O duminică tristă

Astăzi nu-mi arde de zâmbete și nici nu se cade pentru mine. Ieri am primit vestea că Nașul meu de cununie s-a stins din viață, după o boală grea și neiertătoare. Îmi era de asemenea și văr, prin alianța cu verișoara mea de gradul unu.

Se spune că nașul de cununie îți e un fel de tată spiritual. Poate că-i adevărat și eu am neglijat să-l caut mai des, deși țineam mult la el. Nici el n-a avut timp să mă viziteze în ultimii ani, chiar dacă era un om spiritual. Dar a fost un om harnic și iubitor, prosper în ceea ce făcea și bun familist. Avea doar 70 de ani când s-a stins și mulți nepoți iubitori de crescut.

Termin aceste rânduri și mă voi duce să ridic cununa pentru înmormântare, iar apoi voi fi alături de nănașa mea îndurerată, care plânge încontinuu de ieri. Sunt sigur că voi, prietenii mei virtuali, mă veți ierta pentru lipsa mea mai îndelungată. Uneori, mi se întâmplă și mie să nu pot zâmbi.

31 thoughts on “O duminică tristă

  1. Condoleante. Sa revii totusi cu bine. Eu sper chiar ca atunci dupa ce iti mai revii asa din momentele cu impresii si emotii si activitati initiale mai amestecate, neclare, involburate, sa ne povestesti la un moment dat si noua, asa cum stii tu, clar si talentat, cum a fost coroana (cununa), cum arata ea, si ce amintiri si reflectii ai in urma indeplinirii acestui job de
    aducator de cununa. (Desigur, nu e o tema obligatorie, sau poti sa povestesti despre alte elemente sau chiar despre nimica, doar ziceam si eu ca as fi curios si interesat sa citesc cum ai descrie tu).

  2. Este groaznic sa constatam cat de mult iubim o persoana. doar cand aceasta pleaca dintre noi, fara sa avem timp sa-i vorbim, sa-i impartasim sentimentele si sa-i spunem cat de mult ne lipseste, totdeauna amanam crezand ca e timp pentru toate , dar nu e, fiindca moartea ne ia aproape mereu prin surprindere, de aceea trebuie sa ne impacam cu Dumnezeu, cu oamenii din jur si cu noi insine si sa fim pregatiti, ca si cum am trai ultima zi, eu asa cred, fiindca mi s-a intampla de multe ori, incepand cu mama, cu singura sora, cu o prietene, cu un unchi….e groaznic ! Condoleante !

  3. Of, Doamne, imi pare nespus de rau pt. durerea pricinuita. Stiu ce inseamna… Condoleante! Si bunul Dumnezeu sa-l odihneasca! Nu-mi plac deloc astfel de vesti, am dat like pt. a fi alaturi de tine si in aceste momente grele, draga prietene. Iti doresc tot binele din lume si sa le treci cu bine pe toate!

  4. Vă mulțumesc tuturor celor care ați fost alături de mine cu un gând bun și un cuvânt de alinare! Dumnezeu să-l ierte și să-l odihnească pe nașu’ și să o aline pe nașa!

  5. Sincere condoleante, Petru ! 😦
    Dumnezeu sa-L ocroteasca
    tinandu-L mereu la Dreapta Sa
    iar pe Tine sa te rasplateasca
    pentru bunatatea Ta ! 🙂
    Cu regrete sincere,
    Aliosa.

  6. Of, îmi pare rău pentru pierderea suferită. Dumnezeu să-l odihnească în pace! Acesta este mersul vieţii şi la toţi ne vine rândul…

Leave a Reply

