Inversiunea

– PUNCT CONTROL 7, aici NOVA 3, cer impuls pentru intrarea în Gaura de Vierme cu datele 00733C. Recepție…

– NOVA 3, aici PUNCT CONTROL 7, transmitem impuls pentru intrarea în Gaura de Vierme cu datele 00733C, în 10 secunde.

-… PUNCT CONTROL 7, aici NOVA 3, nu am primit impulsul cerut. Repet: nu am primit impulsul cerut. Ce s-a întâmplat? Recepție…

– Căpitane, din datele radarului reiese că PUNCT CONTROL 7 a dispărut!

– Fir-ar să fie! Am mai pierdut o echipă cu tot cu stație. Și i-am avertizat de atâtea ori să nu mai pună politicieni în funcții de decizie. Au făcut iar o Inversiune și au direcționat impulsul către ei. Acum sunt pierduți în Univers, fără vreo șansă de salvare. Păcat de aparatura de ultimă generație!

28 thoughts on “Inversiunea

      1. Am sosit de „La pețit”
        Și îndat’ ce te-am găsit
        Pe loc te-am blagoslovit
        Cu un sincer „bun venit!”
        .
        Să-ți fie ziua rodnică, Sandule!🙂

    1. Alinuței i s-a urcat șefia la cap și deja se visează la cârma deciziilor de mare importanță națională și chiar mondială. Dar parcă ne-am obișnuit cu astfel de parveniți.😦
      S-auzim numai de bine, Sandule!🙂

      1. Am citit pe undeva ca ” mantuirea este personala ”, asa ca fiecare are o cruce de dus, politicieni au si ei crucea lor, in functie de faptele poporului roman, care oricum ar fi este blestemat pe termen lung, ar trebui mai intai sa ne revizium fiecare dintre noi comportamentul, apoi sa cerem celorlalti ceva, adica sa na uitam in propria oglinda si sa ne amintim de legea bumerangului, sau de legile divine, ” dupa fapta si rasplata ”, fiindca si tacerea noastra e un raspuns; fiindca sigur si precis ne meritam politicienii care ne-au pustiit tara si au facut sa existe singurul EXOD al romanilor din istorie, sa fim saraci intr-o tara foarte bogata in resursele naturale date de Dumnezeu. Sa ne intoarce la Dumnezeul creator adevarat si sa studiem sa vedem cine este si ce ne cere, nicintr-un caz sa pupam icoanele. Intotdeauna efectele vin din cauza interioare, iar fiecare individ adunat foarmeaza o turma, un popor, condus de cei pusi de Dumenzeu, pentru ‘ binecuvantari sau blesteme ” si nu vb asta ca un fanatic religios, ci ceva concret, logic.

  1. Eu aș traduce asta mai laic, prin : fiecare popor își are conducătorii pe care-i merită. Sau: nu poți să alegi conducători mai buni decât norodul din care se ridică.
    Pe de altă parte, sunt atâția români extraordinari care nu vor să se arunce în cloaca politicii noastre și preferă să plece din țară. Doar pentru că primii care au ajuns în vârf au fost corupții, care s-au înconjurat cu oameni de aceeași teapă.

Leave a Reply

