Caricaturi deocheate

Sursa: Google
18 thoughts on “Caricaturi deocheate

  1. Să-ți fie mereu vesel sufletul și să ai încredere că vei găsi întotdeauna o sursă de amuzament, oricât de sumbră ar părea realitatea! Mulțumesc și eu!

  2. Ha, ha! Grozave caricaturi. Îmi plac tare mult. Când eram copil, îmi amintesc că tata citea “Urzica”, iar în ziarul România liberă era pe pagina a 2-a “Una pe zi” de Matty – un fel de “caricatura zilei”.
    Iar ţara asta a noastră este un izvor nesecat de inspiraţie!
    Numai bine şi zile frumoase, dragă Petru! 🙂

    1. Îți mulțumesc mult și aș adăuga că ai un nume asemănător cu marele caricaturist Adrian Andronic, dar presupun că e doar o coincidență. Simțul umorului, însă, se păstrează și mă bucur că ți-au plăcut alegerile mele.
      Să fii mereu vesel și sănătos, dragă Alex! 🙂

      1. Cum ai zis, este doar o coincidenţă. Dar când eram copil, tare mai mă bucuram că numele meu seamănă cu al celebrului caricaturist.
        Mulţumesc mult pentru gândurile bune. Zile cu bucurii îţi doresc din toată inima! 🙂

Leave a Reply

