Planeta Paradis: Cină în doi

Primirea Marelui Șef de către Regină a fost făcută cu cele mai înalte onoruri, începând cu ronii amabili care l-au condus cu barca până la corabia Amiral și până la însăși gazda, îmbrăcată într-un costumaș complet alb și afișând un zâmbet cuceritor. De parcă s-ar fi putut ca perfecțiunea să fie și mai perfectă. Bijuteriile sclipitoare, ochii de jar, părul lung și bogat al Zakalei îl făceau pe Relu să creadă că visează, la fel cum o mai făcuse de atâtea ori.

Oaspetele fu poftit să se așeze jos, pe o pernă moale și aurită, în timp ce Regina se așeză în partea cealaltă a unei tăvi cu mai multe cupe și carafe, toate aurite. Două fete drăguțe așteptau cuminți ordinele stăpânei lor, neîndrăznind să-și ridice privirile din pământ. Zakala le făcea semne scurte și ele îndeplineau imediat ordinele, punând în pahare, aducând alte carafe cu băuturi și vase cu mâncare. Au început cu un vin dulce și foarte aromat, dar destul de tare pentru a tulbura mintea și dezlega limbile. Au continuat cu alte băuturi savuroase și mâncăruri delicioase. Astfel au fost inhibate emoțiile lui Relu și dialogul n-a avut nevoie de o altă încurajare.

– Ce a decis Marele Șef al halanilor sau Omul din Stele? Ori ar fi mai simplu să-ți spun Relu?, intră Regina în subiect.

– Da, poți să-mi zici Relu, la fel cum îmi spun prietenii. Asta înseamnă că suntem și noi prieteni acum?

– Depinde numai de tine… Reluuu, zâmbi din nou gazda. Mie poți să-mi spui Zakala. E unicul meu nume și foarte puțini mi se pot adresa doar cu el.

– Îți mulțumesc pentru amabilitate, dar să nu crezi că voi trăda interesele oamenilor mei pentru a-ți câștiga prietenia.

– Nimeni nu-ți cere asta. Dimpotrivă, îi disprețuiesc pe trădători. Dar nici eu nu pot să uit pentru ce am venit, iar semenii mei știu că duc întotdeauna lucrul până la capăt. Mă înțelegi? Vrei ca autoritatea mea să fie știrbită? Să dau dovadă de slăbiciune și să plec cu corăbiile goale, după ce am pierdut atâția luptători?

Zakala se înfierbântă și obrajii i se înroșiră, vrăjindu-l și mai mult pe Relu. Închise pentru o clipă ochii și-și scutură capul, după care rupse tăcerea ce se așternuse:

– Halanii sunt un popor liber și mândru. Nu acceptă să li se impună ceva, dar sunt buni la suflet și dăruiesc din inimă celor care merită. Dacă vrei aur, aș zice să nu ceri, ci să le câștigi încrederea și prietenia. Eu așa am făcut și uite în ce postură am ajuns.

– Aaaa, după ce ai venit de pe planeta aia…

– Pământ…

– Așa cum zici! De ce ai ales să pleci într-un loc străin? Ai fost dezamăgit de oamenii de acolo?

– Într-o anumită măsură…

– Eu zic că ne era scris să ne întâlnim. Avem nevoie unul de altul.

– Crezi asta?, se bucură Relu.

– Sigur că da! Tu ai fost adus să-mi instruiești luptătorii, să faci o armată de neînvins, să cucerim toate teritoriile, să-i supunem pe sălbatici și să-i civilizăm.

– Și apoi ce urmează?, o întrebă Relu, trist. Vei fi mai fericită astfel?

– Fericită sunt și acum, când plănuiesc astfel de victorii. Nimic nu mă va opri… adică nu ne va opri. Mă întrebi ce va urma? Răzbunarea pe care o aștepți de mult!

– Nu înțeleg…

– Vom ataca Pâmăntul și-l vom supune! Le vei arăta semenilor tăi că au greșit și vei ajunge regele lor, aducându-i apoi pe calea dreaptă.

Relu rămase cu gura căscată la cele auzite.

– Tu ești nebună, Zakala! Sau poate că glumești și eu nu-mi dau seama.

Regina râse zgomotos și duse apoi un pahar la gură.

– Ai lăsat vreo dragoste în urmă, acolo?, întrebă ea curioasă. Ai mai iubit pe cineva așa cum mă iubești pe mine?

Bărbatul roși și își căută cu grijă cuvintele.

– Am iubit, dar… iubirile nu se pot compara una cu alta. Fiecare e altfel și intensitatea lor se pierde în timp. Cea mai recentă domină întotdeauna.

– Te ascunzi după cuvinte, Relu, chicoti Zakala. O femeie ca mine nu cred că ai mai văzut și nici dragostea pe care mi-o porți nu poate avea asemănare. Recunoaște.

Relu se făcu că nu a auzit ultimele cuvinte, alegând din priviri niște fructe. Regina le porunci slujnicelor să cânte și acorduri romantice se revărsară din coardele unor instrumente viu colorate.

– Cum faceți voi dragoste, pe planeta aceea?, întrebă tandru femeia.

– Frumos… și foarte plăcut, răspunse emoționat bărbatul.

– Haide, spune-mi, nu te jena.

