Planeta Paradis: Femeia îndărătnică

– Să nu crezi că mă vei putea ține prizonieră, urâtule! Puteam să evadez și să-ți ucid mica războinică, dar cuvântul nu mi l-am încălcat niciodată. E valabil doar când îmi fac necesitățile, pentru că nu suport să miros atât de rău ca voi, sălbatici și nespălați.

Era avertismentul pe care l-a dat Zakala, imediat după ce a fost „asigurată” cu o funie mai strânsă. Relu a făcut-o cu delicatețe și chiar senzualitate, dar nu putea pricepe răutatea unei ființe atât de delicate, iar întrebările lui căutau mereu un răspuns:

– De ce ai venit pe acest tărâm? Nu aveți destule pe continentul vostru? Nu putem să fim prieteni?…

– Ia te uite la tine! Chiar crezi că suntem egali și avem aceleași drepturi, neisprăvitule? Eu provin din ceruri și sunt menită să-i conduc pe roni spre cuceriri și prosperitate. Sângele meu e divin și nu se poate amesteca nicidecum cu al muritorilor de rând. Voi sunteți creați pentru a mă sluji și nu puteți să-mi fiți egali. E ceva firesc și mă mir că nu vă dați seama. Chiar și animalele știu că trebuie să mi se supună.

– Cine ți-a spus asta? Vreun zeu pe care l-ai văzut în vis sau oamenii care au nevoie să creadă în ceva deosebit?

– Cum cutezi, nenorocitule?, se răsti nervoasă regina ronilor. Mama mea, care avea aceeași menire, mi-a spus de când eram un copil că sunt o zeiță.

– Și tatăl tău…

– Eu nu am avut tată și de aceea sunt aparte. A fost un bărbat pe care mama l-a folosit și apoi l-a ucis, așa cum e normal. Niciun om de parte masculină nu poate fi conducător al ronilor și al planetei. Doar femeia supremă dă naștere vieții și o poate susține. Dar ce-ți spun eu ție, muritor de rând!

– Nu sunt chiar un muritor de pe această planetă, a ținut să iasă în evidență Relu. Eu vin dintre stelele pe care le poți vedea noaptea.

Zakala s-a uitat la el ca la un nebun și chiar a schițat un zâmbet discret:

– Credeam că sălbaticii n-au imaginație, dar tu mă surprinzi. Ce-o să mai inventezi pentru a scăpa de pedeapsa mea?

– Ai să vezi și singură că nu semăn cu halanii, cei care-s stăpânii de drept al acestui teritoriu, și nici cu tochii, piticii canibali care v-au măcelărit ultima campanie. Eu și familia mea venim de pe o altă planetă.

– Nu există altă planetă și chiar dacă ar exista, eu ar trebui să o stăpânesc, ciudatule!

În acel moment au fost întrerupți de Carmen, care anunța sosirea celorlalți rătăciți: Bogdănel, Bobo și Ucu. Trupurile celor căzuți în luptă au fost pierdute în furtună, dar memoria lor era mai importantă. S-au salutat și îmbrățișat, după caz, după care au ținut s-o vadă pe cea din cauza căreia au făcut atâtea sacrificii.

– Și acum, ce facem cu ea?, întrebă justificat Ucu.

– Eu zic s-o ucidem lent și să ne răzbunăm pentru cei dragi. Astfel le vom da o lecție ronilor și se vor teme de noi, răspunse Bobo.

– Nu, nu, nu! Dacă o omorâm, inamicul va căuta răzbunare cu orice preț. Mai bine-i s-o ținem în captivitate și să o dăm în schimbul plecării lor de aici. Să negociem.

Era părerea lui Relu, care avea cea mai mare greutate.

– Poate că ai dreptate, se exprimă Ucu. Dar cine o să se ducă la ei, știut fiind că sunt imprevizibili?

– Eu o voi face, spuse Relu, dar deocamdată ar trebui să plecăm naibii de aici, până nu suntem detectați. Carmen, du-te după ceilalți zifari, împreună cu Bogdănel.

Fata și băiatul au sărit imediat pe înaripat, dornici să ajute și să-i dea vești bune Floricăi. Până la sosirea lor, dialogul dintre Zakala și Relu a continuat, urmărit cu atenție de Ucu și Bobo, doi inițiați în limbajul ronilor.

