Umor fără bon fiscal

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Klaus Iohannis vine seara acasă, după o zi plină de muncă, consultări la Cotroceni cu partidele politice, urmate de conferințe de presă. Se face comod și se așează în fotoliu pentru o relaxare în compania soției.
– Cum a fost azi, ai avut o zi dificilă?
– Destul de dificilă, dar am rezolvat totul pas cu pas.
– Ți-au pus întrebări neplăcute la conferința de presă?
– Unele au fost, dar le-am arătat ce înseamnă lucrul bine făcut.
– Care a fost cea mai incomodă întrebare?
– Păi aceea în care a trebuit să le explic cum înțeleg eu echilibrul puterilor în stat.
– Și cum le-ai explicat?
– Simplu: le-am spus că fiecare trebuie să-și vadă de treaba lui.
– Bine, Klaus, acum să-ți spun eu ce se mai bârfește prin târg.
– Ce?
– Lumea vorbește că Grete, prietena noastră, a rămas însărcinată.
– Dacă oamenii vorbesc, asta e treaba lor.
– Bine, dar pentru săraca Grete este neplăcut.
– Asta e treaba ei.
– Vezi însă, că nu e numai atât: lumea șușotește că tocmai tu ai fi tatăl.
– Dacă ar fi așa, asta ar fi treaba mea.
– Cum așa, dar cu onoarea mea cum ar rămâne?
– Dragă Carmen, asta ar fi treaba ta. Ghinion!
După care a urmat o seară liniștită în familie.

* Dialog într-un magazin cu suveniruri:
– Aveți inimioare pe care scrie „Pentru unica mea iubire”?
– Da.
– Dați-mi 15!

* Bulă stătea pe scări, la școală, și plângea. Învățătoarea îl întreabă:
– De ce plângi, Bulă?
– Păi, Alinuța mi-a dat peste mână și am scăpat plăcinta.
– A fost cu intenție?
– Nu, a fost cu brânză…

* – Domnule Smith, strălucirea soarelui din zâmbetul fiicei dumneavoastră îndepărtează norii întunecați din existența mea!
– Tinere, asta e o cerere în căsătorie sau buletin meteo?

* Într-un mall, un bărbat intră la frizerie însoțit de-un băiețel. După ce i se face tratamentul complet – ras, spălat, tuns și manichiura – îl suie pe băiețel pe scaun și-i spune frizerului:
– Trebuie să-mi cumpăr o cravată. Vin imediat.
Când vede că a terminat de tuns băiețelul, însă tipul nu se întoarce, frizerul glumește:
– Se pare că tatăl tău te-a uitat aici.
La care băiețelul răspunde:
– Ăla nu era tatăl meu. Eu mă jucam aici, în față, când el m-a luat de mână și mi-a spus: „Haide, fiule, să ne tundem pe gratis!”

* O blondă se plânge unei prietene:
– Soțul a zis că nu-mi dă voie la volan, până nu învăț să îngrop motocicliști.

* Un băț de chibrit îi spune altui băț de chibrit, deja ars:
– Dacă ești prost! Ți-am zis de o mie de ori să nu te mai scarpini în cap!

* Două tipe la discotecă. Se apropie un tip arătos și o cere pe una la dans. În timp ce dansează, fata întreabă:
– Ești cam palid. De ce nu mergi mai des la soare?
– Acum am ieșit din închisoare.
– Și de ce ai fost acolo?
– Mi-am omorât nevasta, i-am tăiat capul și l-am aruncat într-un râu.
După dans, fata se întoarce la prietenul ei:
– Închipuie-ți, dragă, nu e însurat!

* Bulă către maică-sa:
– Mamă, profesoara m-a întrebat azi dacă am un frate sau o soră mai mici decât mine.
– Și ea ce a spus când i-ai zis că ești singurul copil?
– „Mulțumesc lui Dumnezeu”.

