Desert umoristic

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Noapte de iarnă, furtună. Un brutar tocmai se pregătea să închidă magazinul, când intră un client înfrigurat, care vroia să cumpere două cornuri.
– Sunteți însurat, domnule?
– Bineînțeles! Dar ce, credeți că mama m-ar fi trimis la cumpărături pe o vreme ca asta?!

* Ce înseamnă ratat?
Plătitor de rate!…

* – Ce-mi băgași, fiule, în buzunar?
Enoriașul: – O bancnotă de 50.
Părintele: – Apăi, de ce crezi că-i zice sutană?…

* Cine nu-i iubește pe proști, are tare mulți dușmani.

* La brutărie:
– Pâinea asta este de ieri. Eu vreau pâine de astăzi.
– Dacă vreți pâine de astăzi, atunci veniți mâine!

* Sir și John sunt la vânătoare, pe domeniul castelului.
Servitorul privește prin binoclu, înspre castel.
John: – Sir, cred că ar trebui să vă informez că doamna este în compania unui domn.
Sie: – Nu se poate! Te înșeli. Doamna mi-a spus că primește o prietenă, în vizită. Dă-mi și mie binoclul.
Sir se uită prin binoclu.
Sir: – Acest binoclu nu este suficient de puternic. Dă-mi pușca cu lunetă.

* Un tip se întoarce acasă după o seară lungă. Intră tiptil în casă, ca să nu fie auzit, și se îndreaptă spre scara ce duce la dormitor. Din nefericire greșește prima treaptă și, încercând să se agațe de balustradă, se răsucește și cade în fund. Cele două sticle din buzunarele de la spate se fac țăndări.
Strângând puternic din dinți ca să nu urle de durere, se ridică, își dă pantalonii jos și se uită în oglinda din hol. Fundul lui tăiat în zeci de locuri sângera puternic. Cu greu reușește să găsească o cutie mare de plasturi și, cu ajutorul oglinzii, începe să pună câte un plasture unde vede sângele curgând. Cu chiu cu vai reușește apoi să ajungă în pat.
Dimineață, soția se uită chiorâș la el și îi zice:
– Iar ai venit beat azi noapte…
– De ce spui asta?, întreabă el cu o privire ingenuă.
– Poate nu din cauza ușii de la intrare lăsată larg deschisă. Poate nu din cauza cioburilor de pe trepte. Poate nu din cauza dârelor de sânge de prin casă. Poate nu din cauza ochilor tăi injectați. Dar cu siguranță din cauza plasturilor lipiți pe oglindă!

* Niște babe, la coadă la moaște:
– Decât să stăm la coada asta, mai bine ne pupăm între noi și plecăm acasă!

* Am prins țânțarul care m-a mușcat toată noaptea, dar nu pot să-l omor… E sânge din sângele meu.

* Dialog între doi prieteni:
– Cum, tu joci poker acasă, cu soția?
– Ce să fac? E singura modalitate de a-mi recupera o parte din salariu!

* Există prietenie și fără Facebook!
Sunt curajos: am vrut să demonstrez că pot să-mi fac prieteni și fără ajutorul Facebook-ului, dar utilizând aceleași metode.
În fiecare zi, mergând pe stradă, le povestesc trecătorilor ce-am mai mâncat, cum mă simt, ce-am făcut noaptea trecută, ce voi face în continuare. Le dau poze cu familia și prietenii mei (mai ales de la petreceri și din excursiile în străinătate), cu câinele, cu grădina mea și cu plonjoanele în piscină. Îi opresc și le arăt pe telefon videoclipuri trăsnite. De asemenea, le ascult conversațiile și le spun multora că-mi plac.
FUNCȚIONEAZĂ! Am deja prieteni care mă urmează pas cu pas: doi asistenți sociali, un polițist și doi psihiatri.

29 thoughts on “Desert umoristic

  1. Faine bancuri, Petru ! 🙂
    Felicitari si la cat mai multe postari ! 🙂
    Cum maine 29 iunie, crestinii ortodocsi ii serbeaza pe
    Sfintii Apostoli Petru si Pavel,
    iar pe tine te cheama PETRU,
    da-mi voie sa-ti urez anticipat ,
    un sincer si calduros La Multi Ani,
    sanatate si multi bani,
    peste ( e dezlegare la peste ) proaspat pe masa
    langa tine o frumoasa
    bautura cat cuprinde
    caci betia nu ii prinde
    pe barbatii antrenati
    in palinca si-n carnati !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

  2. Azi e o zi Sfanta, e Ziua ta 🙂 Iti doresc noroc,succes,fericire,implinirea viselor,multa sanatate! La multi ani Petru! 😉 🙂 Distractie maxima!!

  3. Buna dimineata, Petru !
    La cele mai sus postate
    As mai adauga inca ceva :
    La Multi Ani cu sanatate,
    PETRU azi de ZIUA TA !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

    1. Bună să-ți fie inima și mereu tânără, așa cum o demonstrezi zi de zi, dragul meu prieten! Șampania a picat bine, chiar dacă-i virtuală, pentru că am asortat-o cu veselia inerentă. 🙂

  4. Doamne, ce-am mai râs! Tare bine alese, ca să ne aducă numai voie bună!
    Acelea cu “suta-na”, cu “rata-tul” si cu babele la moaşte, mi-au plăcut tare!
    Mulţumim frumos, dragă Petru, că ne înveseleşti aşa bine, de fiecare dată! 🙂

Leave a Reply

