O nouă nominalizare la Liebster Award

Nu aș fi răspuns la alte nominalizări dacă nu era vorba de un set de întrebări deosebite, venite de la Piratul Cinefil, căruia îi mulțumesc și pe această cale. Ele se referă doar la caracterul de cinefil al fiecăruia, la preferințele și felul în care își satisfac această pasiune. Pasiune pe care o am de când mă știu și pe care o hrănesc cotidian cu două-trei producții cinematografice. Am văzut că mulți dintre voi ați fost provocați cu această leapșă, dar fiecare set de răspunsuri are farmecul lui. Sper ca și al meu să pătreze aceeași notă de originalitate. Dar să trec la subiect:

  1. De unde îți cauți filmul de vizionat? – Din programul TV, respectiv revista TV- Mania.
  2. Cel mai bun film pe anul 2015? – Edge of Tomorrow: Prizonier în timp.
  3. Super-eroul preferat? dacă tot suntem în era super-hero în cinema. – Nu mă dau în vânt după super-eroi, mai ales dacă sunt prea mediatizați.
  4. Un film necunoscut care l-ai descoperit parcă de nicăieri? – Autostrada 66.
  5. Care ar fi sfatul pentru o recenzie de film bună? Nu sunt în măsură să dau sfaturi, dar îmi place să le citesc.
  6. Ultimul film văzut la cinema? – Nu pot să-mi amintesc cu exactitate, au trecut peste două decenii!!!
  7. Ce personaj ai vrea să întâlnești în lumea filmelor? – Unul creat de mine! 😉
  8. Ce părere aveți despre cinematografia autohtonă? – O părere bună, doar că aș vrea să mi-o confirme mai des.
  9. Ce căutați la un film? – Un scenariu original și interesant.
  10. Care e filmul la care te gândești chiar acum? – Live Force. Un film SF mai puțin cunoscut pe care l-am văzut de multe ori, în anii ’90.

Mi-a făcut plăcere să răspund acestor întrebări generatoare de dulci nostalgii și vă invit să faceți la fel. Luați de serviți, fără timiditate sau scuze! 🙂

15 thoughts on “O nouă nominalizare la Liebster Award

  1. 1. De unde caut filme… Mi-a dat fratele meu o lista cronologica acum doua luni, 1978-2014. Am ajuns la 2004 si mai am 33 de vazut. 🙂 Inainte si dupa sursele sunt diverse.
    2. Cel mai bun film pe anul 2015 – The wedding ringer, pentru ca am vazut reclama si mi se pare o comedie buna, dar voi astepta cine stie cat pentru a-l vedea… Altfel, nu va bazati pe mine, nu sunt la curent cu filmele.
    3. Super-eroul preferat? dacă tot suntem în era super-hero în cinema. Superman, fiind aparut la momentul din viata cand ne cautam eroi.
    4. Un film necunoscut care l-ai descoperit parcă de nicăieri? Vreau sa vad Mostenirea, (L’heritage) cu Jean-Paul Belmondo. N-am vazut sfarsitul…
    5. Care ar fi sfatul pentru o recenzie de film buna? Idem, nu sunt in masura sa dau sfaturi si le urmez doar uneori…
    6. Ultimul film vazut la cinema? O reeditare a Motanului incaltat, in 3D, zis in engleza Puss in boots, care-i cam tot aia. Dar povestea a cuprins si vrejul fermecat de fasole, si altele… A fost cam prin 2011.
    7. Ce personaj ai vrea sa intalnesti in lumea filmelor? Oricare, numa’ sa-mi placa. Ador surprizele…
    8. Ce părere aveți despre cinematografia autohtonă? Idem Petru. Si as vrea sa pot vedea filmele chiar atunci cand sunt lansate, oricum cat de repede, ca pe urma apar altele… si tot asa.
    9. Ce căutați la un film? – idem Petru.
    10. Care e filmul la care te gandesti acum? Mi-a venit in minte Hugo, l-am vazut prin martie 2015. Nu stiu de ce… Poate pentru ciudatenia aia de mecanism. 🙂

    Multumesc, Petru! 🙂

    1. Mi-a făcut mare plăcere să-ți cunosc gusturile și îți sunt recunoscător pentru că ai acceptat invitația. Cu atât mai mult cu cât avem unele opinii asemănătoare. 🙂

  2. Imi place foarte mult ca sunteti fidel a unei generatii care nu se lasa influentat de modernitatea filmelor cum ar fi ceea cu super-eroi, chiar apreciez ca sunt oameni cu gusturi diferite…la cinema e posibil sa nu descoperi ceea ce era pe vremuri, foarte greu sa mai vezi o cinemateca in tara noastra.
    Multumesc de acceptarea provocarii. O seara cinefila placuta 😀

    1. În orășelul meu nu există cinematograf, iar în Baia Mare cunosc numai unul, așa că e greu de găsit un prilej de a vedea un film în condiții moderne. Rămâne opțiunea cea mai la îndemână: televizorul, cu un fotoliu confortabil și cât mai multe canale de filme.
      Un sfârșit de săptămână relaxant! 🙂

  3. Eu nu raspund la intrebarile gen-concurs ca stiu ca ADEVARUL deranjeaza ! 😦
    Pe buna dreptate George Orwel a lasat omenirii un CITAT celebru:
    ” In vremuri ale INSELATORIEI universale, a spune ADEVARUL este un act revolutionar ” 🙂
    si de mare CURAJ adaug eu !! 🙂 🙂
    Daca as raspunde la intrebarea nr.8 ar trebui sa spun despre
    cinematografia autohtona din zilele noastre ca nu ar fi fi nominalizata la nici un premiu international daca nu ar pune pe pelicula numai si numai ASPECTE urate, denigratoare la adresa poporului roman
    iar tinerii regizori si scenaristi romani, sunt in stare pentru o NOMINALIZARE sa-si filmeze si familia in posturi neplacute numai ca sa iasa in evidenta …………….
    Nu-i asa ca ADEVARUL deranjeaza ? 😦
    De ce nu face nimeni un FILM despre Simona HALEP ? 😦

    In rest, toate cele bune , Petru ! 🙂
    Aliosa.

    1. Sunt sigur că se va face un film și despre Simona Halep, mai ales dacă tenismena noastră va continua să se bată pentru a fi cea mai bună din lume. Sperăm că mai are multe de arătat, pentru a fi un film cât mai spectaculos! 🙂
      Să-ți fie zilele fericite, Sandule! 🙂

Leave a Reply

