” Revolta din ograda ” si Petru Racolta, scriitor celebru

Featured Image -- 4993

18 thoughts on “” Revolta din ograda ” si Petru Racolta, scriitor celebru

  1. Țin să menționez că nu mă simt încă un scriitor și cu atât mai puțin celebru. Dar îi mulțumesc prietenei mele, Georgeta, pentru entuziasmul și determinarea de care dă dovadă pentru a-mi promova și vinde cartea.

    1. Acum o sa se demonstreze care iti sunt prieteni cu adevarat cand vom vedea aportul fiecaruia, la aceasta initiativa, advertoriale, share, re-bloggare…. orice initiativa si cred ca exista multe, eu nu ma pricep, dar prietenii tai sunt vechi in bloggosfera si ei stiu cum sa te promoveze mai bine. O singura carte daca a scris un om, este scriitor, nu ? Tu nu mai pune piedici si frane, esti scriitor si prietenii tai te vor ajuta, asa cum au facut si la sponsorizarea primei carti, eu nu ma indoiesc de asta !!! Fa-ti o pagina pe facebook si un grup unde sa te promovezi si singur, ca e business-ul tau. Fiecare isi promoveaza munca lui intr-un fel sau altul, nu ? Sau da ? Succes !

    2. Apreciez modestia de care dai dovada, Petru ! 🙂
      Daca vei continua proiectele incepute, poti deveni un scriitor adevarat si-n viitorul apropiat un scriitor celebru ! 🙂
      Asa sa-ti ajute Dumnezeu ! 🙂
      Sandu.

  2. Succes maxim, domnule scriitor Racolta Petru !!! Asteptam reeditare cat si publicarea altor carti !!!

  3. Am o rugaminte, se poate ?

    Propun tuturor prietenilor lui Petru Racolta, sa-l ajutam cu cate un advertorial in ceea ce priveste promovarea cartii lui ” Revolta din ograda ”. Recunosc faptul ca eu sunt incepatoare, dar voi o sa faceti o treaba pe cineste, nu-i asa, ca doar suntem prietenii lui si prietenul la nevoie se cunoaste, bine ? Sa inceapa campania de promovare ! Succes tuturor !

    https://fericireaeterna.wordpress.com/2015/05/05/revolta-din-ograda-si-petru-racolta-scriitor-celebru/

    1. Felicitari pentru propunerea facuta, Georgeta ! 🙂
      Sa fie intr-un ceas bun ! 🙂
      Multumesc pentru initiativa ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

  4. Ma bucur mult pentru initiativa ta, Georgeta! Eu ii doresc lui Petru o benefica neliniste interioara, ca sa scrie mult, dar mai ales frumos, asa cum ii este felul!🙂

  5. Da! O pagina de autor pe facebook, pe care sa o putem oferi prietenilor nostri si sa le sugeram sa dea “like”. Se promoveaza mai usor decat o pagina a unei persoane… “oarecare”.😀
    Acolo Petru va putea sa isi contureze un profil de scriitor, acolo cartile lui vor fi mult mai vizibile si usor de urmarit.🙂

    1. Te rog sa il inveti tu cum sa procedeze, pana atuci fa si tu ceva concret, ok ? Multumim ! O fi prea mult un advertorial gratis pentru prietenii lui ? O re-blogare, un share ?

  6. Felicitări pentru cartea publicată, dragă Petru! Şi…. la cât mai multe înainte!🙂
    Frumos gestul doamnei Georgeta.
    Numai bine şi zile fericite!

    PS. Cum am putea să o procurăm şi noi, căci Sara este tare pasionată de cărţi!🙂

  7. Cum spune Alex, noi de unde am putea-o procura? Zvăpăiații mei ar fi încântați să o citească🙂

  8. Vă mulțumesc încă o dată pentru aprecieri.
    Pentru prietenii de pe blog ofer cartea gratuit. Doar să-mi trimiteți prin e-mail adresa la care să o expediez.🙂

  9. De la Georgeta ştiu, deşi a făcut promovarea un pic neortodox, mesajul a ajuns! Cum pot ajuta? Aştept un mail sau un mesaj pe fb. Eu aş propune un guest post.

    1. Știu la ce te referi și sunt de acord cu tine în totalitate. Dar dacă binevoiești, un guest post ar fi mai mult decât binevenit. Mulțumesc pentru vizită și înțelegere!

Leave a Reply

