Îngerași

 

Sursa: Google

30 thoughts on “Îngerași

      1. Oh….naștere ușoară și viață de vis, cu multă Iubire, în brațele lui Deus viitoarei minuni. Să o binecuvânteze Cerul!
        P.S. Ieri, s-a întâmplat să am grijă de o fetiță pentru câteva minute cât mama ei extrăgea niște bani…și a întins mâinile spre mine zâmbind. Mi-a mângâiat chipul, deși dădusem în plâns și încerca să vorbească. Mângâierea aceea a fost atât de ,,moale” și tămăduitoare așa cum numai copiii o pot oferi. Nu degeaba au înflorit Salcâmii…poate și pentru ochii ei mari și negri și mâinile pe obrazul meu.

      2. Mersi mult pentru urări, dragă prietenă! Sper și eu să treacă fără mari probleme peste această încercare și să mă viziteze pe la sfârșitul verii, când se va mai întrema și vor putea veni în vizită, în România.

    1. Ferice de cei care sunt binecuvântați cu astfel de îngeri și le oferă o educație pe măsură! O zi plină de frumusețe și satisfacții îți doresc, draga mea prietenă!🙂

  1. Ff simpatici ! Mie mi-a placut cel mai mult aia cu bebelusul care manca din farfurie alaturi de pisica si m-am si bucurat asa parca pt ca parea ca el apuca mai multe bucatele decat pisica pt ca in fata acelei competitii eu tineam cu copilul nu cu pisica ! Ha ! Ha ! Dar si aia cu bebelusul cam panicat calare pe tren e simpatica, desi mi-a cam fost mila de el, dar era destul de caraghios !

    Mie imi place sa vad copii mici asa in carucioare cand ies pe strada, uneori daca sunt in tramvai sau metrou si ii vad ca stau asa cam plictisiti incep sa ma stramb la ei si de obicei asta ii distreaza, adica ma bucur ca nu am reusit inca sa speriu vreun bebelus !

    Dar cu cei care deja se deplaseaza independent pe propriile lor picuoarenu prea stiu sa conversez, de obicei daca vad unul asa pe trotuar intru in panica si incep sa ma uit disperat in jur sa fiu sigur ca are un parinte sau tutore pe acolo pt ca mi se face frica daca o ia la goana brusc catre trafic. Chiar mi s-a intamplat de vreo 2 ori sa nu observ asa din prima tutorele si mi s-a parut ca copilul era cam pe la jumatatea trotuarului si m-am pozitionat sa-i blochez drumul asa just in case…numai ca nu a fost nevoie, insa si acum tin minte cat de panicat am fost, mi-am dat seama abia mai tarziu ca inca aveam pulsul asa 100/minut si eram lac de apa desi trecusera vreo 5 minute si copilul era de mult acasa la el.

