Salată umoristică

BANCURILE SĂPTĂMÂNII
.
* În arestul poliției, Elena Udrea este întrebată:
– Care este hobby-ul dvs.?
– Literatura.
– Care este autorul preferat?
– Frații Grimm.
– Ce povestire?
– Frumoasa din pădurea ADOR MITA…

* Acasă, în pat: Este 7 dimineață, închizi ochii pentru 5 minute și este 8:45.
La serviciu: Este 1:30, închizi ochii pentru 5 minute și este 1:31.

* Wikipedia: -Eu știu totul!
Google: – Eu am de toate!
Facebook: – Eu știu pe toată lumea!
Internet: – Fără mine nu aveți valoare!
ENEL: – Serios?

* – Familia noastră îl ajută pe Ștefan Bănică să plătească mai puține taxe!, îi zic eu unui prieten.
– Cum așa, sunteți contabili?
– Nu, dar nu-i cumpărăm niciodată albumele!

* Un tânăr însurat merge la preot să se spovedească:
– Tinere, ce păcate ai?
– Părinte, eu sunt antrenor de fitnes și la muncă văd foarte multe femei…
– Ai păcătuit cu gândul?
– Nu părinte, eu doar m-am frecat de o femeie în timp ce îi arătam cum se face un exercițiu. Nu am făcut nimic, decât că ne-am atins corpurile…
– Este la fel de grav! Ori că atingi, ori că bagi, e același lucru! Pentru asta trebuie să spui de trei ori Tatăl Nostru și să pui în cutia milei 100 de euro!
Tânărul, nemulțumit, spune rugăciunea și când să iasă din biserică, preotul îl strigă:
– Tinere, iar păcătuiești! Nu ai pus banii în cutie!
Tânărul îi răspunde:
– Părinte, eu i-am atins de cutie! Ori că atingi, ori că bagi, e același lucru!
.
* Sala de operație. Intervenție urologică. Chirurgul către asistentă:
– Te rog să îndrepți penisul.
– Hmmm. Foarte bine. Iar acum și la pacient!

* Doi amici într-un bar:
– Scuze, dar ieri ți-am văzut soția ieșind dintr-un hotel însoțită de un tânăr macho!
– Și ce hotel era ăla?
– Palace…
– Ah, dar îl știu, nu ai de ce să-ți faci griji… e un hotel bun!

* O blondă comandă:
– O vodka, vă rog!
– Doamnă, aici e McDonald’s!
– Atunci, o McVodka! Și să fie supersize!

* Unul beat ajunge noaptea în cimitir. Se împiedică și cade într-o groapă proaspăt săpată unde și adoarme. Se trezește înghețat de frig și exclamă:
– Brrr, ce frig e aici!
Paznicul cimitirului, care era în apropiere:
– Păi dacă i-ai lăsat să-ți fure coșciugul…

* Am o nedumerire: De câte ori mă uit la televizor urmăresc un film întrerupt de publicitate sau privesc o emisiune de publicitate întreruptă de un film?

* – Ați urmat recomandările mele, să mâncați numai hrană de copii mici?
– Da, am mâncat nisip din parc, niște nasturi de pe acasă, însă nu aș zice că mă simt mai bine…

* Acuzata, prostituată bătrână. Judecătorul tânăr este derutat și sună un coleg.
– Domnule coleg, după 50 de ani de prostituție dovedită, oare cam cât ar trebui să îi dau acuzatei?
– Eu nu i-aș da mai mult de 10 Euro!

* – Alinuța, ce mesteci acolo?
– O lamă.
– Orbit?
– Nu, Gillette.

* Un polițist oprește la miezul nopții o mașină care se deplasa în zig-zag. Se apropie și vede șoferul lovit, plin de sânge, cu fața tumefiată și cu un cuțit înfipt în gât…
– Auzi, mă, zice polițistul, nu cumva ești băut?

* O blondă la oftalmolog:
– Ce literă este asta?
Tace.
– Ce literă este asta?
Tace.
– Dumneavostră stați prost cu vederea?
– Cu vederea stau bine. Pur și simplu nu-mi amintesc!

* Între scriitori:
– Am auzit că te-ai însurat. Cum e?
– Grozav! Soția și soacra îmi oferă material pentru două tragedii…

* Dacă, întâmplător, un bărbat gol pușcă nimerește în vestiarul femeilor, acestea vor face mare zarvă, vor țipa, pentru a-l alunga degrabă cât mai departe.
Dacă, însă, o femeie goală pușcă nimerește, în mod întâmplător, în vestiarul bărbaților, aceștia vor fi foarte bucuroși, prietenoși și ospitalieri.
Asta demonstrează, încă o dată, bunătatea și frumusețea sufletului bărbaților.

23 thoughts on “Salată umoristică

  1. Taaaree.. bun și nostim mod de a începe o zi! hihi.. Așa o salată asortată.. am râs sănătos, nu glumăăă… și nu doar eu.. 😀 😀 Una și una glumele astea, daa.. 🙂 Mersi mult!..

      1. Mersi pentru urare
        dar de nu-i cu suparare
        la a ta comentare
        la ultima mea postare
        se vrea un raspuns care
        nu sufera amanare !!! 🙂 🙂 🙂
        Aliosa.

  2. “Am o nedumerire: De câte ori mă uit la televizor urmăresc un film întrerupt de publicitate sau privesc o emisiune de publicitate întreruptă de un film?”

    Uf. M-am liniștit. Credeam că doar eu am o problemă…

  3. Hă, hă, hă! Am râs pe cinste. Mulţumiri, dragă Petru! Iar ultima…. este atât de adevărată! 😀
    Să ai numai zile vesele! 🙂

Leave a Reply

