un lucru minunat. Uneori trebuie să ,,coborâm” din Paradisul nostru indus și să-i sprijinim pe ceilalți, mai cu seamă, când e vorba de oameni lipiți de sufletul nostru. Și eu sunt pesimistă- mai degrabă realistă(chiar dacă visez neîncetat), mai mult decât oricine, dar niciodată nu am vrut să stric buna dispoziție a nimănui și nici nu am zdrobit speranțele oamenilor optimiști. Nu o cunosc pe sora ta, însă cred că suferă și că e în acel punct al vieții când orice speranță ,,roz” o rănește. Dacă tu vei prefera singurătatea în locul companiei ei și vei refuza truda de a-i arăta, iar și iar, partea plină a paharului, chiar dacă o va nega fără vrere mereu, trădezi însăși optimismul tău- că se poate. Arată-i ei că se poate prin iubirea de frate. Nu vreau să te superi pe mine pentru acest așa-zis sfat, însă, te rog, să nu ,,alungi” doar pentru că cineva îți poate șubrezi temeliile optimismului. Uneori ieși mai câștigat dacă îi ajuți pe ceilalți, chiar dacă te doare pe tine. Numai bine. Ție și surorii tale. Multă sănătate!

    1. Nu sunt omul care să abandoneze o cauză, oricât de dificilă ar părea. Mi s-a reproșat pe facebook, probabil cu bune intenții, că am postat acest articol, dezvăluind lumii intimități care ar trebui să rămână în familie. Doar că familia mea e pe blog și numai aici pot să-mi descarc sufletul. Trăiesc singur, iar dacă aș tot tăcea și înghiți, ar trebui să apelez la un psihiatru, ca să mă refulez cumva. Așa însă, mă simt deja mai bine și pot merge mai departe, cu iubire, optimism și speranțe. Îți mulțumesc, dragă prietenă!

  9. nu-ți pot da sfaturi vis-a-vis de relația cu sora ta! între voi oricum există o legătură de sânge care, fără să vă dați seama, vă va călăuzi relaționarea; ce te-aș sfătui însă este să nu-ți pierzi optimismul, indiferent de influențele exterioare, chiar dacă vin de la sora ta; optimismul este cel ce poate duce relația mai departe și eventual o poate îmbunătăți, nu pesimismul; cât despre ziua de Paști pe care în mintea ta ai programat-o a fi una specială,să știi că eu cred că chiar a fost specială; vei primi energie pozitivă atât timp cît vei dărui energie pozitivă, dar nu te aștepta ca ea să vină întotdeauna din direcția în care ai trimis-o, e o normalitate pe care noi toți o simțim zi de zi; mai în glumă mai în serios , Petru : Vrei să fiu eu sora ta?🙂 ; noi oricum ne întâlnim de câteva ori pe săptămână , ce-i drept virtual, dar ne-ntâlnim; pace și spor la scris, condeiul te alteaptă😉

    1. Oricum am afirmat că familia mea e aici, pe blog. Așadar, din partea mea îmi ești deja rudă, iar dacă vrei să-ți zic soră, cu atât mai bine!🙂 Pe unii dintre cei cu care am dialogat virtual, i-am întâlnit apoi și în realitate, legând prietenii frumoase și colaborând pe diverse planuri. Mulțumesc mult pentru urări și susținere, surioară!😉

  10. Păreți un om bun și iertător, totul e o chestiune de perspectivă. Dvs. sunteți axat pe bine, frumos, luminos și belșug, ea vede cealaltă fațetă. Alegerea stă la rădăcină. Cum vrei să fie. N-am să vă dau sfaturi sau lecții, sunt un copil, în schimb, de la dvs. am (re)învățat, grație acestei postări, să iert mai des și să văd frumosul din tot.
    Hristos a înviat! O zi minunată!
    Mihai

    1. Mă bucură dacă prin această relatare am transmis un mesaj util și unele învățăminte pentru cei aflați în situații similare. Și eu sunt receptiv la experiențele altora și caut să le valorific în viața de zi cu zi.
      Adevărat a Înviat! S-auzim numai de bine, Mihai!