– Ce vreți să faceți cu mine, piticilor?, întrebă regina, văzându-l pe Ucu și Bobo. Mai bine mă ucideți decât să mă dezonorați. Oricum, sufletul meu e nemuritor și se va întrupa într-o altă femeie, la fel de frumoasă și puternică.

– Nu vrem să-ți facem rău, o asigură Relu. Te dăm, în schimbul păcii, poporului tău.

– Văd că vorbești numai prostii, „omule picat din stele”. Chiar credeți că veți scăpa după ce ați pângârit regina celui mai nobil popor? Asta nu se uită și nici nu se iartă niciodată! După cum am mai spus, mai bine mor, decât să fiu tratată ca un instrument de schimb! Ai curajul s-o faci, lașule?, se adresă Zakala, din nou, lui Relu.

– Nu e vorba de curaj, ci de judecată. Tu vrei să subjugi și chiar să ucizi un popor lipsit de apărare, dar eu țin la oamenii ăștia, fiindcă sunt pașnici și buni. E a doua familie a mea și m-au ales să-i conduc, chiar dacă nu am sângele lor. Dar tu nu poți pricepe, fiind înecată în mândria ta de regină divină, indusă de o mamă avidă de putere. Știi doar să te bați și să ucizi, dar nu cunoști iubirea sau fericirea adevărată, iar pentru asta te compătimesc.

18 thoughts on “Planeta Paradis: Femeia îndărătnică

  1. Zakala – mai pamanteana decat Relu & co. Care, daca stai sa analizezi un pic, sunt mai degraba veniti din stele decat din Maramu’🙂
    Mare pacat ca nu mai au apa vesela sa ii ofere nitica…

    1. Poate că niște „șiși” ar avea același efect ca pălinca de Maramu’, mai ales pentru a încuraja negocierile de pace și a atenua prejudecățile. E o idee pe care am să o pun în aplicare.😉

      1. Nu știu rețeta băuturii halane, dar cea de pălincă e tradițională și o apreciază oricine o gustă. Doar să vină în Seini, pe data de 11 iulie A.D., când se serbează ziua orășelului. Băutura și mâncarea pentru prietenii de pe blog e din partea casei!😉

  2. Obisnuita sa domina Planeta Paradis Zakala suporta greu ca e retinut de pamanteni care provin dintr-un loc de neinchipuit cu o civilizatie necunoscuta! O seara frumoasa iti doresc!

    1. E mai greu la început, pentru fiecare dintre cei implicați. Dar eu sunt încrezător că „Moșul prezicător” din „Cutremur” a avut dreptate când s-a bazat pe Relu.
      Încă o zi de joi, mai frumoasă ca la noi, unde s-a înnorat și vine ploaia, dar e de bine!🙂

  3. Ha ! Ha ! Eu suspectez ca Relu si Zakala se vor indragosti unul de altul si se vor impaca plus se vor alia pt a-i domina pe aialaltii ! Plus in Planeta Paradis se va instaura un regim politic democratic modern ! Dupa care pamantenii vor incepe sa se vaicareasca ! Si Relu nu va mai sti cum sa-i impace, Zakala se va plictisi si ea, si va urma un divort….nuuuu…NU vreau sa iasa asa ca in Psd, usl, pdl, etc…mai bine doar asa sa nu stim cum iese, cu suspans in continuare !!

    1. Uite cum ai deconspirat tot subiectul pe scurt și nu mai are nici un farmec s-o lungesc încă vreo câteva capitole!😀 Glumesc desigur, dar câte ceva tot ai anticipat, la câte presupuneri ai făcut.😉

  4. Excelenta fraza de la final a lui Relu. Excelent diplomat dar si intelept foc. Imi place!!!😉 Sunt convinsa ca ultimele lui vorbe au lasat-o cu gura larg cascata pe marea si orgolioasa zeita. 🙂
    Numai zile insorite si fericite tuturor!

    1. Săru-mâna pentru apreciere și sper ca astfel de cuvinte, dar și fapte în concordanță cu ele, să fie destul de convingătoare pentru a schimba caracterul egoist al Zakalei.
      O duminică pe placul inimii tale!🙂

Leave a Reply

