Mostră de electorat românesc

– De ce l-ai votat pe Băsescu?

– Pentru că ne-a promis o luptă acerbă împotriva corupției și a vechilor comuniști din PSD. Dar apoi m-a dezamăgit.

– De ce l-ai votat pe Ponta?

– Fiindcă ne-a promis că îl dă jos pe Băsescu. Dar nu l-a dat și m-am simțit frustrat.

– De ce l-ai votat pe Iohannis?

– Pentru că nu-l mai suportam pe Ponta și am vrut schimbare. Dar degeaba am sperat.

– Pe cine vei vota anul viitor, la alegerile parlamentare?

– Pe cei care scapă de DNA până atunci. Că numai dintre foști și viitori pușcăriași avem de ales.

Acest sondaj a fost făcut de mine, pe un singur exemplar reprezentativ, respectiv o femeie de 60 de ani, pensionară și mereu prezentă la vot. Abordarea mai multor persoane ar fi inutilă, eficiența fiind aceeași. Dovadă sunt rezultatele alegerilor.

27 thoughts on “Mostră de electorat românesc

  1. Eu zis mereu că avem nevoie de un Țepeș, dar nu mă crede nimeni. Cum spunea un filozof când i-a fost atrasă atenția că legile lui nu se pliază realității ,,Mai rău pentru realitate”, zic și eu ,,Mai rău pentru ei”. Râd!

    1. Până și Țepeș ar trebui să se adapteze condițiilor de astăzi. Că ar fi păcat să taie atâtea păduri pentru țepe, mai ales că s-au defrișat deja prea multe, iar tendința se menține. N-ar strica să se mai construiască niște canale, cu brațele de muncă a hoților și corupților.

  2. Romanii trebuie sa invete sa fie iarasi patrioti, sa alearga ideologii, principii solide pentru tara, sa voteze programele de salvare ale tarii, de recuperare ale resurselor naturale, proiecte de absorbire ale fondurilor europene, (ca oricum contribuim anul, involuntar, cu suma de 4 miliarde euro la FMI ), prin construirea iarasi de fabrici si uzine, proiecte de reimpadurire ale tarii, proiecte in ceea ce priveste agricultura, turismul, comertul, scolile, spitalele si farmaciile, proiecte sanatoase care sa ofere locuri de munca emigrantilor, sa se intoarca acasa din marele EXOD, poporul roman emigrant, sa cresca iarasi natalitatea in tara mea cea draga, Romania. Asa ca sa nu se mai voteze persoane, ca barfitorii si ignorantii. Sa se voteze proiectele de salvare ale Romaniei ! Desteapta-te , Romane !

    1. Cea mai bună și rapidă învățătură se face prin exemplu, dar noi vedem în jurul nostru specimene de parveniți prin afaceri ilegale. Și atunci e firesc să-și spună tineretul că n-are rost să învețe carte sau să lucreze cinstit, când se poate trăi foarte bine din șmecherii. Iar dacă ești prins și închis, nu-i nicio rușine, doar acolo au ajuns mulți miniștri și chiar un fost prim-ministru. Deocamdată!

  3. Trista realitate! Acum, lasand la o parte acest model de “logica electorala” romaneasca, ajungem la vorba cetateanului turmentat al lui Caragiale: “dar eu cu cine votez”? Caci de 25 de ani i-am tot incercat si schimbat pe toti si toti au venit cu ideologii “minunate” si programe “fermecatoare” dar…. n-a iesit nimic din toate acestea, dimpotriva! Musai sa ajungem la vorba celor batrani: “omul sfinteste locul” si sa-i votam doar pe aceia care fac intr-adevar ceea ce spun. Palavragii…. am vazut destul!
    Numai bine, draga Petru!🙂

    1. Noi tot îl căutăm pe „omul care sfințește locul”, dar încă nu l-am găsit, cel puțin eu. Poate că aceștia au plecat peste graniță sau nu vor să candideze pentru a nu se compromite, la rândul lor. Cred că ar fi nevoie de legi mai aspre de pedepsire a corupților din fruntea României. Cu arestul lângă piscină nu se sperie.
      Salutări călduroase, dragă Alex!🙂

    2. Nu mai votam si gata, daca nu sunt oameni care sa ne reprezinte interesele tarii si nu interesele personale ale unora. Ce e asa de greu sa stea romanii acasa, sa ia atitudine, sa se treazasca aia singuri la urne. e obligatiriu sa votam hoti si criminali, exterminatorii tarii ? Sa ma fac eu complice la crimele lor ? Cu votul meu mi-am semnat singura sentinta.

  4. Da! Omul simplu spune adevarul dar cu aceasta nu se va schimba nimic poate cu timpul cand o sa avem o clasa politica inteligenta capabila sa conduca tara!Un weekend minunat iti doresc!

    1. Omul simplu de la noi crede cam tot ce i se spune, mai ales dacă acel candidat bun de gură vine și-i strânge mâna, îl bate pe umăr și-i mai dă și doi mici pe gratis.
      Să-ți fie sfârșitul de săptămână magnific, draga mea prietenă!🙂

      1. Nu cred, Petru,
        Intr-o poveste am citit,
        Ca spiridusul nemultumit,
        De prestatia paterna
        De coada tatal si-ar fi luat
        Si cu un sut bine plasat,
        Din iad l-a externalizat.
        Oare ar fi rau pentru noi.
        Exemplul sa-l preluam
        Pentru un demnitar sau doi?
        Preventiv, preambalati
        In tomberonul de gunoi?
        Onu

  5. Nota 10 (zece ) pentru sondaj ! 🙂
    Iar ca femeia de mai sus
    sunt milioane de alegatori
    ce, intrebati ce au de spus,
    ar spune ca parlamentarii-s niste profitori ! 😦

Leave a Reply