  11. Este realmente posibil ca sora ta sa fie deprimata. Insa in acest fel de cazuri nici nu e indicat ca un membru de familie sa preia el (sau ea) functia de tamaduitor principal si cel mult sa fie disponibil pt sprijin ocazional concret punctual cam asa cum ziceai, de la distanta plus desigur si suport moral, insa bine delimitat si preferabil nu asociat numai cu sarbatori din astea asa de mari si semnificative care secatuiesc pe multi de rezervele de energie (fizica si emotionala laolalta) plus obliga pe toti sa se gandeasca la contexte mai largi si grandioase, ci asa tot concret
    punctual la obiect nu la contextul mai larg, de ex ce ar fi facut Budda sau Iisus. Este ok sa ii si comunici surorii chestii precise de ex, nu “hai, de ce nu iti schimbi perspectiva ca sa reusim sa invingem vrajitoarea impreuna in mod colaborativ asa ca Hansel si Gretel”, ci sa comunici chiar egoist ca de ex “eu de cand mi-a intrat un ciob in ochi (trimis de trollul sef al trollilor rai de pe lume), am totusi momente cand sunt convins ca ma voi simti mai bine daca m-ar pune Craiasa Zapezii sa bat covoare,
    asa ca te rog sa ma inviti sa bat si
    covoarele tale deoarece chiar daca nu ma inviti eu tot am sa vin , asa ca baiatul Kai descris de HC Andersen”. Ma rog, se pot gasi si alte personaje de poveste, nu neaparat astea. Am dat doar un exemplu ca a deveni role model pt egoism de fapt e bine pt sora ta pt ca pe de o parte ii confirma perspectiva ca mai toti sunt egoisti plus pe de alta te protejeaza si pe tine sa nu te simti obligat asa sa tot dai pana cand te epuizezi sau sa ajungi sa incarci si tu agenda unui psihiatru, mai ales ca s-a vazut ca tu nu stii sa comunici cu psihiatrii, deci de fapt nu ii ajuti nici macar pe aia, ba mai rau ii deranjezi de la problemele lor personale, asa cum ai povestit chiar tu.

    1. De fapt de cand ai scris tu povestea aia despre comunicarea nereusita dintre tine pe post de pacient si un psihiatru totusi destul de standard comun, m-am tot gandit daca nu ar fi cazul sa scriu un indrumar de eticheta pt psihiatri si potentialii lor pacienti astfel incat sa nu se mai intample neintelegeri. In primul rand psihiatrii trebuie vazuti si intelesi ca niste oameni care lucreaza in servicii, ca de ex frizer, ospatar, receptioner, concierge, dama de companie pt petreceri corporatiste de tip gheisa
      (nu de tip prostituat), NU trebuie vazuti cumva ca vreun soi de preot-educator-vraci (chiar daca sunt medici la baza, partea de vraci e oarecum mai altfel deoarece se folosesc alte ritualuri si talismane). Daca un pacient e deosebit de constiincios, (desi asta e facultativ), are voie sa se intereseze in mod politicos (atat de la psihiatru direct cat si din zvonuri din vecini) ce expertiza sau afinitati sau interese mai pronuntate are acel psihiatru in cadrul domeniului servicii, adica daca e mai degraba ca o gheisa sau mai degraba ca un valet sau o menajera sau frizer, astfel incat sa se poata comunica mai usor cu el/ea si sa se potriveasca si afinitatilor pacientului.
      Trebuie atrasa atentia psihiatrului din prima deoarece majoritatea sufera de ADHD (ma rog e posibil sa aiba si alte diagnostice, insa asta e de baza, la fel cum depresia este diagnosticul de baza al medicilor de familie, iar alcoolismul la chirurgi…nu intru acum in subspecialitati ca nu are rost, plus nu le stiu pe toate). Deci, trebuie comunicat concis, preferabil si prin vestimentatie si accesorii nu doar prin cuvinte. De ex cine se stie deprimat trebuie neaparat sa faca un efort si in ziua vizitei la psihiatru sa poarte culori vii, gen rosu, portocaliu, plus imprimeuri cu flori mari sau animale exotice de dimensiune mare care sa sara in ochi, elefant, leopard, etc. Cu cat e mai melancolic cu atat trebuie sa fie mai flamboiant, eventual chiar si cu bijuterii de dimensiuni mari.

      Nu am timp acuma pt intregul indrumar, plus mai am de cugetat de ex cum ar fi bine sa imbracam un unchi pe care-l suspectam de dementa pt a-l duce la psihiatru, insa cred ca e o idee buna de prelucrat asa pe bloguri in continuare, mai ales ca suspectez ca multa lume nu prea stie ce e si ce face un psihiatru plus cred ca lumea totusi se jeneaza sa discute despre medici asa mai amanuntit, cel mult referindu-se la aspectele economice, tarife, spaga, etc. Insa Petru a incercat chiar sa-i inteleaga si ca oameni cu diverse defecte profesionale si personale, descriindu-i magistral in acele vignete ca de ex Doctorita si catelul, sau Vizita la
      psihiatru…eu de la el am fost inspirat.

      1. Am tot respectul pentru psihiatrii sau psihologii care sunt calificați și ajută mințile rătăcite să se regăsească. Sunt chiar fascinat de meseria practicată de ei, citind din adolescență mai multe cărți de specialitate. Uneori încerc să mă pun în locul lor și vreau să-i abordez pe cei din jur cu aceeași răbdare și profesionalism, pe cât se poate. Dar nu cunosc toate metodele specifice și sunt convins că unii oameni, precum e și sora mea, ar trebui să apeleze la ajutorul acestor profesioniști. Însă, la noi, e o rușine să faci acest lucru, din cauza prejudecăților.

