O cupă cu umor

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* O femeie face plajă fără sutien. Sânii ei superbi atrag atenția unui bărbat:
– Puteți să-mi spuneți cât de caldă este apa?
– Domnule, răspunde ea iritată, multă lume m-a luat drept prostituată, dar drept termometru încă nimeni…

* Discuție între vacă și vițel:
– De azi să nu te mai prind că te mai joci cu Ghiță!
– De ce, mamă?
– Păi maică-sa e o scroafă, iar taică-său e un porc.
– Dar, mamă, și tu ești vacă.
– Da, dar tatăl tău a fost veterinar…

* – De ce au blondele ochii ca stelele?
– Pentru că au mintea ca noaptea…

* Un automobilist își revine după un grav accident și aude:
– Foarfece, ață…
– Sunt atât de grav rănit?, geme el.
– Nu, fiule, îți coasem doar aripile…

* Gheorghe se duce la Ion și-i zice:
– Ioane… am evitat să-ți spun asta până acum… dar mă culc cu nevasta preotului. Poți să-l ții tu de vorbă o oră după slujbă, mâine, să-mi fac și eu treaba cum trebuie?
Lui Ion nu prea-i place asta, dar, Gheorghe fiindu-i cel mai bun prieten, acceptă. După slujbă, începe să-l țină de vorbă pe preot, punându-i tot felul de întrebări stupide, doar ca să-l țină ocupat. După ceva timp, se enervează preotul și-l întreabă de ce a venit, de fapt. Simțindu-se vinovat, Ion îi spune toată tărășenia.
La care preotul, bătându-l prietenește pe spate, îi spune:
– Ioane, cred că ar fi bine să te grăbești s-ajungi acasă, nevastă-mea a murit acum un an!

* Intră doi unguri la mine în magazin.
– Ce doriți?, îi întreb.
– Vrem doi cutie de pateu.
– De care? Bucegi, Scandia, Antrefrig?
– No, no!…
– Ei, hai acuma… zic, să nu-mi spuneți că vreți Ardealul?!

* Un tip vine de la muncă acasă și o găsește pe nevastă-sa în fața ușii, cu bagajele făcute.
– Ce faci cu bagajele alea, pleci undeva?
– Da, mă duc în Las Vegas.
– Și cam ce cauți tu în Las Vegas?
– Am aflat că acolo pot să câștig patru sute de dolari făcând ce-ți fac ție pe gratis.
Se duce și ăsta , își face și el bagajele și iese în fața ușii.
– Și tu unde crezi că te duci?
– Merg și eu cu tine, că mor de nerăbdare să văd cum o să trăiești tu cu opt sute de dolari pe an…

* Când îi spui unei femei „Hai să ne-o tragem”, ești un nemernic.
Când îi spui unei femei „Hai să ne-o tragem la Paris”, ești romantic.

* – De când m-am îndrăgostit de tine, nu mai pot să beau, să fumez, să mănânc.
– Așa de tare mă iubești?!?
– Nu, dar nu îmi mai ajung banii…

* O domnișoară se privește în oglindă și își zice:
– Ce gât ca de lebădă, ce sâni apetisanți, ce talie subțirică, ce șolduri arcuite! Dar ce să fac cu grăsimea asta care ascunde toată această splendoare?

* Nevasta e ca o grenadă. Dacă-i scoți inelul, îți dispare casa.

* Dacă ești un elev eminent și ai numai note de 10, ar fi bine să te comporți frumos cu colegii tăi care au note mici.
Într-o zi, ei vor fi șefii tăi!

* – Cum traversează românii strada?
– Se uită la semafor și dacă e verde merg, iar dacă e roșu aleargă!

* – Care este avantajul de a face sex în grup?
– Dacă ai altă treabă, poți să pleci.

* O discuție pe chat:
– Ce înălțime ai?
– 160…
– Ia te uite, ce prințesă micuță! Dar cât cântărești?
– Eheee… Cântăresc încă și mai puțin. 125!

* Se întâlnesc doi bețivi de dimineață:
– Ai luat micul dejun astăzi?
– Nu, nici măcar o picătură…

20 thoughts on “O cupă cu umor

  1. Mi-ai adus aminte de un banc cu soţi.
    ,,- Am fost oarbă şi surdă! strigă nevasta furioasă.
    – Vezi, draga mea, de câte boli te-am vindecat? răspunde soţul calm.,, 🙂

  2. ,,- Am fost oarbă şi surdă, când te-am luat! strigă nevasta furioasă.,,
    Uite ca din graba am uitat ce era mai important. 🙂

  3. Ha ! Ha ! Am inceput sa rad tare chiar de la al 2lea banc cu purcelul Ghita, (desi zambisem bine dispus deja de la primul). Dar tocmai ce scrisesem pe alt blog ca ma simt ca un purcelus, (in legatura ca-mi patasem tricoul preferat cu mancare), si asta mi se intampla chiar ff des, iar vitel ma simt mai rar, la modul ideal daca sunt ff cuminte si merg la scoala, (unde
    adesea raman cu gura cascata)…in paranteza adaugand ca la serviciu chiar ieri, la fel ca destul de mediu frecvent, iar am fost magarus, poate si cu trasaturile lui bune dar si cu alea nesuferite de incapatanare si chiar
    obraznicie…si astfel in legatura cu acest banc educativ m-am putut
    imagina pe mine insumi si in ipostaza vitelului dadacit dar si in ipostaza lui Ghita cel neastamparat care e un exemplu rau !

    Plus, datorita bancurilor urmatoare cu si despre femei, mi-a trecut prin
    cap si o varianta de banc aplicabila mie personal, in legatura cu bancul ala, “nevasta ideala doamna in salon, cu…va in dormitor, si servitoare in
    bucatarie”…in cazul meu eu probabil sunt purcel in timpul liber/inclusiv in dormitor, magar la serviciu/inclusiv in bucatarie sau re treburile casnice, si
    vitel cu gura cascata in salon/
    societate !!

  4. Mi-a placut asta : * Dacă ești un elev eminent și ai numai note de 10, ar fi bine să te comporți frumos cu colegii tăi care au note mici.
    Într-o zi, ei vor fi șefii tăi!

      1. Sincer, nu suport nici sfaturile, nici pe cei care le dau…. fiindca fiecare om are personalitatea lui si nu i se potrivesc… tuturor … fiecare om e unic, are mentalitatea lui si drumul lui prin viata. Cei care isi permit sa dea sfaturi, se cred superiori, vor fi daca si demonstreaza asta, sunt modele de viata cu o sanatate morala deosebita. Dar sugestiile, la unele intrebari, ” daca ai fi in locul meu tu ce ai face in cazul X ”, da, le admit. Bancul de sus, arata o realitate cruda a Romaniei din zilele noastre.

Leave a Reply

