Insule exotice

Sursa: Google
30 thoughts on “Insule exotice

    1. Firește că ai dreptate, numai că nu toată lumea are casă cu grădină, precum și răbdarea să o întrețină. Am avut și eu, însă acum privesc cu admirație la grădinile altora. 🙂

  1. Unde e un pic de apă eu sunt împlinită. Dacă văd un pârâu, de exemplu, stau și mă ,,holbez” la el. Dacă aș avea o insulă din aceastea, aș muri tot înghițindu-o cu ochii…numai să nu fiu singură că m-aș sătura. Dacă nu am cu cine vorbi sunt distrusă. Râd!

      1. Timp am, dar bani deloc. Plus că nu vreau ca oamenii să fie lângă mine pentru beneficii. 😛 P.S. Am uitat să menționez că eu vreau un loc pentru mine așa…și încă vreo câțiva oameni. Râd!

      2. Nu se spune că timpul înseamnă bani? Așadar, dacă ai timp, nu rămâne decât să-l transformi în valută. Măcar pentru o insuliță micuță.

  2. Naufragiaza un american pe o insula si da de niste africani care atunci cand il vad, ii spun: “Daca ne faci sa radem in 30 de minute scapi, daca nu, iti facem o injectie cu HIV”. Americanul se chinuie si nu reuseste sa ii faca sa rada: ii fac africanii o injectie, mai traieste americanul un an si moare.
    Dupa un timp, naufragiaza un francez. Aceeasi poveste,ii fac injectia, mai traieste un an, moare.
    Dupa alt timp, naufragiaza badea Gheorghe (zis becali 🙂 ). Asta aude ce zic aia si zice: “Cu HIV ati zis?; “Da!; “Chestia aia care cauzeaza SIDA,nu?; “Da!; “Pai ia faceti voi o injectie in bratz, ma!; “Ba tu esti nebun?Daca iti facem, mori!; “Lasa ba,spune badea Gheorghe, faceti injectia daca va spun!; Ii fac aia injectia. Badea Gheorghe:”Auziti ma,ia mai faceti voi inca o injectie si in picior; “Ba,tu esti chiar prost! Ti-am facut deja una, oricum mori!; “Bei,daca va spun eu, faceti injectia!; Ii fac astia injectia, la care badea Gheorghe, zambind spune: “Bei fraierilor, io sunt protejat!Am prezervativ!”

      1. Da, da, despre aia vorbeam 😀
        Deși forma ei n-are nicio legătură. Am eu inima destul de mare 😛

  3. Minunate locuri. Ce alegeri frumoase ai făcut Petru. În acest moment nu-mi doresc decât să am puterea să mă teleportez pe una din aceste insule şi să uit de tot şi de toate.

    O săptămână rodnică şi numai bucurii îţi doresc, Petru! 🙂

    1. La fel gândesc și eu, dar ar fi prea frumos să se realizeze. Deși depun toate eforturile, și joc adesea la Loto, nu vrea să se lege de mine norocul. 😦
      Zile minunate și fericite, Ștefania! 🙂

  4. Salut, Petru !
    Felicitari pentru postare
    Si de nu-i cu suparare
    La vara voi pleca cu familia
    Intr-o insula ce se cheama SARDINIA !!! 🙂 🙂 🙂
    Apropos de ultimul subiect de pe blogul meu la care tu ai lasat niste comentarii pertinene :
    ” BANII n-aduc FERICIREA ” 😦

    O zi superba si cu mult spor ! 🙂
    Aliosa.

    1. Ferice de tine, dragă prietene! Să faci cât mai multe poze și să ne arăți și nouă din frumusețile minunatei insule! 🙂
      Mulțumesc pentru cadou și îți doresc o zi magnifică, Sandule! 🙂

  5. Propun tuturor prietenilor lui Petru, sa-l ajutam cu cate un advertorial in ceea ce priveste promovarea cartii lui ” Revolta din ograda ”. Recunosc faptul ca eu sunt incepatoare, dar voi o sa faceti o treaba pe cineste, nu-i asa, ca doar suntem prietenii lui si prietenul la nevoie se cunoaste, bine ? Sa inceapa campania de promovare ! Succes tuturor !

    https://fericireaeterna.wordpress.com/2015/05/05/revolta-din-ograda-si-petru-racolta-scriitor-celebru/

  6. Superbe toate. Hm!!! Tare mi-as dori sa le vizitez pe toate…si inca multe altele. Dar sunt fericita si multumita ca am vazut destule. In penultima din colajul prezentat de tine am fost si eu: este vorba de renumita plaja Porto Katsiki (Podul Caprei) de pe Insula Lefkada – Grecia. Este unul dintre cele mai pitoresti si exotice locuri din lume. Pt. mine Lefkada reprezinta insula mea de suflet nr. 1!!! Week-end insorit si fericit! 🙂

  7. Acuma, dacă mi-ai dat mai multe informații, o privesc și eu cu alți ochi, fiindcă pentru mine toate îmi sunt cunoscute doar din fotografii. Plus aprecierile pe care le citesc de ici, de colo!
    O vară cu vacanțe splendide îți doresc, Ileana! 🙂

Leave a Reply