  12. Salut Petru !
    ” Mai bine mai tarziu decat nicodata ”
    spune vorba romaneasca ;
    iar ca DOINA s-a lasat induplecata
    cu tine Sfintele PASTI sa sarbatoreasca
    eu ,din toata inima ma bucur si sincer va doresc
    ca spiritul si atasamentul fratesc
    dintre voi , sa nu mai plece !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    1. Recunosc că eu am convins-o pe Doina să petrecem Paștele împreună. Îmi fac „mea culpa” și promit să nu se mai repete, măcar până anul viitor. De acum, o voi vizita la casa ei sau ne vom întâlni prin piață. Astfel, nu vom reuși să ne enervăm unul pe celălalt.
      Cu aleasă prietenie, de la Petru, către Sandu!🙂

  13. Exista oameni optimisti si oameni pesimisti. Si poate pentru ca, la nevoie, sa gasim ajutor unul in altul. Nu se stie niciodata…
    Nu te “inarma” cu rabdare cand te duci la ea. Pentru ea rabdarea si optimismul tau chiar sunt arme… Vine o vreme cand pesimistul interpreteaza optimistii ca pe niste oameni anormali si ar vrea sa fie numai ei, pesimistii, ca sa nu fie comparati cu optimistii… Asta e viata! Lasa ca viata ne da tuturor dupa sufletul nostru. Numai ca nu trebuie sa fim prosti de buni… Trebuie sa avem grija de noi insine in toate felurile. Sa nu ne lasam demoralizati niciodata, sa luam totdeauna partea plina a paharului. Iar cand paharul este gol, consider ca oricine poate pune acolo ceva sa fie pe jumatate!😉
    Du-te la ea cu flori, dar nu-ti pune mari sperante. Ceea ce faci, faci pentru tine. Nu stiu daca stii cum vede si interpreteaza ea… Mai bine sa nu stii! Asa ca, repet, ce faci, faci pentru ca tu consideri ca asa e bine. Deci efectul vizitei tale nu mai are importanta decat daca se apropie de ce visai. Altfel, trece efectul in registrul scris pe nisipul care-l zboara vantul!

  14. Interesant punctul tău de vedere și cred că ar trebui să-l iau în considerare, măcar pentru întâlnirea de duminică. Nu știu dacă aș reuși să mă plâng de prieteni sau viitorul care se prefigurează și mă gândesc că asta ar semăna cu o bârfă la adresa celor pe care-i cunoaștem. Poate că astfel aș intra în grațiile ei, dar nu mi-ar face deloc plăcere. Iar linia de mijloc, mi-e greu s-o găsesc.😦

    1. Se spune ca ar trebui sa experimentam, sa ne jucam putin, sa nu fim asa crispati si seriosi. Inventeaza un joc cu sora ta, du-te la ea cu un scenariu foarte bine pregatit, sa o surprinzi jucand alt rol decat cel pe care il stie. Sau trimite-i florile cu o zi inainte, dar sa nu stie de la cine. Si a doua zi te duci si vezi ce efect a avut. Zi-i o poveste intreaga despre florile alea, joaca-te cu ea… Un joc nevinovat, dar care pe ea sa o scoata putin din confortul zilnic, iar pe tine sa “te arunce” in niste situatii noi. Fa exact ce nu se asteapta…

  15. Of ! Si eu voiam sa zic ceva cam ca Zaraza, insa mie nu mi-a iesit asa de interesant plus nici asa de inteligibil ! Efectiv imi dau seama inca o data cat de afon sunt si la scris proza nu numai la cantat !

      1. Ha ! Ha ! Cea mai rea combinatie ! Sunt SI modest SI perfectionist ! Numai ca nu se vede din ce scriu cat de modest si de perfectionist sunt, ba se poate crea uneori chiar impresia inversa, cat de ingamfat si de neglijent sunt, tocmai din cauza de ca nu stiu sa ma exprim in scris ! De fapt in realitate sunt si modest si ingamfat si neglijent si perfectionist ! Efectiv acestea se imbina destul de armonios la mine, numai ca exact in legatura cu ce nu trebuie, adica perfectionist la placinte si neglijent la razboi sau ceva de genul asta !

      2. Eu ma descurc mai bine in scris. Chiar e ciudat, ca in ultima vreme ma straduiesc sa ma fac inteleasa de cineva si imi dau seama ca la chestii din astea psihologice/sufletesti/spirituale, nu ar trebui sa ma exprim prin viu grai… Altfel pot sa ma exprim clar si prin viu grai, dar la chestii mai exacte, mai stiintifice.
        Tu, Rudolph, cum te exprimi mai bine?

  16. Hristos a înviat! Pace şi bucurie şi numai zile bune, dragă Petru. Cât despre mâhnirea dumitale… ştii cum se zice, că tocmai de la cei mai apropiaţi luăm, adesea, cele mai dure “palme”. Se întâmplă la toţi, mai mult sau mai puţin… Mă bucur că te-ai repliat sufleteşte şi te-ai hotărât să recuperezi starea de bucurie în zilele următoare.
    Mult bine îţi doresc!🙂

    1. Sunt pregătit pentru un nou asalt cu optimism, pentru ziua de mâine. De data asta, în deplasarea, ceea ce-i mai bine, că pot părăsi terenul oricând vreau.😉
      Salutări amicale, Alex!🙂

Leave a Reply