Relu o privi adânc în ochii-i negri și murmură:

– Ne uităm tandru unul la celălalt, simțim cum inimile ne bat alături, ne auzim răsuflarea precipitată și ne șoptim un „Te iubesc”, din adâncul sufletului. Apoi ne sărutăm prelung pe buze, contopindu-ne parcă într-o singură persoană și plutind pe aripi de vis, mai fericiți și împliniți ca după orice altă victorie sau realizare lumească.

Zakala își lăsă privirea în jos, jenată și cu obrajii înfierbântați. După un timp, reveni cu o altă întrebare:

– Te iubesc? Ce înseamnă asta?

– E legământul sacru pe care-l fac doi îndrăgostiți și care îi leagă până la moarte. Sau așa ar trebui…

21 thoughts on “Planeta Paradis: Cină în doi

  1. Ha, ha! Zakala visa sa cucereasca Pamantul… Mai va pana atunci!😆 Iar lui Relu nu-i surade nici sa fie cucerita de catre roni Planeta Paradis. Dar vom trai si vom… citi ce mai ticluieste Petru…!🙂

  2. Deci , ca sa pricep si io : Zakala a cam tras la masea si i s-a pus pata pe Relu , huh? :O Ce ti-e si cu alienii astia….
    Io cred ca relu nu vrea sa o aduca pe Zakala cu picioarele pe pamant ,ci cu ele catre cer….😛

    1. Zicala ”In vino veritas” e valabilă și pe alte planete, chiar dacă n-au apucat s-o spună atât de clar vreun intelectual de pe acolo.
      Iar intenția lui Relu e cât se poate de firească: de încrucișarea între rase, continente, planete. Spre binele și pacea universală.😉

    1. Desigur că și eu sper într-o evoluție pașnică și frumoasă, doar că accidentele sunt inevitabile.😦
      O după-amiază cu evenimente plăcute, draga mea prietenă!🙂

  3. Salut Petru !
    ” Zakala ” e oare TANARA cu ” capu-n nori”
    pe care de o vezi te trec fiori ?😦
    De ce vrea oare pe PAMANT
    sa faca dragoste si asezamant ?🙂
    Sa munceasca cot la cot
    cu RELU ” beat mort” ??? 😦 😦 😦
    Din pacate, la fel ca-n toate satele,
    doar BATRANII mai muncesc
    caci BAIETII si FETELE ,
    ori au plecat in lume, ori trandavesc
    la carciuma din sat la taclale
    cand unii altora isi povestesc ,
    cum le dau bani de baut babele
    ce zi de zi trudesc
    zgariindu-si palmele !😦
    O zi racoroasa prietene !🙂
    Aliosa.

  4. Vreau să clarific că nimeni nu s-a îmbătat la acea cină, doar s-au simțit mai bine după vinul, muzica și confidențele făcute.😉
    Cât despre ziua de azi, aștept câteva picături de ploaie ca pe o salvare de la supliciul căldurii care nu mai încetează de câteva zile.
    La fel mă rog și pentru tine, Sandule!🙂

  5. Ha ! Ha ! Ce mi-a placut aceasta scena romantica ! Mi s-a parut ca aduce asa la atmosfera si miscarile personajelor cu una din scenele romantice de film preferate de mine, in acest caz cu cina romantica di Doamna si Vagabondul de Disney ! Zau, nu fac misto, mie chiar imi place ff mult asa cum sunt ei sfiosi, rand pe rand, unul dupa altul, si se uita ba in jos, ba prin jur, si doar fura cate o privire asa cu coada ochiului unul la altul !! Ff romantic !

    1. De fapt, am avut aceeasi reactie citind scena ca si la film, am fost asa de furat de miscarile personajelor incat nici nu puteam sa fiu atent sau sa retin ce ziceau, si la fel si aicea, dupa ce am citit, asa cu gandul furat de coregrafie, mi-am dat seama ca sarisem tocmai peste informatii importante oferite in dialogul propriu-zis si am revenit sa mai citesc o data ca eram totusi curios sa vad daca Zakala tradeaza cumva vreun secret important pt continuarea povestii !

      1. Ai intuit bine: are și Zakala secretele ei, pe care e evident că o să le deconspire în cele din urmă. Până atunci mai sunt câteva surprize neprevăzute. Îți mulțumesc încă o dată pentru frumoasele comentarii și aprecieri!

  6. Directa si plina de ea, Zakala.😉 Ei bine, pana la urma se va intampla ce tot am intuit eu mai demult: un veritabil love story extraterestru! :)) Sunt insa tare curioasa: daca stim cum fac dragoste pamantenii si rodul a ceea ce rezulta de acolo, tare mult as vrea sa vad/stiu ce va iesi din amorul unui pamantean cu o zeita…si razboinica si faloasa pe deasupra. Sper sa fie cu happy end…Astept tot mai…”excited” 🙂 continuarea!!!
    O saptamana de vis implinit sa ai, draga prietene!

  7. Nu degeaba am afirmat că sunt influențat de comentariile cititorilor și de aceea voi schimba puțin cursul povestirii. Fiind previzibilă și evidentă dragostea ce se țese, e nevoie să găsesc o piedică serioasă pentru a o pune la încercare sau a o elimina din ecuație. Sper să nu exagerez.
    Zile cu adieri răcoroase îți doresc, Ileana!🙂

Leave a Reply