* Doi tipi mergeau în spatele a două tipe. La un moment dat, unul se hotărăște să le abordeze:
– Psssst!
Una dintre tipe se întoarce și spune:
– Ce faci, boule, te dezumfli?
– Nu! Pun frână să nu calc o vacă…

* În camera ei întunecată, privind în globul strălucitor de cristal, ghicitoarea își cântărea macabra predicție. Scărpinând, gânditoare, după ureche un motan negru și năpârlit, spuse într-un târziu:
– Nu găsesc o cale de a te menaja, așa că voi fi directă. Pregătește-te de a deveni văduvă. Soțul tău va pieri de moarte violentă, chiar în acest an.
Vizibil șocată, tânăra femeie își opri privirea pe fața zbârcită a vrăjitoarei, pe motanul janghinos, apoi pe lumânarea care fumega într-un colț și în sfârșit, asupra propriilor mâini, tremurânde. Trase adânc, de câteva ori, aer în piept, pentru a-și recâștiga postura. Mintea ei caută, febrilă, un răspuns la întrebarea care o chinuia. Întâlnind din nou privirea ghicitoarei și încercând să-și controleze vocea, întrebă aproape în șoaptă:
Dar… voi fi achitată?

24 thoughts on “Umor fără bon fiscal

  1. Ha ! Ha ! Ff cult intelectuale mi s-au parut aceste bancuri ! Dar tot hazlii ! (Adica nu am zis in mod peiorativ ci chiar admirativ, la fel cum zicem si despre “basmul cult”, nu pt a spune ca ar fi mai putin bune sau mai bune, decat alt fel de basme, ci doar asa apartinand de o categorie diferita, dar la fel de frumoase si interesante !)

    1. Ai dreptate: prima mostră de umor e mai sec, dar binevenită pentru cei care apreciază o astfel de satiră politică. Apoi am încercat să ofer și altfel de bancuri, cât mai diferite și cât se poate de inedite. Și nu e un lucru chiar ușor! 🙂

  2. Ca întotdeauna eşti foarte generos Petru şi răspândeşti în jurul tău zâmbete şi bună dispoziţie şi îţi mulţumesc pentru asta.
    Duminică superbă îţi doresc şi-o nouă săptămână rodnică şi numai bucurii! 🙂

    1. Generozitatea despre care vorbești e inspirată de minunățiile pe care le răspândești, draga mea prietenă! Prin urmare, sunt umilul tău admirator și discipol, Ștefania. Doar că abordez un alt domeniu. 🙂

  3. E prima data cand citesc un banc cu Klaus Iohannis si e tare detot, la fel ca el, un demagog inutil !
    Placinta cu intentie sau cu branza, cerere in casatorie sau buletin meteo, tuns pe gratis … totul este o diversiune si o disimulare asa ca si in viata reala… ca vom fi iertati sau achitati, ca vom face haz de necaz cu bonurile fiscale… si nu ne intrebam ce mare jaf mai semnifica si ele, iarasi de facut putin umor… cum numai talentul tau stie sa ne aduca zambetul pe buze. Multumesc !

    1. Din păcate, pe oricine am fi ales de președinte, nu am fi avut numai motive de satisfacție. Dar și dacă ar fi fost un geniu al politicii, tot s-ar fi născocit bancuri cu el, la fel cu se fac cu toți președinții lumii sau alte celebrități. E tributul adus celebrității. 🙂

      1. Nu…aici il zugraveste exact cum este, apare rar in public, vb mult, raspunde tuturor fara sa zica nimic, demagog si nu va face nimic bun ptr romani, decat va vinde si restul tarii vestului, subtil…

  4. Toate-s faine, suculente ,
    dar cel cu ” lucrul bine facut ”
    le intrece pe toate
    si ti-l iau cu imprumut !!! 🙂 🙂 🙂
    Si sa nu raman de ” oaie”
    m-am gandit ca sa postez
    bancuri foaie dupa foaie
    ca un pic sa te distrez !!! 🙂 🙂 🙂

    ” ARMATA e cu NOI ” ! 🙂
    Aliosa.

    1. Mă bucur că ți-a plăcut satira cu Iohannis și-ți mulțumesc pentru minunatul clip umoristic, care m-a înveselit de dimineață bună! 😀
      Primește gândurile mele bune și sentimentele calde, Sandule! 🙂

  5. Vreau ca vantul racoros de aprile sa poarte cu el gandurile mele cele mai calde, iar primavara din sufletul meu sa infloreasca intr-un suras pe a ta fata si sa te fericeasca macar pentru o clipa !

Leave a Reply