    Am citit un articol in presa acum cativa ani cand o familie tanara din Danemarca au intrat intr-un mic magazin alimentar din New York City, unde erau turisti si si-au lasat bebelusul in carut singur in fata buticului, si lumea a chemat politia si
    i-a arestat ! Si a trebuit sa intervina ministrul de externe danez sa-i scape din inchisoare ca erau acuzati cu o posibila sentinta de vreo 20 de ani puscarie sau ceva de genul asta. Si pana la urma i-a scapat dar a fost asa ff greu, pt ca totusi lumea, chiar si turist, trebuie sa respecte legile tarii unde se afla, adica nu merge cu pile. Efectiv a venit ministrul de externe la TV, si-a cerut iertare de la primar, de la seful politiei, de la poporul american, a zis ca in Danemarca asa e obiceiul din mosi stramosi, desi el va incerca sa educe poporul danez pt viitor mai bine, dar desigur ca si parintii aia nu aveau cazier, erau chiar intelectuali, erau asa super onorabili ca altfel nu cred ca ar fi scapat. De altfel cred ca a intervenit presedintele Bush cu o pila, ca altfel nu ar fi fost posibil. Stiu ca s-a dezbatut mult pe tema legalitatii chestiei respective plus de ce s-a bagat Bush, cand de fapt era o chestie de politie. Coruptie ! Scandal ! Plus aratau copilul plangand in carut, desi nu plangea pt ca fusese abandonat ci doar asa abia se trezise nedumerit cu politia in jur, insa totul era ff sfasietor de dramatic, (asta cu copilul plangand era din presa americana). In alta poza tatal copilului cu camasa descheiata la gat si fara cravata de parca era in drum catre ghilotina, in catuse cu privirea in pamant, iar mama cu parul valvoi in planul doi, insa totusi cu un batic decent la gat, (nu decoltata), si cu mainile asa impreunate tot de catuse
    de parca se ruga in timp ce era dusa
    la rug ca o vrajitoare, (asta fiind
    varianta din presa daneza, pt ca danezii au fost ingroziti atat de Revolutia franceza, desi nu asa de mult ca suedezii, care precis nici acum nu si-au revenit pe deplin din groaza fata de iacobini, plus danezii chiar si sunt ff impotriva vanatorilor de vrajitoare
    deoarece de fapt in Danemarca au fost si cele mai multe dari in gat adica denunturi de posibile vrajitoare plus pedepse reale de vrajitoare chiar pe rug din toata istoria UE, plus asa in general cand e vorba de politie, in Danemarca au fost inchisorile cele mai de groaza mai ales pt aristocratii britanici care cadeau in dizgratie crunta, aici ii trimitea, drept care acum nu ci nu vor sa auda de inchisori, desi sunt ff aspri referitor la posibila neglijenta parentala de a nu-si da copiii la scoala, de fapt e preferabil sa stea cat mai putin cu parintii, maxim 1 an, sau chiar mai putin, si chiar si daca parintele are concediu parental, acela nu e atat pt copil care poate merge la cresa, cat e probabil ca sa-si
    revina parintele astfel incat sa nu se apuce sa faca poze in continuu la copilul personal si sa le puna pe toate pe Facebook plictisind pe toata
    lumea….ma rog, desigur ca am exagerat).
    A durat vreo 2 saptamani. Dar macar a fost asa un pic mai distractiv fata de alte stiri de la vremea aia. Plus mamei i-au danske t voie sa stea la hotel cpu bebelusul totusi, desi cu o bratara electronica sau sub supraveghere, dar nu au pus bebelusul separat la camin sau cu o familie surogat ca alea sunt si mai de groaza probabil in NyC si atata mai lipsea primariei din nyc sa iasa scandal si cu orfanii din nyc.

    1. P.s. nu mai tin minte daca a fost la vremea administratiei Bush sau Obama, insa am impresia ca pana la urma cel mai afectat din toata chestia asta a iesit ministrul danez care si-a cerut scuze asa de frumos, ca danezii l-au dat jos, dar americanii l-au pus sef pe NaTo dupa aia ! (Desigur ca glumesc dar cam asa a fost cronologia istorica).

      1. Foarte interesantă povestirea ta și plină de învățăminte pentru părinții care călătoresc în alte țări. Altfel ajung în situații din cele mai bizare și de neînchipuit în țara de unde provin.
        Cred că nu am mai auzit de acest caz sau nu i-am dat importanță la vremea respectivă.

  2. Sunt drăgălaşi foc îngeraşii. Pur şi simplu au puterea uriaşă de-aţi umple sufletul cu bucurie.
    Mi-au plăcut mult de tot imaginile, Petru. Mulţumesc că le-ai împărtăşit cu noi.
    Zile frumoase şi numai bucurii îţi doresc. 🙂

    1. Sunt încântat că ți-a plăcut selecția făcută de mine, pentru că m-a impresionat profund, chiar dacă nu am copii. Dar nu cred că asta contează: ce-i drăgălaș, place tuturor.
      Gânduri bune și sentimente pe măsură, Ștefania!🙂

  3. Fiecare copil nou născut în lume înseamnă – bucurie şi frumuseţe în familie.
    Mulțumesc că ne-ai adus aminte acest lucru prin imaginile prezentate, atât de frumoase, sugestive.
    Un sfârșit de săptămână cu toate cele bune !

    1. Firește că plăcerea a fost de partea mea și doar alegerea pozelor a fost mai grea, căci fiecare copilaș are farmecul lui.
      Weekend binecuvântat îți doresc, la rândul meu!🙂

Leave a Reply

